Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
šípek
Autor: jaxxana (Občasný) - publikováno 8.12.2009 (07:43:41)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 8.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 8.12.2009 > Moc pěkný barvy. Nešlo třeba o krok couvnout, aby se tam šípek vešel, když snímek nese jeho jméno?  
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.12.2009 > překrásně svázaný :-)
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 8.12.2009 > Líbí.. hlavně ty jemné pavučinky..
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 8.12.2009 > to je tak ostrý, až to děsí....
normálně oko takhle nerozlišuje, přece....
ne?
<reagovat 
boval (Občasný) - 8.12.2009 > krásné barvy
Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 8.12.2009 >  a co chceš vědět Bobe?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 9.12.2009 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 8.12.2009 > Kvalitně zpracováno, avšak přátelé, ruku na srdce, nejste už také všemi těmi větvičkami v galerii přejedeni? Zdá se mi, že z nich děláme strašlivé klišé...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.12.2009 > forerunner> 

Chtělo by to nějaký pořádný les, že jo?

 

(Totemák se přejí velmi rychle, má dosti malý žaludek. Jediné, co snese ve větším množství, jsou akty, ještě nikdy se neozvalo: Dosť bolo aktů!)


Body: 4
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 8.12.2009 > Janahe> S úrovní focení a jeho hodnocení na totemu mám opačnou zkušenost. Mám dojem, že se to tu až na výjimky scvrkává na uzavřenou skupinu "ortodoxních větvičkářů", kteří jsou z nějakého zvláštního důvodu tímto žánrem neskutečně okouzleni. Trochu se obávám, že je tomu v mnohých případech nejinak z důvodu jeho relativní nenáročnosti vůči fotografovi při únosné míře relativní líbivosti. Osobně se domnívám, že jde o virtuální mutaci "národa chalupářů".
Na poslední stránce příspěvků jsem napočítal sedm větviček a žádný akt.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.12.2009 > forerunner> No jistě, je zrovna období větviček, na akty je zima, nemůžeš to lámat přes koleno. Ostatně větvičky se na Totemu ještě  moc nerozmohly, mají před sebou stále velkou budoucnost. Byla tu třeba řada fotek kachen - ale taková kachna je stále stejná, u větviček je větší variabilita. Před pár lety bylo období kapek a někteří totemáci to špatně snášeli, nadávali nám do kroužku kapičkářů a vyzývali k ukončení naší činnosti. Pavučiny také měly své období. Akty taky časem budou, neboj. To je tak, někdo něco vyfotí a buď je to podařené a jiní si to chtějí taky zkusit, nebo je to nepodařené a jiní chtějí předvést, oč lépe to vidí oni. Já myslím, že je to v pořádku, malíři také mají své modré a jiná období, je v tom jistá serióznost, když autor neskáče od tématu k tématu jako koza.
<reagovat 
 forerunner (Občasný) - 9.12.2009 > Janahe> Ať už jsou právě v módě kachny, kapky, pavučiny nebo větvičky, jde stále o projev téhož jevu, o kterém píši výše.
To je také důvod, proč jistě nebude následovat vlna aktů, neboť ta by vyžadovala (jako jakékoliv ateliérové focení) od naprosté většiny větvičkářů obrovský kvalitativní krok vpřed jak ve věcech technických, tak i organizačních a tvůrčích.
Jsem sám už napnutý, co bude "in" v zimě. Máš nějaký tajný tip ohledně určitých sílících tendencí ve větvičkářském mainstreamu? ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.12.2009 > forerunner> Nemám tip. Sama často netuším, co sem dám zítra, a jestli vůbec ještě někdy něco vyfotím. (A kupodivu, už tam mám zase - ne sice větvičku, ale aspoň list, to určitě mnoho totemáků překvapí  )
<reagovat 
 invisible (Občasný) - 9.12.2009 > Janahe> 
<reagovat 
invisible (Občasný) - 9.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter