Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
IKARUS
Autor: aneleh (Občasný) - publikováno 2.1.2010 (11:47:11)
..k letu (nebo spíše k volnému pádu k zemi) připraven
:-))


Poznámky k tomuto příspěvku
cvakal (Občasný) - 2.1.2010 > Velmi zajímavé .
Body: 5
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 2.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 2.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 2.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.1.2010 > paráda
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 2.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
klein (Občasný) - 2.1.2010 > no, má krááááááásně rozpaženo......to to pleskne....aúúúúúú
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 2.1.2010 > tak v týhle změti aby se jeden vyznal... sorry :-)
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 2.1.2010 > germanica> Jeden se nevyzná, dva už ano. :-)))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.1.2010 > germanica> 

To je změť pouze na první pohled. Snadno se to rozebere. Aneleha lstivě zaměňuje Ikara za Ikarus a Janahe rohy za parohy. Jsou holky, dobře sehrané, určitě se předem domluvily, to všechno proto, aby si z nás dělaly legraci .

Myslí si, že jsme ve škole nedávali pozor. Ikaros se svým otcem Daidalem chtěli z Kréty ulétnout zlému Mínotaurovi ...atd. Klasika, synáček Ikaros tatínka neposlouchal a zákonitě spadnul do moře.

Prostě Ikaros má k maďarskému autobusu Ikarus stejně blízko jako rohy k parohům. Jako prostý venkovský chlapec vím, že rohy má kozel a  z pohádky o Smolíčkovi Pacholíčkovi vím, že parohy má jelen. Rohy nejsou, na rozdíl od parohů, rozvětvené.

Víš co, Germanico, šlehnem´ si do žíly a možná autobus Ikarus bude mít najednou křídla a rohy se rozvětví v parohy. Hlavně si ale musíme drogu píchnout někde v přízemí, pro případ, že bychom chtěli létat. Bude to zcela legální, teď je držení malého množství drogy pro vlastní potřebu v pořádku, tak o nic nejde


<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 2.1.2010 > aneleh> ..i ty vtipálko! :-))))
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Všechno odhalíš :-))))
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Tak jo, s tim šlehem v přízemí s tebou souhlasim..už se těšim, co uvidim,zažiju.

A jak uvidim tebéééé?! :D hehehééé
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > germanica> Nebudem´ se s tím párat a šlehnem si hned a to virtuálně, žijeme přece ve 21.století. Jak mě uvidíš? No poznáš mě podle křídel, budu je mít přesně jako Ikaros, když dáš větší dávku, uvidíš mě jako Ikarus s křídly. To není špatná představa, že?
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.1.2010 > Dráty jsou moc zajímavé, otočila bych toho kentaura o 90°doprava (nebo jelena s nerozvětvenými parohy?)
Pozadí se mi nelíbí, nehodí se mi do mých představ :)
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.1.2010 > Janahe> 

Nechal bych to jak to je, připadá mi, jako by se nějaká klepeta snažila Ikara zadržet v rozletu. Líbí se mi to, je v tom dynamika. Jsem ale rád, že ti to nepřipomíná maďarský autobus Ikarus :-). Na kentaura by to mělo rohů moc a jelena s rohy si neumím představit.

 


<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 2.1.2010 > Janahe> No jo, ale škrábej se přes plot na cizí pozemek, abys toho jelena dostala do příslušné pozice a pozadí upozadila. :-)) Tak to musí zůstat tak, jak to je, protože po odříznutí pozadí tam zase není ta hloubka (ne hloubka myšlenky, ale hloubka směrem dolů :-)))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.1.2010 > cvakal> Máš malou představivost.
Jsem ochotna souhlasit i s Ikarem a nic netočit, stejně se mi ale pozadí nelíbí. Škoda, přeškoda :(
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 2.1.2010 > cvakal> Ta klepeta mě nenapadla - dobrý postřeh. :-)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.1.2010 > aneleh> Myslíš, že by to majitel pozemku nepochopil? Pravda, lidi jsou různé, většinou blbé. Na mě jeden takový chtěl volat policajty, a to jsem ještě zdaleka přes plot nelezla. :)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.1.2010 > aneleh> Nemyslela´s hloubku nahoru? Když má jelen rohy?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 2.1.2010 > Janahe> Co se ti nelíbí na pozadí? Myslím, že je dobře, že tam jsou kopce vidět, připomíná to Ikarův osud. Nestrávila jsi náhodou Silvestra někde v opiovém doupěti? Skoro bych řekl, že ano, když máš tak bujnou fantazii a z rohů jsi ochotna vykouzlit parohy .
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 2.1.2010 > Janahe> Tenhle by to nepochopil zcela určitě. Stál opodál a díval se na mě takovým divným pohledem....i když se mu ani moc nedivím - při obhlížení ostnatého drátu jsem zaujímala různé krkolomné polohy a nevím, jestli si všiml, že mám foťák :-)))
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Protože všechno na téhle planetě je jenom iluze, nemyslím nic, vím nic a hloubka vzhůru nohama (navíc ještě s rohama) je klidně možná :-)))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Janahe> Dobrá hospodyňka i přes plot skočí ...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 2.1.2010 > cvakal> Nebuď drzej, moje fantazie není závislá na množství zkonzumovaných drog.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > aneleh> No, když si člověk pořádně naloží do žíly, je klidně možná hloubka vzhůru nohama i s parohama.
<reagovat 
boval (Občasný) - 3.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.1.2010 > No já nevim jak vy, ale já tam vidim, asi Cvakala, s rukama rozpaženejma a nadzvednutym zadečkem...

užuž se chystá.. teda rád by sám.. ale vono už je to natolik nakloněný, že už musí nesám...chjo, ta zemská přitažlivost!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > germanica> Máš dobrou představivost .
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> ale jdi... ještě mě uvedeš do rozpaků
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter