Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZAHALENÁ a SPOUTANÁ...
Autor: aneleh (Občasný) - publikováno 3.1.2010 (19:43:58)
...mlhou a dráty...


Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 3.1.2010 > tajemství
Doporučil 
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 3.1.2010 > Okouzlující záběr, ta mlha v kontrastu s trávou, pěkný :-)
Body: 5
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 3.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 3.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 3.1.2010 > super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rohe (Občasný) - 3.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 3.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 3.1.2010 > Nádherná fotka, maličko bych přidala kontrast, ale zejména převedla do černobílé. Jediná barevná je tam tráva a příšerně ruší (na cvakala nedej, ten tomu nerozumí). V černobílé podobě s malinko zvýšeným kontrastem je ta fotka úplně dokonalá - nechceš dát zítra černobílou variantu?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 3.1.2010 > Janahe> S kontrastem máš pravdu, vypadalo by to lépe. Mám různé verze - i kontrastnější, i černobílou, i zarostlého pole zbavenou - nakonec padla volba na tuhle, protože jsem ještě měla "v očích" skutečnou podobu toho pole - fotka je ze Silvestra. :-)

<reagovat 
klein (Občasný) - 3.1.2010 > Tak takový mám moc ráda, ale přiznám se, že bych já tu trávu ušmikla.....že je tam pro mně tak nějak už navíc.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.1.2010 > Rakshi 55> Vadí, protože tam barevně nepatří, ale bylo by škoda ji ořezávat.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 3.1.2010 > Rakshi 55> Bez trávy je to úplně jiná fotka (ušmiknutou mám v archivu :-))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Janahe> Listí (tráva to není) je jediná barvička na fotce a proto je důležité, vytváří prostor, už tak je fotka placatá jak ohoblované prkno. Barva je tam potřeba jako sůl.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> I sůl krajině škodí, máš to nějak popletené.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Cha, už i v pohádkách se ví, že sůl je nad zlato. Krajině škodí pohazování chloridu sodného po chodnících a silnicích, sůl ne.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> 

Takže pohazování ne - jak je tedy potřeba sůl v krajině? V uzavřené pixle? Tak by, pravda, neškodila. Ale že by byla potřeba?

Byl bys ochoten vyměnit barvu na té fotce za pixlu se solí někde uprostřed? Když je barvy potřeba jako soli, dalo by se kšeftovat, ne?


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> No ... pixel za pixel, proč ne .  Obchod je obchod.
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 3.1.2010 >

Nevím, co je na té fotce nádherného, to za prvé a za druhé v žádném případě nepřevádět do černobílé! Janahe mně rozdráždila, fotku jsem si stáhl (to mě již dříve Janahe naučila ), a převedl do černobílé. Nic moc. Pak jsem z listí vydoloval nějaké barvy (tráva to není) a fotka hned prokoukla, dost šumí, ale s tím nic neuděláme. Barva je v popředí potřeba, obrázek oživuje, čb verze tuto fotku dokonale pohřbí.

 

Proč se mi fotka nelíbí? Dráty vedou odnikud nikam, pohled zmateně bloudí zleva doprava a kde nic tu nic, žádný záchytný bod, nic na čem by oko mohlo spočinout. Pohled vybíhá z fotky jak zprava tak i zleva. Špatné! Se sloupem el. vedení, bude i cvakalovi jasné, že se jedná o dráty a ne a kazy na fotce, za dráty vydávané. Navíc by sloup bezva posloužil jako výrazný kompoziční prvek, určitě by byl blíž než stromy, vytvářel by tedy navíc ještě prostor.

Zkrátka nic neořezávat, naopak přidat sloup el. vedení a dát si práci s úpravou barev a kontrastu v počítači, práce asi na  jednu minutu.

 


Body: 2
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Tak za prvé: Na fotce je nádherné to, že je nádherná! :-))
Za druhé: Do černobíla ji mám převedenou - a vypadá taky nádherně! Jen tam nemůže být tolik té "trávy", to pak vypadá divně.
Za třetí: Něčí pohled bloudí zmateně zleva doprava a nevidí nic, něčí se dívá přímo a vidí všechno.
Za čtvrté: Sloup by tam sice byl dobrým kompozičním prvkem, ale kde ho vzít, když byl "na hony" vzdálený a záběr se sloupem by zabral jen příšerné domečky, ale zato žádné stromečky.
Za páté: Cvakale, Tvé myšlenkové toky jsou mi sympatické.
:-))
<reagovat 
 klein (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> Dejte mi pevný bod a já pohnu zeměkoulí mně tak napadlo  Mně se oči nemůžou odtrhnout od těch spoutaných stromů...., ale to zelené mně jakoby brzdí...musím se přes to drát dopředu....a  el. drát je prostě drát......a dává tomu všemu šťávu..teda dle mého laického názoru a vnímání, podotýkám
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > Rakshi 55> To zelené tě možná brzdí tím, že je fotka podexponovaná, ale vytváří tam prostor, je to v popředí a siluety stromů jsou vzadu. Bez listí v popředí by ta fotka byla dokonale placatá.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 3.1.2010 > aneleh> Nos s sebou stativ, je to podexponované, mlha má být spíš do bíla a ne přičmoudlá, sloupy jsou asi 100m od sebe, nějaký by se tam našel, ale co zmůžu proti přesile
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > aneleh> 

Proboha, jen ne sloup, cvakal nám zešílel. Dráty jsou tam krásné právě proto, že vedou odnikud nikam, cvakal tomu nerozumí, pořád se poflakuje po Klánovickém lese, kde dráty nejsou, tak na ně není zvyklý. A na ostrově Moa asi taky nebyly.

Prosím tě, dej na Totem černobílou kontrastnější verzi, dala bych ji sem sama, ale je mi to hloupé, když je to tvá fotka. Ať všichni vidí, jak je to krásné v čb.


<reagovat 
 klein (Občasný) - 3.1.2010 > cvakal> dumám nad tím....proč mně ta zelená tak dráždí...a asi to je tím, že je to jako skalpelový řez...ten přechod do mlhy....možná kdyby to bylo takové pozvolné nekontrastní vytrácení, tak by to nepůsobilo tak násilně...ale co s tím dál.....když neřezat, nepřevádět do čb.....jojo, co člověk to názor...a to mně tady moc baví...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> 

V Klánovické lese ani na ostrově Moa žádné dráty nejsou, nejsem na ně zvyklý, pravda. Hlavně se mi po nich vůbec nestýská. No to je nádhera, dráty vedou odnikud nikam. To je anarchie. V přírodě je řád, to je to samé, jako kdyby jen tak ve vzduchu visely větve, nebo listí . Každý ví, že dráty visí na sloupech. Prostě cvakal nezešílel, protože je tady zemská přitažlivost, cha cháááá. 

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > Rakshi 55> V černobílé verzi je pak fotka rozdělena do čtyř pásem, dole je nejtmavší a směrem vzhůru se mění sytost  i šířka a struktura těch pruhů. Je to krásný téměř abstraktní obraz, barva odvádí pozornost a ŠKODÍ.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 4.1.2010 > cvakal> Když to víš, že dráty visí na sloupech, proč se těch sloupů dožaduješ? Zdá se, že si nejsi tak úplně jistý, když tě dráty bez sloupu tak vyvedly z míry. Ale věz, že pořádný fotograf ani malíř necpou do svých obrázků to, co víme, naopak se snaží  sdělit něco, co nevíme. Třeba že jsou i dráty, které levitují a nepotřebují sloupy
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Barva neškodí, naopak, škodí miliony odstínů barev zredukovat na pouhých 257 odstínů šedé, chachááááá!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 4.1.2010 > Janahe> Vidím, že si tě budu muset vzít do parády, máš to celé nějak popletené. Žádný pořádný fotograf a malíř necpou do svých obrázků co víme, to je jasné. Je to tak jasné, jako že žádné dráty nelevitují. To je nesmysl. Pořádný umělec, ať už malíř anebo fotograf odevzdává poctivé řemeslo, třeba jako malíř pokojů. To jest objevuje krásno tam, kde ho prostý smrtelník nevidí.Třeba vyfotí nějakou aloe ve zvláštním světle, s krásně prokrvenými ostny. Někdo v tom vidí krvelačnou rostlinu, jiný vnadná prsíčka. Prostě pořádný umělec umí nabudit divákovu fantazii, umí v něm vyvolat pocity, které by ho ani náhodou nenapadly. Třeba vyfotí nějaký obyčejný bodlák a rázem je z něho zvon, nebo chobotnička, v tom spočívá pravé umění ... nebo hraje na nějaký hudení nástroj, vyluzuje krásné zvuky, třeba na flétně, zatím to nechápeš, ale věřím, že to pochopíš .
<reagovat 
dadik (Občasný) - 4.1.2010 > mně se zelená naopak velmi velmi líbí, bez ní by to byla jen nuda.. :)
myslím to vážně
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 4.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter