Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prasklina pana Viselce
Autor: Arrheton (Občasný) - publikováno 20.12.2009 (18:19:16)


Coniunctio (Občasný) - 22.12.2009 > No tak každý má jiný vkus. Mě osobně se příběh líbil.

Jméno Ra, podle mého názoru, být pro rámec příběhu vysvětleno nemusí. Vždyť kdyby se ten strom jmenoval Honza, tak taky nebudu vysvětlovat, že to není ten hloupý Honza z pohádky, ale někdo jiný. Stejně tak ať už ten název má něco společeného s Egyptem nebo ne, příběh na tom nestojí a jedná se o okrajovou záležitost.

Co se týče jinakosti pana Viselce - to, že později se v příběhu jeho jinakost nijak neprojevuje, rovněž nevidím jako problém. Proč by měla? Vždyť tento popis byl na začátku skvělým oživením této postavy, ale naopak přílišné točení se kolem této jeho zvláštnosti, by celý příběh posunulo do zcela jiné roviny. Pokud jsem to pochopil správně, zde šlo o to, že "jinakost" pana Viselce byla projevem jeho předurčení a ne prostředkem, který ho měl k této osudovosti přivést.

Osobně nejsem žádný literární kritik, ale příběh se mi opravdu líbil. Byl plynulý, dynamický a nikde neulpíval na "mrtvém bodě", abych si říkal, že je to nějak dlouhé nebo náročné.

Jak jsem již napsal na začátku, každý má jiný vkus a zároveň na každém díle se dá najít nějaká ta nedokonalost. Ale v tomto případě se vskutku jedná jen o maličkosti.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Coniunctio
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter