Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 18.12.2009 (00:38:32)




















Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 18.12.2009 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 18.12.2009 > tak to je zmar
Body: 1
<reagovat 
moře (Občasný) - 18.12.2009 > idotské jako sám cvakálek - strč si svý výcvaky hodné 6 letého děcka do řiti
Body: 1
<reagovat 
dadik (Občasný) - 18.12.2009 >
Body: 5
<reagovat 
moře (Občasný) - 18.12.2009 >
<reagovat 
rohe (Občasný) - 18.12.2009 > á.. klánovický spam :-)
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 18.12.2009 > rohe> Tentokrát jsi podezřele stručný .
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 18.12.2009 >
Body: 2
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.12.2009 > Mno, cvakale. Já bych neřekl špatná fotka, ale musím souhlasit s forerrerunerem, podobných fotek je tady opravdu přehršel a v jejich záplavě nemůže být člověk opravdu příliš objektivní. Zrovna před chvíli jsem jednu z podobných tady viděl a hodnotil téměř těmi samými slovy jako tu tvojí. A přestože si myslím, že fotíš z rozvahou, někdy méně je opravdu více. Nechci a ani to neumím hodnotit technické věci fotografií, dávám spíše na první dojem a hlavně pak na pocity, které ve mě snímky vyvolávají. Já osobně se těším, až se zde znova objeví nějaká tvoje fotka z Rohanského ostrova. Takže zatím hezký den a dobré světlo :-)
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 18.12.2009 > sadaf> 

Děkuji za věcnou připomínku, ale jak jsem ti již psal před chvílí v diskusi k jiné fotce, podle tebe stejné, žádná záplava těchto fotek tady není. Předskokan má pocit, že sem dávám moc nekvalitních fotek. No dobře, to je jeho názor, nebudu mu ho vyvracet.

Rohanský ostrov sem asi v dohledné době dávat nebudu, ale mám dost jiných, tématicky podobných fotek, možná je sem někdy dám .

Přeji ti nápodobně hezký den a dobré světlo .


<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.12.2009 >
Body: 4
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 18.12.2009 > Více soudnosti a rozvahy. Dobrá fotka se nepovede každý den a pokud se přesto každý den publikuje, nastává strašlivá inflace. Viděl jsem od tebe dvě dobré a asi tak sto nadbytečných.
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 18.12.2009 > forerunner> Ano, dobrá fotka se nepovede každý den. Když ale vidím, jaké fotky se na Totemu objevují, nemusím si se svou soudností a rozvahou, jak píšeš, příliš lámat hlavu . Klidně sem budu každý den jednu fotku dávat .
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 18.12.2009 > cvakal> toto je presne ono preco sa nikam neposunies... Zaujal si ma 2 fotkami... Kludne si tu nasieraj fotiek kolko chces - ak chces byt za devalvovaneho,nudneho, tvrdohlaveho pablba...
Body: 1
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 19.12.2009 > Je to slušná fotka, nechápu zdejší reakce
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter