Zeanddrich E. (Stálý) - 5.2.2010 > "... -zatím nee...; ... -jo, zapomněl jsem
napsat, že "soutěž" je termínově -tedy prozatím alespoň- neomezena... ...-na druhou stranu ale, abyste byli něčím "tlačeni" k "vyšší mozkové aktivitě", řekněme... ...-do 29. února... ?; ... .. .
Malá nápověda (( č. 1 )) : ...myslím, že na tomhle světě existuje pouze "jediný" exemplář tohoto díla lidských rukou... ...-a že je to součást něčeho, čehož předloha (( ... )) ..."běhá" po loukách i polích apod. ještě i v ČR, a že... ...-ale ne, to bych již asi napovídal příliš; ... celé je to vysoké přes 10 m "určitě".
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.2.2010 > ewinn> "...-jak se to veme... ...-ale říká se, že v
tomto světě (( ...-přinejmenším )) "všechno" souvisí se "vším", že ... .. ; ... -etc.
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 8.2.2010 > "... -vidím, že čas "dozrává" na další
nápovědu (( ...-ať nemusím případně "propadlou" výhru sám hrdlem prolévat... )); ... -měl bych si rozmyslet "...co nejsprávnější" formulaci, abych vám to zase tak moc neulehčil... ; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2010 > Zeanddrich E.> "...-i když nevylučuji samozřejmě, že nějaká
ta "švédská selka" apod. se zde také může objevit... ,; ... .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2010 > Zeanddrich E.> "...-mluvil jsem "teď" však jen o
té "focené" části celého objeku... ...-podotýkám, že za správnou odpověď "jsem ochoten považovat" jak název toho celého objektu, nebo i jen pouze "tady této jedné jeho části"... ; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2010 > jafa> "...-obávám se, že nedá se v tomto
případě mluvit o soše... ; ... -ale kdybych "teď" mluvil dále, napovím již "opravdu" "příliš", myslím... ; ... -syntézou již řečeného, ale i indicií dalších by to snad někdo mohl již "celé" "odhalit" ! ;... .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2010 > Uther Pendragon> "...-nápovědy již přišly -i když
spíše "po kouskách"- ...tak máš další, "zvýšenou" šanci... :).
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 > Věza> "...-napovím ještě... ... -původně "to celé" mělo prý
i fungující" kolečka", takže se to dalo i při té velikosti "relativně snadno" "stěhovat"... ; ... :).
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 > ewinn> "... -to by tedy bylo "opravdu" "podivné"
vemeno... ...-Ty asi nebudeš z venkova, že ne... ?; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 > Uther Pendragon> "...-nedaří-li se Ti vstát např. z vozovky, neboť jsi zjistil
pojednou, že chybí Ti ručičky i nožičky, pak nejspíš Ty sám "...stal jsi se hadem" :)... ...-a neposuzuj pak podle sebe "...vše" kolem... ; ... .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 > anae> "... -dolů by to asi po určité námaze spustit
šlo, ale zvednout pak "zpátky" "nahoru"... -nevím, nevím... .. .
."
<reagovat