Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Divna
Autor: SHIMI () - publikováno 20.6.2000 (10:12:10), v časopise 27.6.2000
Na pustém ostrově ztroskotalo metro.Nárazem se otevřeli dveře a dělníci se vesele řinuli do práce.Ale práce začíná na p a ostrov na o,tak už se neřinuli.Někteří sice namítali,že pustý ostrov začíná taky na p,ale byli přehlasováni.Mysleli.Že vystoupili dříve nebo později.Šli zpět.Metro zatím shořelo i s nepozorným řidičem.Rozhlíželi se.Jen jedna palma na pískovém podkladu.Hloubali ,hlasovali a dumali."Postavíme metro z písku,hurá !"Realita je krutá ,nepozná ducha.Z písku hrad ano,metro ne."Prvně díru vyhloubíme,metro si k nám samo cestu najde !" Další hurá.Ač holá ruka snadno kypří písek, jáma jen pomalu hlubší se stávala a lepce rudla z prasklých puchýřů.Tu kdos,as předák,vzkřikl hněnivě:"Marný je všechen ten shon, jen písek saje naši krev, já chci ve své ruce cítit motyku či krumpáč,zkrátka vpravdě lidský nástroj." Sbor necvičených hlasů pěl chválu na jeho jméno.Mesiáš se ocitl na ramenou a dav zpívajíc písně o radosti z práce došel ke stromu.Připravovali se palmu porazit,ale tu jeden brach se jal strom bránit,hajíc jeho kmen slovy plamennými:"Čím ryby zde nalovené zapijeme ? Z čeho alkohol kvašením vyrobíme,abychom zapili samotu ? A vznikl spor,hádka.Bitka o strom.Náhle rána,z nebes spadla tramvaj.A řinul se další dělníci a plynule se zapojovali do bitvy, jen jeden inženýr si odplivl a skrz zuby procedil:"Svině červí díry !"



Poznámky k tomuto příspěvku
Aladin () - 20.6.2000 > Vpravde netusim, zda se mi to libi ci ne, ale to's psal strizliv? :o)
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 21.6.2000 > no comment - zkus k tomu napsat komentar!
<reagovat 
Vea (Občasný) - 27.6.2000 > Ponekud zvlastni povidani :))
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter