Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolonada
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 24.11.2009 (09:56:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 24.11.2009 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář Pet - 24.11.2009 > Super!
<reagovat 
Aine (Občasný) - 24.11.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 24.11.2009 >
Body: 3
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 26.11.2009 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 24.11.2009 > Schönbrunn?
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 24.11.2009 > forerunner> ??? Valtice..
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 26.11.2009 > forerunner> 

"... -takzv. Raisna, Lichtensteinská stavba... -v 50. letech (( ...-a zřejmě

 

i později... ))  měli peesáci nahoře kulomety... ...pár set metrů dolů, na okraji Valtic, je Vinařská škola, kde studoval můj otec ... ...-etc. .

."


<reagovat 
 magnet (Občasný) - 27.11.2009 > Zeanddrich E.> ¨Přesně tak.
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 8.12.2009 > docela by mě ale zajímalo, proč autor smazal všechny svoje reakce tady i pod "---"
???
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 27.11.2009 > taky špatný, no...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 27.11.2009 > magnet> No sebevědomí ti nechybí :-D, ale vlastně mě to až tak nepřekvapuje...
Body: 1
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 28.11.2009 > magnet> teď se směješ sobě, jen si nejsem jistej, jestli o tom víš ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 29.11.2009 > magnet> :D

(jinak viz pod "---", nebudu se zbytečně opakovat, žejo)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 29.11.2009 > magnet> dobře, tak tomu ještě chvilku dám...
ty si teda myslíš, že tahle flekatá, neostrá, zašuměná padající věc se svatozáří kolem (artefakty od komprese ignoruju, to je nejspíš práce Totemu) je dobrá fotka?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 8.12.2009 > sempull tampush> pokecal sis pičo? není o čem tak si rozumíš že? ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 8.12.2009 > caesarborgia> ježišmarja! kdo tohle zviřátko zase pustil z klece!?

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.12.2009 > caesarborgia> to se stane tak, že jeden z diskuse své příspěvky vymaže, ten druhej pak vypadá jak mongol.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.12.2009 > sempull tampush> klec si stěžovala, že něco takovýho v sobě mít nebude a pustila ho...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.12.2009 > Luk Malér> je to zajímavej zvyk, tohle mazání příspěvků - nevím, co si pak mám myslet: jestli se ten člověk chytl za nos a v následné panice to po sobě smazal, nebo jestli je takovej srab, nebo co vlastně...
(jaka první mě napadlo, že možná nějaká chyba totému - ale stejná "záhada" se udála i pod další fotkou, takže tím to asi nebude ;))
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 15.12.2009 > Luk Malér> haha jestli si myslíš že z tebe nebo toho druhého dělá mongola mazání cizích příspěvků tak to jsi dablovanej mongol takový debily sem museli naklonovat z marsu to snad ani není možný aby se lidskej mozek dokázal takto ocenit :D dlouho jsem se nezasmál lidské blbosti jako dnes tady fakt díky vy dva géniové ;)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.12.2009 > Luk Malér> :)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 23.12.2009 > sempull tampush> složíme se caesarovi na rovnátka na mozek, radši na celýho caesara
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 25.12.2009 > Luk Malér> rovnátka na mozek zní výborně :-D, na to bych přispěl...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter