Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JANTAR
Autor: aneleh (Občasný) - publikováno 22.11.2009 (00:52:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 22.11.2009 >
Body: 2
<reagovat 
Wchelonka (Občasný) - 22.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 22.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
boval (Občasný) - 22.11.2009 > také to rád fotím
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.11.2009 > škoda neostrosti, jinak zaujalo
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 22.11.2009 > Věza> Děkuji.
Někdy můj foťáček není se mnou kompatibilní, já vidím rozmazaně, on ostře - a naopak. :-)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 22.11.2009 > zaschlá rýma
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 22.11.2009 > Buran> Ale. Ty máš velkou fantazii :-))
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 22.11.2009 > špatně vyfocená nuda, no...
jinak koukám, že teď je asi nějaká móda dávat si přezdívku ze jména pozpátku :)
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 22.11.2009 > sempull tampush> Ale, jsem potěšena, že se mi to podařilo, i když ne moc dobře - do téhle chvíle jsem nevěděla, že nuda se dá vyfotit :-))
A móda přezdívek ze jmen pozpátku to asi není - pouze když je totožných jmen "popředu" někde moc, tak se zkusí obrátit...
:-)

<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 22.11.2009 > aneleh> no v nedávné době jsem tu zaregistroval víc podobně tvořených přezdívek.. tak proto...
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > Kdybys to pořádně vyfotila, mohla by to být zajímavá fotka. Je vidět, že pozorovací talent máš, zlepši své řemeslo
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 22.11.2009 > cvakal> Když ono to pro mne není řemeslo - ona je to pro mne zábava :-))
Ale jinak máš pravdu, budu se příště - vyzbrojena brýlemi - více snažit :-)

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > aneleh> Jasně, každá pořádná práce se dělá dvakrát . Jsi šikovná a vtipná, to je dobře
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 22.11.2009 > to je vážně jantar v přírodní podobě? kdybys to nenapsala, myslela bych, že j to nějaký sliz nějakýho zvýřete (třeba vetřelce.. -aleto by muselo bejt zelený :o)

..a pěkně mi mává.. skřítek jeden jantarovej!
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > germanica> Ty jsi asi městská holka , že. To není žádný jantar, ale takzvaný klejotok. Vyskytuje se na peckovinách: meruňka, broskev, třešeň, švestka, slivoň a co já vím kde ještě.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 22.11.2009 > cvakal> no něco podobnýho jsem už vícekrát viděla, teda jestli to byl ten klejotok.akorát to neteklo, spíš to bejvá rosolovitý.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.11.2009 > germanica> Ono to neteče před očima, jako se před očima nehýbají ručičky na hodinkách, přestože jdou.  Určitě´s to viděla .
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.11.2009 > cvakal> asi tě zklamu - viděla jsem ručičky na hodinkách, jak se před očima hýbají..ale to je fuk..

a jestli jsem viděla klejotok? nevzpomínám si.

čau
germ. :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter