Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 5.12.2009 (00:28:27)


 cvakal (Občasný) - 5.12.2009 > rohe> 

Celý nedočkavý jsem si otevřel odkazy, které´s mi nabídl. Jsou tam povrchní, notoricky známe informace. Jestli to považuješ za moudra, musím ti říci, že se musíš ještě moc a moc učit, než budeš vědět to, co vím já . Jen tak mimochodem, ani nevíš co je tam napsáno.  Podívej se tam na ukázky fotek, jak pan Neff předvádí co je komprese .

Je pravda, že mám k technice vlažný přístup, nijak se tím netajím, ale bílé obrysy na listech jsou způsobeny protisvětlem. Jsou i na fotce ve formátu RAW. Jestli nevíš, co to je, nastuduj si to.

Technice se nijak zvlášť nevěnuji, ale podle toho co píšeš, vím o technické stránce více než ty. Myslím, že mnohem přínosnější je věnovat se estetickým problémům fotek. Řemeslo se naučí každý, i ty se naučíš, když budeš chtít, co je to komprese a její charakteristické projevy.

S estetickou problematikou je to horší, každý to nezvládne a může se učit jak chce. To jsou věci, které se nelze naučit, nadřít nazpaměť. Zkrátka věnuj se umělecké stránce fotografování do té míry, jak ti dovolí tvůj talent. Nic jiného ti nemůžu poradit.

Teoretik jsi ty, nezabývej se blbostmi a raději fotografuj .


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli cvakal
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter