|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > Periskop> Na obhajobu Věze:
Sloučila již fotografie "naskládané" do zákulisí, proto nejsou stejného rozměru atd. Ozývaly se tady hlasy proti jejímu dennímu vkládání apod.
Teď zase někteří chtějí vkládat po jedné.
A urážky nejsou určitě na místě - spíš by pomohla rada.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| kretén TOTEMu (Občasný) - 28.6.2010 > mmiiaa> Ufff, co to slovo znamená?
Pomoz raději radou, lepší jako urážky - jsi dáma, ne ?
Nikdo není dokonalý. Je tady víc autorů, co by potřebovali poradit. Také jsem rady dostala v začátcích a byla jsem vděčná za ně a za všechna kritická slova, hlavně od jednoho "autora", ačkoliv byl za svou kritiku napadán tak, že odešel... Až vyjde jubilejní 20. číslo časopisu, tak uvidíš, kdo to byl - určitě toho "autora" znáš .
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| kretén TOTEMu (Občasný) - 1.7.2010 > Periskop> Periskopku ;) ,
uznávám, že se mi tvé fotografie líbí - také mám nějaký ten "radar" a nic nezahazuju dopředu. Kolik lidí začalo tvořit v pozdním věku - co lidí - přesně umělců? Zkušenostmi se člověk učí. Nejsem ten typ, co umí fotit, ale fotím především "podklady" pro své fotografiky a ty se nemusí líbit každému. A věříš, že jsem tomu ráda? Líbivost je základem kýče. Třeba neholduješ fotografice a proto ti ten "radar" nezareagoval :) .
Dík za názor, vážím si ho :) . Hezké volno a svátky...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|