Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...No tak si tedy foť...
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 11.10.2010 (06:45:40)


 Bajata (Občasný) - 13.10.2010 > čtenář> Samozřejmě máš pravdu. Ovšem pouze za určitých okolností.
Nevím jaké máš znalosti v tomto oboru. Možná větší než mám já, je to možné.
Pracuji více než třicet let pro ochranu přírody, a myslím že se o ni dost zajímám.
Znám mnoho odborných poradců ze záchranných stanic jak ornotologických, tak pro různé jiné živočichy.
Budemeli hovořit o kosovi, který je na snímku, více jak 100% by zahynul. Znám jeho příběh. Vypadne li kos z hnízda předčasně, také zahyne.
Osobně znám a spolupracuji s odborníkem, který měl záchranou stanici veverek.
Desítky let zachraňoval nejen poraněné, opuštěné a lidmi nalezené veverky. Vypiplal desítky, možná stovky slepých mláďat, které vypadly z hnízda při lesní těžbě.
Nebo jejich matka prokazatelně zahynula a lesníci, kteří je našli, mu je donesli.
Měl veškerá povolení a prověření znalostí, která ukládá stát pro povolení chovu a vypouštění (reintrodukce) živočichů zpět do volné přírody.
Prováděla se podrobná sledování úhynu, přežití, a vlastní reprodukce, rozmnožování se ve volné přírodě a tím přispíval k šíření veverčí populace, která se na základě odborného sledování velice tenčí. Veverek, a nejen veverek, rapidně ubývá.
Zkus se zapojit do monitoringu volně žijících živočichů
a poznáš sám z mnohaletého pozorování, jak se mění nejen fauna, ale i flora. Uvidíš jak různé druhy ubývají a objevují se druhy, které by tu neměly co dělat.
Ale mění se podnebí, přírodní podmínky dnes nejsou vůbec stejné jako byly před dvaceti, třiceti lety.
Je to vědecky podložené odbornými pozorováními a prováděnými zápisy.
Vím to, protože jsem se několika projektů osobně zůčastnil a měl k těmto informacím přístup.
A pak ještě jedna věc.
Není odborná, ale čistě ,,vnitřně" lidská. Možná morální, to nevím.
Nevím co vše jsi prožil se zvířaty v přímém osobním kontaktu, jak se k nim chováš, co si o nich myslíš a za co je považuješ.
Podle mého hlediska to má veliký vliv na přístup člověka ke zvířatům.
Ale to musíš zhodnotit ty sám.
Své vědomosti, zážitky a přístup k nim.
Hodně štěstí
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter