Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje malá hypnabilita – ze vzpomínek hypnotizéra
Autor: romann (Občasný) - publikováno 1.10.2002 (00:07:53)

První pokusy s autohypnózou jsem měl kolem osmnácti let. Nastudoval jsem si dostupnou literaturu o hledání vody pomocí proutku, ale ať jsem to zkoušel jak chtěl, proutek se ani nehnul. Ani kyvadélko nemělo chuť ke spolupráci. Pojal jsem podezření, že vše je jen výmysl.

Mnoho let nato jsem zkoušel meditovat podle návodu z knih. Nedělo se nic. Až jednou se objevilo světlo. Polekal jsem se a nechal toho... Začal jsem chodit na meditace k jistému učiteli, ale po dvou letech mě vnitřní hlas řekl, abych tam už nechodil. Nic se tam totiž nedělo, jen mě z neznámého důvodu občas tekly slzy z očí. Kupodivu mě nenapadlo zkoumat, jaký hlas to byl.

Až v roce 1992 se začalo něco dít. Bylo to na holotropním dýchání. Dýchal jsem namáhavě a dlouho, ale kromě křečí v roce se nic moc nedělo. Pak jsem jakoby usnul, či kamsi ulétl a pak si uvědomil, že vidím nějaký vyšívaný koberec. Křečovitě jsem na něj upíral zrak, konečně se něco dělo! Obraz se pomalu rozplynul. Znovu jsem dýchal jako divý, znovu kamsi ulétl a zase uviděl koberec. Teď už měl daleko složitější vzor. Až později mi došlo, že to byly mandaly, ukazující cestu k Bohu, jež mi ukazovaly, jak si svojí křečovitostí sám stavím překážky. Na dalším dýchání jsem zažil další zajímavou věc – nedělo se nic, jen se mi zastavily myšlenky a pak se pomalu objevovaly, ale byly hodně kvalitní.

Když jsem poprvé zkoušel channeling, zíral jsem dle rady z knihy dr. Moodyho do džbánu s vodou, ale nedělo se vůbec nic. Až když jsem zavolal svoji dceru, rozběhl se můj první úspěšný pokus. Záviděl jsem jí a začal z knih studovat jak se provádí hypnózy. Navštívil jsem i profesionálního hypnotizéra, ale jeho téměř hodinové hypnotické sugesce byly zcela neúspěšné.

Později se o totéž snažili mí přátelé. To jsem již channeling učil, ale sám ho ještě neuměl. Hypnotizovat druhé se mi ale dařilo dobře. Média mi v začátcích hodně pomohla. Jeden mě zavedl do jeskyně u Srbska, ale ač se poctivě snažil, cítil jsem vnitřní odmítání a přičítal ho mé nechuti. Vidíš to vlnobití, ptal se mě pak rezignovaně. Nevidím, odpověděl jsem totiž, ač něco podobného bylo slabě vidět.

Druhý se také dlouho a poctivě snažil a opět nic. Co cítíš, řekni myšlenku, která ti přichází, zavelel. Výsměch, řekl jsem po pravdě, ale nechápal její význam. Proboha proč, reagoval rezignovaně.

Vše se změnilo až po první skutečné meditaci a až nyní vím, že mě tak božské chránilo a chrání vlivu zvenčí. Jen Ono mě může zhypnotizovat.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Jana V. - 1.10.2002 > Co na používání medií tvoje svědomí?
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.10.2002 > schvaluje to, právě tak i Bůh
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > - mozna, ze chyba byla uz v tom, ze nekdo dava " téměř hodinové hypnotické sugesce ", jako v tom smyslu, ze je to velmi malo casu.
V mnoha knihach bylo hypnoza doporucovana. Tak jsem sla, protoze jsem chtela vedet vic. Mnozi lide rikaji, ze hypnoza je mnohem hlubsi zpusob meditace, a ja s tim souhlasim.Take pod meditaci jako takovou si nepredstavuji jednu vec jako takovou....ale mnoho ruznych veci...
No nic, sla jsem na hypnozu, sla jsem si nechat otevrit treti oko a vycistit vsechny chakry. Hodinu a pul ( to mam s tim zkusennosti, velmi dobrou vizualnost) mu jenom trvalo oddelit moje ja od meho tela. Videla jsem, jak se mi ocistuje jedna chakra za druhou a pritom jsem citila, jak mi energie roste od cervene chakry smerem nahoru. nakonec jsem byla ve volnem prostoru, rikejme tomu kosmos/nevim jak to presne nazvat....Pak mi Buh otevrel treti oko. Vypadal neco jako blesk na nocni obloze, ale to svetlo bylo mnohem teplejsi. Kdyz se mi dotl koncem toho blesku treti oka, v tom okamziku jsem citila pocit...absolutni blaznosti, zacala jsem az plakat, protoze mi bylo moc krasne.....Fakt je ten, ze od te doby jsem na spoustu veci mnohem sensitivnejsi a jako by se kanaly procistily. Take od te doby jsem v meditaci dokazala jit mnohem dal..Prvni 3 dny jsem mela tolik energie, ze jsem vubec nepotrebovala spat, a lidi ze me byli prekvapeni, protoze ta energie a to stesti ze me uplne zarilo....Postupne asi do mesice ta energie opadavala...az jsem se dostala na svuj normal. V hlave jsem pak mela message: Hypnozu jako takovou nemame zneuzivat. Je tu a je tu pro nas jako tool, kdyz jsme zasekli, mame problem a potrebuje pomoci.

Podle me tento clanek je skvely, ze hovoris o svych zkusennostech a jeden muze srovnavat.

Jednou jsem se s jednou pani (Indka/ pise knihy o joga) bavila na tema jak vlasnte vypada Buh. Shodli jsme se na tom, ze je ve forme energie a kazdy ho vidime tak, abychom jak jsme schopni ho chapat s tim co zname. Tak proto nekdo vidi ve forme starce, jiny svetla, atd..


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter