Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 17.11.2009 (13:45:58)


















Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 17.11.2009 >

Fotky máš technicky bezvadný, ale víš co já osobně nejvíc postrádám? Nějakou myšlenku. Ne že by to mělo být pro fotku to nejdůležitější, mě jen prostě přijde, že jdeš lesem a fotíš. Tu tam, tu tady. Tady v jižních čechách bylo dnes krásné počasí a já brzy ráno vyrazil na lov. Tentokrát jsem vynechal rybníky a jel jsem přímo do lesa a s myšlenkou na tvůj klánovický les jsem udělal několik fotek. Zhruba za 14 dní by se tady nějaká měla objevit, takže pokud ji nepropásneš, budu se těšit na tvoje názory na ní. Zatím hezký den :-)

P.S.  A doufám, že mě nebudeš šetřit


Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 17.11.2009 > sadaf> Šetřit tě samozřejmě nebudu. Myšlenka je pro fotku to nejdůležitější, buď jsme každý naladěn na jinou vlnu, nebo někde dělám nějakou chybu. Budu o tom usilovně přemýšlet.
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 17.11.2009 > zase souhlas se sadafem.. ten strom v popředí mi přijde jak nalepený.. přál bych si od tebe vidět jiné album než Klánovický les... no.. třeba se dočkám
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 17.11.2009 > Thumb> Dočkej času, jako husa klasu .
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 17.11.2009 > tohle už začíná zavánět lesoparkem :))
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 17.11.2009 > sempull tampush> ...bál jsem se to vyslovit :))
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 17.11.2009 > NEMINI> :D
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 17.11.2009 >

No cvakale, jsem z toho trochu rozpačitý. Kritiky na fotky máš bezvadný, konstruktivní, podnětný, přesný a vůbec kvalitní. Ale tady je právě moje rozpačitost. Víš, přijde mi trošku, že dle svých přínosných názórů ty osobně moc nefotíš. Jenom tak na okraj, já hlavně nejsem žádný fotograf, prostě mě to jenom baví a ty jsi jeden z mála tady, který otevřeně napíše svůj názor a to je pro mě kupředu posouvající. Takže závěrem: názory máš super, ale fotky trošku pokulhávají. A jak říká Thumb, vylez už z lesa:-)

P.S. Před lety jsem fotíval na kinofilm, míval jsem Nikona F6 a Canona A1, ale jak pořád zjišťuji, film a digi jsou dva světy, byť páteřně spojené, takže se spíš než kompo, osvit, časy a jiné možnosti filmu, učím ty technické vymoženosti jež nám digifoto nabízí. A pořád víc přemýšlím o tom, že si pořídím nějaký starší aparát na klasickou fotografii.

P.P.S. Až někdy pojedu kolem klánovic, tak se zastavím na pivo :-)


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 17.11.2009 > sadaf> 

Díky za upřímnost! Opravdu´s mě potěšil a rád s Tebou zajdu na pivo.

Možná je to s mým focením jako u kdysi známého doktora Plzáka. Radil lidem jak zvládat manželské krize apod. a sám byl třikrát rozvedený.

Tvoje názory neberu na lehkou váhu, přemýšlím o tom, co říkáš o mých fotkách.

 

Proboha neblbni, foťáku na film se velkým obloukem vyhni! Věř mi. Já jsem děsně šťastný, že jsem se dožil doby digitální fotografie. Odložit digitál a fotit na film je stejné, jako kdybys zahodil mobil do kopřiv a dožadoval se telefonu, kdy si musel zatočit kličkou, ozvala se Ti slečna z ústředny a někam Tě spojila - zapíchla někde kolíčky, viděl´s to v nějakém starém filmu?

 

Na pivo zajdem .


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 22.11.2009 > cvakal> že se do toho pletu... mně to spíš připadá jako vyměnit mekdonalda za domácí kuchyni - je to zdlouhavější a pracnější, člověk se musí leccos naučit, ale výsledek pak stojí za to ;)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > sempull tampush> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter