Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 23.12.2009 (00:40:13)




















Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 23.12.2009 > Díky cvakale, tobě totéž...a hlavně hodně štěstí :-)
<reagovat 
klara126 (Občasný) - 23.12.2009 > Diky, Tobe tez
<reagovat 
dadik (Občasný) - 23.12.2009 > *
<reagovat 
klein (Občasný) - 23.12.2009 > Děkuji a Vám přeji též pokojné svátky vánoční a do nového roku 2010 stálé zdraví,veselou mysl a dobré nápady .Dobré světlo
<reagovat 
Her Man (Občasný) - 23.12.2009 > I Tobě, ty náš milý cvakale.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 23.12.2009 > tak nebylo by to špatný, ale ten text s Ježíškem je fakt špatný, bije to do očí... PF u té větévky docela jde - no i přes chyby, hezké svátky
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > Aine> Dobře, veškeré kritice navzdory, jež se sesypala na mou hlavu, mi to nepřipadá tak hrozné, jsem asi jediný. Děkuji za velkorysý přístup a taktéž přeji hezké svátky.
<reagovat 
atreb (Občasný) - 23.12.2009 > preji hlavne pekne pohodove dny svatecni ...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > atreb> Nápodobně .
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 23.12.2009 > diky za prani. jdu se z neho vyblejt... fakt hnus...
Body: 1
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 23.12.2009 > Kde nic není,
tak ani Smrt nic nevezme
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > zochrova> 

Velmi správně!

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.12.2009 > zochrova> 

Francouzi říkají: Kde nic není, ztrácí král svá práva.

(Ou il n y a pas de quois, le roi per se droit. - teda nevím, jestli to píšu dobře, spíš ne )


<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 24.12.2009 > Písmenka jinak. Přeji vše nej nadruhou  .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > JARO> Nápodobně .
<reagovat 
čtenář Janahe - 23.12.2009 > Bohatého, bohatého - to jsou teda hodnoty.
Fotka je ohavná, text nevhodně umístěn, kdo ví, jak jsi to vlastně myslel.
<reagovat 
 klara126 (Občasný) - 23.12.2009 > čtenář> 

autor patrne chtel prostrednictvim fotky popratk vanocum, ne?...


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > čtenář> baže, ovšem šlendriján se u přáníčka odpustí
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > čtenář> 

Špatně, samozřejmě, jak jinak.

Ne nadarmo se říká, čistému vše čisté, že čtenáři Janahe! Chce-li někdo vidět něco špatně, vždy to špatně uvidí. Bohatého, vztekáš se, ale proč? Bohatství nespočívá vždy v materiálních hodnotách, přestože ani ty nejsou k zahození.

Proč je fotka ohavná? Text nevhodně umístěn? Snad mi to promineš.


<reagovat 
 čtenář Janahe - 23.12.2009 > klara126> To si právě nejsem jista :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> Fotografie mi nepřijde tak strašná. Text: jeho náplň, rozpaly a to jak je do tý fotky narvanej, to je strašný.

Co se týče bohatýho Ježíška...je to taková floskule. On si pod tím už vlastně nikdo nic nevybavuje, když to říká.

Ve mně to sousloví budí nepříjemný dojem režimního bolševického "newspeaku" - jeden z úspěšných způsobů, jak zcela nenápadně zatočit s náboženským symbolem.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> Dej pokoj s bolševismem. Bolševici si s Ježíškem neporadili, stejně jako si s ním neporadil ten tvůj "newspeak" Santa. Floskule je politická fráze. Hm, chceš říci, že jsem použil frázi a navíc ji necitlivě narval do fotky, jak píšeš. No dobře, za umístění textu ani za text jako takový se bít nebudu. Jediné co mohu říci je to, že jsem to myslel upřímně a bohatstvím jsem rozhodně neměl na mysli pouze hromady dárků pod stromečkem, jak pohotově vyvodila Janahe.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> floskule je především: "neprocítěný, prázdný obrat, fráze". Přívlastek "politický" k ní nijak zvlášť nepatří.

"newspeak" Santa??! :))

Howgh.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> Sice jsi mi dal najevo, že považuje téma za uzavřené, což bych také rád přijal za své. Až do této chvíle jsem výraz "floskule" považoval za pojmenování politické fráze. Mohl bys mi osvětlit svůj názor na výraz "newspeak"? Proč myslíš, že Santa a všechny tance okolo něj plus helouvín, Valentýn a já nevím co ještě ze zámořského dovozu nepatří k "newspeaku", včetně výrazu samotného?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.12.2009 > cvakal> Já o voze ty o koze. Newspeak viz Orwella. Obecně vzato znamená proměnu jazyka, užívaných frází tak, aby nebylo možné vyjádřit nic, co se režimu nehodí, potažmo vyjádřit cokoliv. Vyprázdnění jazyka. V tomto případě jsem užil slovo proto, že proměna Ježíška ze symbolu křesťanského na metaforu vánoční nadílky, potažmo Štědrého dne má za následek, že ačkoliv je slovo J(j)ežíšek stále stejně frekventované, o Ježíši se vůbec nemluví. Pakliže by to byl produkt režimní (jako že to ode mne byla spíš nadsázka) bylo by to velmi rafinované - po změně významu už nebylo potřeba užívání slova nijak potlačovat.
Obecně známý je primitivnější režimní pokus, tuším že Zápotockého, prorazit s metamorfózou malého Krista v Dědu Mráze s tvrzením že "Ježíšek zestárl a narostly mu vousy"...
Dnes jsme svědky dotažení tohoto trendu jen o krok dál - lidi dobrovolně přijímají západního trendyděda, nebo zarytě hájí Ježíška, ovšem většinou spíš jako lokální trendytradici o které vlastně nemají moc potuchy, co znamená. Není koho vinit - proměna Ježíška byla započata už daleko dříve, dost možná ještě před komunistickou érou. Něco jako Vánoce je v téhle kulturní oblasti už velice dlouho. Dřív byl slunovrat bez Krista a bude, zdá se, zas. Třeba by to nemuselo být nutně špatně, bohužel ale duchovně je ta proměna hodně žalostná. Po Ježíškovi je prázdno a tradice se drží jen ze zvyku: "udělat dětem toho ježíška", "užít si atmosféru Vánoc" a z obavy: upřít lačným dárky.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.12.2009 > hloupy ivan> To, že Vánoce jsou oslavou slunovratu, je samozřejmě obecně známo, ale nikoho to asi nijak zvlášť nezajímá. Vánoce asi drtivá většina Čechů jako církevní svátek nevnímá. Jestli tato tradice zanikne a vznikne něco jiného je otázka dlouhého času. Myslím, že nás to nemusí vůbec vzrušovat. Orwellovu Farmu zvířat ani 1984 jsem nečetl. V době, kdy jsem býval vášnivý čtenář (prózy) byla kniha zakázaná, drahná léta již čtu převážně poezii, zkrátka Orwellovy fantazie mě příliš nezajímají, zažil jsem to ve skutečnosti.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.12.2009 > cvakal> Tak to si teda rozhodně doplň alespoň tu Farmu. Abys věděl, co znamená, že všechna zvířata jsou si rovna, ale některá jsou si rovnější. Nebo že čtyři nohy dobrý, dvě nohy lepší.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.12.2009 > cvakal> Promiňte, ale vaše odpověď ve mně vzbuzuje dojem, že vás nezajímá nic - měl jste to napsat rovnou, neplýtval bych časem. Čtete jen slova.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > Janahe> Tak jo, měl jsem sice do Nového roku ještě i jiná předsevzetí, ale snad to stihnu i s tou Farmou, přečtu si ji .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > hloupy ivan> Myslím, že se mýlíte, nečtu jen slova, ale snad už to nebudeme dál rozebírat .
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.12.2009 > text nic moc foto se mi celkem líbí, zas něco jinýho než obvyklý přání.

Taky přeju ... co vlasntě? - To, co si přeješ, cvakale.

Asi zdraví,možná nějaký prašule, rodinnou pohodu (pokud máš rodinu)v týhle nepohodě, štěstí, úspěch v práci a tak dále :o)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > germanica> Přesně jak píšeš, Germanico. Zdraví, možná nějaký prašule a tak dále. S rodinnou pohodou to žádná velká sláva není. Taky Ti přeji hlavně zdraví a nějaký prašule, nějak se s tím vším musíme porvat . Hlavně nesmíme ztrácet optimismus.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.12.2009 > cvakal> jo jo, ten optimismus... kdyby tak vydržel...pořád... nebo často..stačilo by..:-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > germanica> 

Jasně, člověk prožívá horší a lepší chvíle a dny . Někdy je hodně těžké věřit, že se to zlepší, ale člověk se nesmí poddat, ani když chvílemi nevidí žádné světélko na konci tunelu, jak se říká .

Na Tobě se mi líbí, že říkáš co si myslíš, nic nepředstíráš. Doufám, že se s Tvými zemitými komentáři budu setkávat i v příštím roce a dalších letech .


<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.12.2009 > cvakal> ano, člověk by se neměl..nechat poddávat

Je prima setkat se s někým, komu nevadí upřímnost.

Ovšem to se líbí málokomu.

Občas bych raděj uměla bejt diplomatičtější, ale zpravidla mi to nějak nejde

a pokud se zadaří, pak jeto vzácné :-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.12.2009 > germanica> Germanico, upřímnost je velký přepych. Ale ...pokud někdo nesnese upřímnost, nestojí za Tvou pozornost, věř mým šedinám . Komu na Tobě záleží, řekne ti do očí i něco, co Ti není příjemné, právě proto, že mu na Tobě záleží. Lidé, kterým jsi lhostejná Ti budou říkat, co chceš slyšet, je to pohodlnější.  
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 24.12.2009 > cvakal> ...nestojí za mou pozornost..., jak říkáš. Každý člověk je jiný, každý má právo říkat si, co chce. A to musim respektovat.Anebo nemusim.

A někdo třeba zas neříká pravdu, přestože když mu na tom druhém záleží, protože mu nechce ublížit. Ale to právě může tomu druhému ublížit (a nemusí)achjo... sem se do toho nějak zamotala, když ono všechno má svý pro i proti. Toť můj názor.

A s tou pohodlností - myslím,že pro většinu to asi bude pohodlnější, neříkat co si opravdu myslí,

ale jsou i tací, kteří to, co si myslej, těm druhejm říkaj s gustem!

A to si myslí moje maličkost.

Hawk.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter