Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 11.12.2009 (00:51:49)




















Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 11.12.2009 >

Jak jsi to udělal?

(až na ten bílý flek na zemi)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 11.12.2009 >

Skvrna na zemi není žádná skvrna, ale sluncem osvětlený sníh. Jak jsem to udělal? Jednoduše. Jel jsem na kole lesem, s sebou jsem měl samozřejmě i stativ, na stromech byla námraza, začal foukat vítr, rozehnal mraky a vysvitlo slunce. Vítr shazoval námrazu se stromů, bylo to krásně v protisvětle. Jasné byly dvě věci: musím fotit dlouhým časem, aby se námraza hezky rozmázla a nemám čas rozdělávat stativ. Rozhodovaly vteřiny, protože námrazy na větvích moc nebylo. Opřel jsem si lokty o řidítka kola a exponoval. Udělal jsem tři fotky, pak došla námraza a chvilku na to vítr ještě přihnal mraky a bylo po slunci. Celé to trvalo asi minutu.

Tato fotka: čas 1/8 vteřiny,clona 11.


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > řekl bych, dle mého laického názoru, velice pěkné foto...zajímavé světlo mezi levou a pravou částí...opravdu, moc povedené...
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> Nebuď skromný, nejsi žádný laik. 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 11.12.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 11.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.12.2009 > no chci Ti věřit a navíc ten strom mně dneska nepraštil-takže dobrý,líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > jaxxana> Čemu nevěříš, Jaxxano ? Jsem rád, že se ti to líbí a strom tě nepraštil.
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 11.12.2009 > Čím dál lepší. Poslední dvě klánovické opravdu mají i obsah.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > forerunner> Díky, chvála z tvých úst potěší dvojnásob .
<reagovat 
Hellga (Občasný) - 11.12.2009 > Tahle se mi konečně líbí.
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > HPl> No, to jsem se rozmýšlel, jestli sem tu fotku vůbec dát .
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.12.2009 > 1/8 víceméně z ruky...hmmm, dobrý výkon !!!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > sadaf> Je to výkon moderní techniky, měl jsem samozřejmě zapnutý stabilizátor, což jsem se skromností sobě vlastní hodlal utajit. Tobě ale nic neujde .
<reagovat 
Mira (Občasný) - 11.12.2009 > tohle je fakt dobrý..protože jsi v tom nebyl..při chumelenici je to jinak
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.12.2009 > Mira> Ano, při chumelenici by byly rozmáznuté vločky i na kmenu na levé straně v popředí. Byla to obrovská náhoda, to se stává jednou za život .
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 11.12.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
Aine (Občasný) - 11.12.2009 > hezká zimní
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 11.12.2009 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 11.12.2009 > to je opravdu hodně zajímavé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.12.2009 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
klein (Stálý) - 12.12.2009 > parádní moment, nejdřív jsem si myslela, že sněží, jenže to by tam scházelo to krásné světlo.......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.12.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 12.12.2009 > ostatne z lesa zmaz... tuto tu mozes nechat ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jxr (Občasný) - 12.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 13.12.2009 > jedna z nejlepších fotek, co jsem tu kdy viděl
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
josefk (Občasný) - 15.12.2009 > pěkná fotka
Body: 5
<reagovat 
huwik (Občasný) - 14.12.2009 > ten spodek (asi 1,5 cm) bych klidně řízla, ten mi tam vadí, ale zbytek je super
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.12.2009 > huwik> Dík za názor .
<reagovat 
 josefk (Občasný) - 15.12.2009 > huwik> já bych 1,5 cm přidal, aby tam byl vidět celý kmen :)
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 16.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 16.12.2009 > A pak že to nejde.
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.12.2009 > skvostné foto,takové se "jen tak" nezdaří
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 18.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář osika - 19.12.2009 > úžas, přestože mě ruší, že kmen v popředí nemá "nohu", kdyby jo, pak tvá nejlepší!
<reagovat 
Pernath (Občasný) - 19.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 10.1.2010 > Tohle je tvoje nejlepší fotka, má úžasnou atmosféru zimy, dobrou kompo a je živá, je o něčem, ale u většiny ostatních je to námětově o ničem a některé ani tu kompozici nemají dobrou, toť můj názor :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> Hm, jen tak mezi námi děvčaty, rozmýšlel jsem se, jestli ji vůbec dát do oběhu . Ještě že jsem tak učinil, připravil bych se o tvé uznání.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 10.1.2010 > cvakal> Teď budu hnusná, ale jestli jsi u téhle fotky přemýšlel jestli ji dát do oběhu, tak jsi mě ujistil, že nejsi zkušený fotograf a nejde o moje uznání, ale o fakt, že je výborná :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> 

Přemýšlel jsem proto, že si nemyslím, že by byla tak výjimečná. Není špatná, ale mám lepší, které zdaleka takový úspěch neměly. Ve vší skromnosti se domnívám, že fotkám rozumím lépe než ty, soudím tak podle tvého hodnocení jiných fotek.

Ještě k té borové kůře. Samozřejmě bys tam nějaký záchytný bod našla. V takovýchto abstraktních tvarech se vždy něco najde, nemusí to být nic konkrétního, ale také může. Třeba ti tam něco bude připomínat nějaké zvíře, nebo co. Jestli se domníváš, že abstraktní obraz nemusí mít dobrou kompozici, dokazuješ tím, že tomu vůbec nerozumíš. Abstraktní obraz podléhá stejným zákonitostem jako realistický obraz. Od realistického se liší jen tím, že tam nejsou žádné nám známé tvary, věci, zvířata apod. Před mnoha lety jsem viděl abstraktní obraz, který jmenoval Odpoledne s Martinou (teď trochu kecám, to jméno si nepamatuji, ale bylo to odpoledne s dívkou). Bylo to malováno teplými barvami a přestože jsem tam neviděl žádného kluka s holkou, krásně to vyjadřovalo jejich pocity. Od těch dob mám rád abstraktní obrazy i fotky. V tomto je dobrá Janahe, občas se něco povede Rohe-mu, ale Rohe je patloň, on něco vyfotí náhodou, ani neví, že ta fotka je dobrá. Na Totem dá směsku fotek velmi různorodé kvality, někdy je mezi nimi dobrá fotka, Rohe už jiný nebude. 


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 10.1.2010 > cvakal> To všechno je věc názoru, všimla jsem si, že se lidem líbila jako mě, takže mi nepřipadá, že tvoje rozhodování bylo na místě. Vím dobře co je abstraktní obraz nebo fotka, to mi vysvětlovat nemusíš, tys psal, že to je o ničem, já ne, každý si tam něco najde a nebo třeba jen ta barevnost upoutá. Prostě pořád to bude o tom samým a to mě nebaví, pořád se řeší "moje je OK ostatní dobrý nejsou" a ty děláš to samý, bohužel.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > sikat> 

Jasně, každý hájí svůj názor, já také, mohu ho změnit, ale na základě nějakých argumentů.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter