Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smutek
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 9.12.2010 (07:00:03)


 Sartori (Občasný) - 13.12.2010 > zuska janis> Už zase personifikuješ svou tvorbu jako sebe samou...to je jako házet hrách na zeď. Každý si může publikovat co chce....jistě, ale Totem dříve platil za nejlepší server svého druhu, právě proto, že zde byla velmi ostrá kritika děl, co tu nemají co dělat. A proč už není nejlepší? Protože už jen pár lidí se na tu reálnou kritiku zmůže a obhájí ji..ostatní už bohužel asi nemají potřebu. K tomu lidé jako ty, jakmile je někdo odkáže na smetiště, se začnou prát zuby nehty, že to teda neeee. A o tom to je. Kdyby si ho požádala o rozbor své básně, věřím, že by ji rozebral a řekl ti, co je v ní špatně. Ne ty si radši budeš hrát na spasitele všech utlačovaných poetů, což má za následek akorát to, že tu chudáku Věže zaděláváme prostor pod příspěvkem. Nechápu, co tě, jako relativně nového autora, vede k tomu přesvědčení, že bys to měla dělat. Naivní a podprůměrné umění - jistě že se to někomu bude líbit, ale ta konkrétní tvoje díla, která ti byla zkritizována nejsou ani taková. Jakýkoliv pokus o umění by měl ty druhé obohatit, ale v případě prázdných slovních spojení nalámaných do sloupců jako imitace verše to nefunguje. Mimochodem - má vlastní tvorba je podprůměrná, takže to rozhodně není něco, za co by ses měla pokoušet schovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sartori
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter