Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Spadl myč oken do růží
Autor: Pozor stín (Občasný) - publikováno 15.9.2009 (09:07:44)

Spadl myč oken do růží

a neřval při tom ani trošičku,

vlahým ránem slunce hřálo

výlohu plnou mydlinek

kýbl a štafle na boku.

Na pleskající kašně vrabci

zapíjeli své noční reje.

 

Spadl myč oken do růží

a neznělo to špatně.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 15.9.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.9.2009 > :-) nezní to špatně..
Body: 5
<reagovat 
sojka (Občasný) - 15.9.2009 > hezky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Filip Prudič (Občasný) - 15.9.2009 > hravé a zábavné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 16.9.2009 >

Závěr je typicky fialovsky mňágovský, a ariel pořád nedá pokoj s tím pleskotou.


<reagovat 
jelen (Občasný) - 16.9.2009 > Baví
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Levity (Občasný) - 16.9.2009 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 16.9.2009 > Jo, směju se, i když ho to muselo dost bolet
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 16.9.2009 > :-)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 15.9.2009 > Hm, já se těšila na nějaký ten rým  
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 19.9.2009 > Janahe> jojo, škoda škodoucí, a zvlášť ty reje...do pr... špatně, špatně.. au au au
Body: 4
<reagovat 
ariel (Občasný) - 15.9.2009 > pleskající?
Body: 5
<reagovat 
 Pozor stín (Občasný) - 15.9.2009 > ariel> tu na jihu když se tleská, tak se pleská. beru připomínku, díky:-)
<reagovat 
 zelenoočka (Občasný) - 29.10.2009 > ariel> http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/pleskat Nevím, jak by mohla voda tleskat - ruce nemajíc!
<reagovat 
 Pozor stín (Občasný) - 2.11.2009 > zelenoočka> to je stará zenová hádanka.
horším shledávám, máli kdo hlavu a přec nemyslí.
budiž s pozdravem PS
<reagovat 
čtenář literární agent - 14.3.2010 > tleskám jednou rukou!
<reagovat 
invisible (Občasný) - 19.4.2011 > ... nějak někde něco...
,-)
Body: 5
<reagovat 
 Pozor stín (Občasný) - 29.4.2011 > invisible> ano, v tomto trianglu je mnou pohybováno, an jsem svázáno s dějem silou moci pevné. a tu je i viděti. že když píšu, slyším chór athénských, deklamující podstatné mezi obrazy a hle, sice možno lhát si do rukávu, ale krev je červená a nebe za jasných dnů modré, co by ubohé stvoření si počalo s nespoutanými city, marně se pachtícími za smyslem nesmyslu. uzavřeno jsem asi, zamčeno v epice a důvodem není nic. hamlet dává guildensternovi píšťalu a nutí ho, ať hraje, ten že neumí - tak proč si k čertu myslíte, že hrát na mě je jednodušší, než hrát na píšťalu. ani nevím, proč to píšu, snad jen z toho důvodu, že jsem poněkud opilé a na básnění už není ruka a na kecy zas není ucho, neb všichni majitelé uší spí. inu i mé tělesnosti se chýlí čas a proto dobrou pozdní dubnovou noc.
<reagovat 
 invisible (Občasný) - 29.4.2011 > Pozor stín> Díky za mlhavé, ovšem svým způsobem velmi přesné, ujasnění pojmů a okolností...

modř nebe je ovšem iluzí, protože jediná pravdivá barva oblohy je ČERNÁ. to jen my, pozemšťané, oslněni sluncem, věříme tomu zdání.

a možná je to tak správné, kdoví?
<reagovat 
 Pozor stín (Občasný) - 7.5.2011 > invisible> Ono se ovšem řekne třeba i černá. Copak moje černá a tvoje černá jasou dvě stejné černé, myslím na vlas? Třeba ta tvá je spíš jako moje barva tmavě modrýho plyše, ze kterýho právě teď někdo vstal. Zdání a iluze. Ano, to jsou axiomy, ke kterým je možno se co nejpřesněji přibližovat, jak se sobě přibližují vesmírné celky. Nejsem hvězdář, ale myslím, že taková jedna hrst plná galaxií se potkává s dalšími deseti v náhodném a oslňujícím tanci a celé je to krásně přesné ve své vlastní logice. Ale to není naše logika příčiny a důsledku, nekauzální a o to efektnější logika. Tomu je tady podobná akorát poezie. A že já píšu takový věci epický a blbě ještě (dal jsem si retrospektívu) tak stejně jako bych z toho psaní (ne už tolik z výsledku) cejtil převisy nad za okolo jazyka. Jako bych psal odpověď do ankety proč píšu, ani nevím, proč TO píšu tobě, ale nezlob se (nebo se zlob), já to musel vyndat, mé neutrum koukám jde do kopru, no nic, opravovat to nebudu. kdyžtak mě smázni. ahoj.
<reagovat 
 invisible (Občasný) - 7.5.2011 > Pozor stín> 

... proč bych Tě mazala, když jednak máš svou pravdu (a svou černou) stejně jako já... a nadto by to bylo zbabělý - mazat názor, kterej se až tak úplně neschází s tím mým (jakože tenhle důvod je stejně passé). No, a pak technická stránka věci...

Na druhou stranu ale - tak jako je spousta odstínů "osobní" černé, a je to tak správně, pak taky by měl existovat jeden společný pojem "černé".

I když v něm z té původní bude jen cípek, na části se prostě nutno shodnout  .-)

Logiku poezie jsi vystihl naprosto... jo, souhlasím.

Zdravím Tvé neutrum i maskulinum, a že je dnes sedmého, zbyde i na myče oken.

 

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter