Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Dopis
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 19.6.2000 (16:20:42), v časopise 24.6.2000

Vážena pojištovno,

odepisuji na Váš dopis, ve kterém jste me žádali o upresnení mého úrazu. Do oznamovacího formuláre úrazu jsem uvedl, že jsem si úraz zpusobil sám.
Jsem zamestnán jako zedník a zmínený den jsem pracoval zcela sám na stavbe domu. Po dokoncení mi zbylo asi 250 kg cihel na streše. Sešel jsem tedy dolu, tam jsem pres kladku vytáhl nahoru po lane prázdný sud, do nehož jsem hodlal uložit zbývající cihly. Lano jsem dole pevne zabezpecil a šel jsem na strechu naložit cihly do sudu.
Po naložení všech cihel jsem sešel opet dolu, abych spustil sud s cihlami. Ve smlouve máte uvedeno, že vážím 75 kg. V momente, kdy jsem lano odvázal a držel jen v ruce, jsem se ujistil o pusobení gravitace. Výše jsem napsal, že sud, který sám o sobe váží 25 kg, byl naložen 250 kg cihel. Jak si jiste domyslíte sami, moje váha 75 kg nemohla udržet tak težký sud a než jsem si to uvedomil, byl jsem v prudkém pohybu vzhuru a sud, který byl na úrovni strechy, naopak v prudkém pohybu dolu. Zhruba ve výšce tretího patra jsem se setkal s protipohybujícím se sudem, což vysvetluje to naražení hlavy a zlomeniny lícní kosti.
Dále jsem pokracoval smerem vzhuru, až jsem se zastavil s prsty v kladce. I pres velkou bolest jsem se však držel lana. V tom samém momente sud s cihlami dopadl na zem a utrhlo se mu dno. Výše jsem napsal, že sud sám o sobe váží 25 kg a já, jak máte uvedeno ve smlouve, 75 kg. Pusobení gravitace pokracovalo dále a jak si jiste domyslíte, situace, kdy já se 75 kg jsem nahore a sud vážící pouze 25 kg dole, nemohla setrvat.
A tak jsem se v mžiku ocitl v prudkém pohybu dolu a prázdný sud v prudkém pohybu nahoru. Zhruba ve výšce tretího patra jsem se opet setkal se sudem, tentokrát prázdným. To vysvetluje zlomeniny obou kotníku. Dále jsem pokracoval smerem dolu. Protože byl muj sestup cástecne zbržden nárazem sudu, pri dopadu došlo pouze k rozdrcení kolena a zlomenine lýtka dopadem na onech 250 kg cihel. Úder do kolena byl tak bolestivý, že jsem na malou chvilku ztratil vedomí a tudíž pustil lano, na jehož druhém konci pres kladku visel prázdný sud beze dna. Pusobením gravitace se ocitl v prudkém pohybu dolu, presne do míst, kde jsem bezvládne ležel. To vysvetluje ta tri zlomená žebra.

Doufám, že jsem Vám poskytl Vámi požadované informace.



Poznámky k tomuto příspěvku
KSTK (Občasný) - 24.6.2000 > Super... Doufám jen, že ne ze života...
Body: 5
<reagovat 
Tamara () - 24.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter