Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Peruť albatrosa
Autor: Grafik (Občasný) - publikováno 8.1.2010 (23:12:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 8.1.2010 >
Body: 4
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 9.1.2010 > mohu se zeptat, jakou je to technikou?
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 9.1.2010 > Zdravím! Barevný lino moc pěkný - konečně nějakej soutisk tady! Sedí to barevný podání? Přijde mi, že se trochu hnulo, hm? Námět takový na mne snad až moc dekadentní.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 9.1.2010 > Buran - technika, barevný linoryt
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.1.2010 > Grafik> výborně, děkuji
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 9.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.1.2010 > To je nějaké duchovní umění? Pro mne je to tedy nestravitelné.
Body: 1
<reagovat 
ariel (Občasný) - 9.1.2010 > mně se to nelíbí tematicky - tato anatomická fragmentace
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 9.1.2010 > Kdyby nám autor nenapověděl názvem, nikdy by mě nenapadlo, že se má jednat o "peruť albatrosa", vůbec ničím ji to nepřipomíná. Nic moc.
Body: 1
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.1.2010 > "co zbylo z albatrose" - vztyčené křídlo jako pomník, stravitelné
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 9.1.2010 > Janele z Liků> Nevymýšlej si a rozšiř opět naše obzory o nějaký sumární vzorec, tentokrát třeba chloridu draselného .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.1.2010 > Janele z Liků> Vždyť to říkám. Pomník ve svitu měsíce.
<reagovat 
Aine (Občasný) - 9.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 10.1.2010 > Ariel - tak jako přemýšlíš o básních, tak začni přemýšlet o výtvarných dílech. je to také báseň jenom nakreslená
Janahe - cvakal - kumštýř nepředkládá realitu ,ale nabízí ti ruku, že tě provede jiným světem a to se snaž pochopit
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.1.2010 > Grafik> 

Oslovil/a´s Janah a mě, mohu mluvit pouze za sebe.

Už jsem to tady na Totemu párkrát citoval, jeden teoretik umění napsal: "Umělecké dílo není žádný rébus, ale odrazový můstek" konec citátu.

 Měl by by být jasný tvůj záměr, žádnou ruku nenabízíš, točíš s námi dokolečka až se nám zatočí hlava anevíme kde jsme. To rozhodně není cíl umění, naopak.

Zkrátka cílem umění, uměleckého díla, je objevovat krásu tam, kde by si jí člověk ani nevšiml. to se ti tady, vzletnému názvu navzdory, vůbec nepodařilo.

Připomíná mi to hotely. Čím horší hotel, tím vzletnější název.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.1.2010 >

já myslím, že bych s tím měl problém i v básni být to tam jako motiv.

něco jinýho by asi bylo, kdyby to byl pohled na křídlo a zbytek albatrosa by byl mimo záběr. takhle je to na mě prostě morbidní. je to zkrátka můj názor.


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 10.1.2010 >

Já za sebe zase odpovídám, že netoužím prolézat všechny světy, co jich jen je, z některých mám husí kůži i při  pouhém nakouknutí.

Jinak uznávám, že jsi velmi šikovná, žádné nemehlo by takový linoryt nesvedlo. Ale z mého hlediska je to spíš přitěžující okolnost.

 

(A ještě připomínka: když někomu odpovídáš, klikni na "reagovat" nebo zatrhni ten čtvereček, jinak se to dotyčný nemusí vůbec dozvědět.)


<reagovat 
Grafik (Občasný) - 11.1.2010 > Ariel - děkuji za zájem a názor. Soudobé umění je náznak není to polopatismus :-) je to prostor diváka pro jeho asociace, přeji pěkný den G.
<reagovat 
Grafik (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe, cvakal - děkuji za názor - budu se snažit Vám nabídnout to nejlepší co umím. Umělecké dílo jsou natažené ruce k člověku a světu a ty je buť přijmi, nebo nech být.

<reagovat 
Mima (Občasný) - 11.1.2010 > vůbec to nevypadá jako linoryt......pro mne působivé, jemné, barevnost moc prima...vůbec mě nezajímá, co to má představovat, já jsem si to pojmenovala po svém...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zelenoočka (Občasný) - 21.1.2010 > Je vidět, že techniku zvládáte, jen mi to příjde takové jako vytržené z nějaké básnické sbírky ze šedesátých let. Možná mi v tom chybí život nebo špetka fantazie, nevím..

KOmpozičně je trochu nešťastné, že to křídlo je jako by zapíchnuté do sněhu a ten papírový pták - pokud tam má být vidět a fakt tam je - by měl být zřetelnější.
<reagovat 
Magid (Občasný) - 23.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter