Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Svítání z kolekce Okolí
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 6.11.2009 (00:50:10)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 6.11.2009 > Pěkný, ale připomíná mi to jezevčíka, rozšířila bych dole černý pruh alespoň na dvojnásobek
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 6.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 6.11.2009 > to sou věciprej jezevčíka ha ha -dobrý to je, takový nadějný !
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.11.2009 > bezva atmoška!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 6.11.2009 > podzimni nostalgie
Body: 5
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 6.11.2009 > jako věza
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 6.11.2009 >

Janahe je klasický diplomat. Ta kabelka se mi líbí, ale měla by mít jinou barvu, tvar a taky by mohla být menší a z jiného materiálu.

Ani převodem do černobílé autor nezakryje u krajinářského snímku neodpustitelný technický nedostatek. Je to celé rozmazané!

A teď se přiznejte dámy a pánové, jste všichni učitelé?! Asi ano, ze zvyku dáváte pětky, ale tady na Totemu je to obráceně, pěkně prosím. Když jste autorovi dali odshora dolů pětky, pohladili jste ho po hlavičce a pochválili za lajdáckou a odbytou práci . Tím jste mu moc neposloužili.

Co mu dáte za známky, až se mu povede lepší fotka a hrdě ji dá na Totem?! Jedničky odshora dolů?

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.11.2009 > cvakal> 

Hehe, já jsem zvyklá na tuto vzdálenost vidět rozmazaně, takže mi to ani nepřijde  Kromě toho můj poškrábaný monitor laskavě zakryje drobné nedostatky v tomto směru.

Ale vadí mi formát, zkoušela jsem ořez, ale to se mi nelíbilo, tak jsem se usnesla, že by pomohl černý pruh dole - to jsem si taky zkusila a rozhodně jsem se hned cítila uzemněněji.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 6.11.2009 > Janahe> 

Mně by formát nijak nevadil, ale domnívám se, že "zumělečtění fotky" převodem do černobílé byla hrubá chyba. Zapadající slunce by svou červení dostatečně poutalo pozornost, k tomu sileuty ptáčků na drátech, no nebyla by to špatná fotka. Kdyby nebyla rozmazaná a kdyby zůstala tak, jak se narodila, barevná.

Autor by zkrátka měl s sebou nosit stativ, stačil by nějaký chcípák za pár stovek, který skoro nic neváží, ale něco přece jen udrží.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.11.2009 > cvakal> 

Ono se to teda jmenuje Svítání, takže to s vysokou pravděpodobností nebude zapadající slunce. A pořídit si na fotce červené zapadající slunce je dost riskantní záležitost, málokterá fotka to ustojí.

Stativ - to je těžké, taky jsem si pořídila stativ, nikam s ním nechodím, anžto se stydím.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 6.11.2009 > Janahe> 

Dostala´s mě! To "Svítání" jsem nějak přehlédl, no dobře, tak ne zapadající, ale vycházející slunce . Proč by to ta fotka neměla ustát? Siluety sloupů, drátů a ptáčků a pruh tmavé země, mezi tím krásně rudé nebe.

Proč se stydíš chodit se stativem? To by mně ani ve snu nenapadlo, stydět se za stativ a není to žádné dvacetidekové nedochůdče . Stativ v každém případě používej. Třeba u tvého oblíbeného makra je tak malá hloubka ostrosti, že si bez stativu nedovedu focení vůbec představit, ještě bych nosil makrosáňky, ty ale samozřejmě na stativu být musí.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.11.2009 > cvakal> 

Ještě sáňky, to tak!

Já fotím makro tak, že jednou chvějící se rukou držím doličný předmět a druhou fotoaparát. Obvykle. Někdy to dělám ještě komplikovaněji


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.11.2009 > Janahe> Teda Janahe, to mi ani neříkej, tak to přece nejde dělat. Jak se můžeš soustředit na vlastní focení, na tvůrčí práci, když svou soustředěnost vyčerpáváš na držení focených předmětů . Budeš používat jak stativ, tak i makrosáňky, je to odhlasováno !
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.11.2009 > cvakal> 

Vždyť jsem taky celá vyčerpaná

Na tvůrčí práci nemám čas ani pomyslet, snažím se nedýchat a soustředím se hlavně na to, abych stiskla spoušť ve chvíli, kdy se mi obě ruce třesou chvíli synchronně.


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.11.2009 > avi
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 7.11.2009 > sadaf> 

Sme ti to tu trochu zaneřádili, ale ty jsi tolerantní hostitel 

 


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.11.2009 > Vy jstev se ale nějak rozpovídali :-) Tak jenom na okraj: stativ sebou taham pořád, ale co čert nechtěl, zrovna ten den jsem ho neměl, pravda je ta, že je to východ slunce a mohu s čistým svědomím říci, že barevnost té fotce vůbec neslušela, neboť to ráno bylo takové modravě-mlhavé a opravdu celkově nebarevné. A řeknu vám, že jsem si s tou fotkou hrál hodnou dobu, než jsem jakž-takž přivedl do této podoby. Nicméně nejvíce mě mrzí, že ani takto nevystihla tu atmosféru toho rána. Ale díky vám oběma za konečně konstrutktivní kritiku, je to pro mě mnohem více, než pět bodů s doporučením :-) Hezký pozdní večer...prokrinda pána, ona už je noc!!!!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 7.11.2009 > sadaf> Opravdu jsi tolerantní, máš plus přes celou místnost .
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 8.11.2009 >

dobrá klasika

ale u fotek tohoto typu je technická preciznost fakt důležitá

 

škoda


<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.11.2009 > "

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 13.11.2009 > Zeanddrich E.> "... -přeze všechno to "odborné", co je

řečeno dole (( ...-nebo nahoře, podle toho, jak se Ti to zobrazuje... )), se mi tato fotografie velice líbí, a klidně bych ji za to "někde" "u mne" nechal i viset...; ... :-)).
."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 (44) 45 46 47 49 50 51 52 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 81 84 85 86 87 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 105
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter