Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční démon
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 28.12.2009 (10:13:59)
      V pondělí ráno jsem se probudil téměř normálně, tj. s mírnou depkou. Polknul jsem ranní léky a ty psychiatrické jsem už ze zvyku zapsal na děrný štítek. Pomalu mi z nich vzniká úhledný balíček, jen ho odnést do výpočetního střediska.
      Moje po ránu málem nevidoucí oko pohlédlo na ledničku. Ha! Rohlíky od včerejška zmizely! Přitom jsem ještě večer volal pečovatelce, aby další nekupovala, že ještě nějaké mám. Sakra, že by tady byl zase potkan? Pytlík od rohlíků byl totiž proděravěn skoro jako od potkana. Byl by to ovšem velice čistotný, věci znalý a neobyčejně pořádkumilovný potkan! Kromě sežrání rohlíků si totiž za tmavé zimní noci otevřel ledničku, zbaštil šunku a zmačkaný papír od ní řádně odložil do odpadků. Tohle věru na potkana nevypadá. Šunka a rohlíky jsou samozřejmě věci nahraditelné. Už jsem poslal pečovatelce SMSku, aby mi je znovu koupila. Mnohem víc mě mate však pomyšlení, že jsem někdy za noci temné sežral šunku i s rohlíky a vůbec si na to nepamatuji. Výmluvu však mám: beru proti depresím silné dávky Cipralexu. Kvůli němu jsem přece zavedl svou svéráznou děrnoštítkovou evidenci. Ten prevít má samozřejmě také nějaké nežádoucí účinky. Například závratě. Ale že by pacient v noci vyžíral ledničku a ráno se na to vůbec nepamatoval, o tom se zdravotnické anály nějak nezmiňují.
      Před časem jsem musel řešit velice závažný problém:
      Jak dostat z pytlíku
      jenom část rohlíků?
      Pytlíky s rohlíky z Billy bývají totiž zavázány na dva uzle – a zkuste rozvázat dva pevně utažené uzle na mikrotenovém sáčku. Zpočátku mi je trpělivě rozvazovala pečovatelka. Nyní už na to nemá nervy a čas. Já samozřejmě čas mám, ale ne potřebnou trpělivost. Proto konzumuji rohlíky metodou proděravění pytlíku. Jako potkan. Zjevně i v noci.



Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 28.12.2009 > Vtipné, pobavilo
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 29.12.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 29.12.2009 > Jednou jsem už četl něco o fenoménu nočního vyžrání ledničky a následného ranního totálního zapomnění, ale tam šlo myslím o Hypnogen...
Já jsem Cipralexu užíval slabé dávky, takže se mi nic podobného nestalo.
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 29.12.2009 > Filip N.> Cipralexy beru ráno 3 a Hypnogeny večer 2, takže se není čemu divit. Kdysi byl u nás rozšířený Rohypnol, po kterém se hodně zapomínalo. Byl to taky prášek na spaní. Já však po něm preludoval na varhany...:o)

<reagovat 
 F.N. (Občasný) - 30.12.2009 > Montrealer> :-)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 5.1.2010 > na druhou stranu, vzhledem k těm práškům, je výhoda, že má své vyjídání ledničky autor na co svést, ne? :-))
(u mě, nežívící se léky, je na vině jen občasná nenažranost )
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter