Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 11.1.2010 (00:50:54)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 11.1.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 11.1.2010 > 3-4
<reagovat 
losperdos (Občasný) - 11.1.2010 > moc bílé barvy na mě dole
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > losperdos> Milý Iosperde, fotil jsem to včera, v lese bylo nad kolena sněhu, myslím, že bílé je tam tak akorát. Jsem rád, že´s mi otevřeně řekl svůj názor .
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 11.1.2010 >
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > sikat> 


<reagovat 
Mira (Občasný) - 11.1.2010 >

na první pohled pěkná barevnst...druhý pohled to už nemá


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Mira> Mrzí mě, že tu fotku špatně chápeš, mně se moc líbí .
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> mně se taky líbí..ale to jest vše..jinak barevnost slunce ve větvi mně dostala víc.bylo tam něco navíc
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > Tak téhle fotky je mi líto. Ty barevné listy na sněhu vypadají úžasně, ale les v pozadí od nich odvádí pozornost, překřikuje je, ten tam neměl být, kolem lístků měl být prostor.
Body: 3
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> 

Špatně to chápeš . Nefotil jsem (pouze) listy, fotil jsem les. Úkolem listů bylo dodat nějakou barvičku, žádná jiná tam není a udržet pohled. Les je nepřekřikuje, les hraje hlavní roli, přesněji jde o les, jehož součástí listy jsou. Je dobře, že les strhává tvou pozornost, přesně to jsem chtěl.

Kdybych fotil listy, les bych potlačil, trochu mě podceňuješ, ale to nevadí .


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> 

"Nefotil jsem (pouze) listy, fotil jsem les."

 

No právě. Jenže méně je někdy více. Jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Není tam ani pořádně les, ani listy.


Když se trochu ubere les, hned je to lepší. I když třeba není úplně ideální kompozice, vadil mi tam ten tlustý kmen vlevo.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> 

Nezlob!! Asi nerozumíš česky, přečti si pořádně, co jsem ti psal. Výřez, který tady předvádíš je fotka listů a ne lesa! Pleteš si pojmy s dojmy, Janahe a už nikdy, prosím, s mými fotkami nemanipuluj a nemrzač je výřezy!

Když té fotce nerozumíš, nedá se nic dělat, je to tvá škoda, ne moje.

Lesa i všeho ostatního je tam akorát, když se ti to nelíbí, prosím, ale nevnucuj mi své názory a hlavně mi neořezávej fotky, nesnáším to!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> Listů s lesem v pozadí
Nemůžu ti nic slíbit, nevím, jestli bych to dokázala dodržet.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> Asi jsi chtěl fotit les, ale pozornost se upírala na lístky a takhle to opravdu vypadá mnohem líp, to má Janahe pravdu. Měl jsi ten les upřednostnit, nikdo jaksi nemůže vědět z tvé varianty cos fotil prioritně.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> Já ti nic nevnucuju, já se jen držím pravidla, že jednou ukázat je lepší než dvacetkrát vysvětlit. Když nechceš měnit, ponecháme si každý svůj názor a pokusíme se s tím nějak přežít
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> Bez komentáře.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> Jenže Cvakal nechce nic vysvětlovat, chce jen chválit, bohužel :-((((
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> 

Chápu, že to myslíš dobře, ale pochop, že se mýlíš! Kdybych chtěl fotit listy, vyfotil bych to nějak podobně, jak´s předváděla, ale já jsem chtěl les s listy, přičemž listy tam hrají tak trochu druhé housle, jsou důležité, jinak by tam nemusely být, ale v žádném případě nemají na fotce převládat, jak předvádíš na mé zmrzačené fotce.

Každý si ponecháme svůj názor a budeme spokojeně žít , nemusíme se pokoušet přežít. Zdá se, že těžce neseš, že´s mě nepřesvědčila, ale prostě tak, jak to předvádíš to nejde. Byla by to jiná fotka, s jinou výpovědí!!


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > sikat> 

Plácáš nesmysly! Přečti si co píšeš a hlavně si přečti, co píše tvůj vzor Janahe. Psala mi, že les překřikuje listy. Přesně to jsem chtěl, chtěl jsem, aby to byla fotka lesa s listy, to ale milé dámy nemohou pochopit a stále si vedou svou!

Zmrzačená varianta, kterou předvedla Janahe, upřednostňuje listy!!

To, pěkně prosím, vůbec nebyl můj cíl! Jsi schopna to pochopit, jsi na příjmu?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > sikat> Ale ne, to není pravda. Jen je děsně paličatý. A když mu říznu do fotky má asi pocit, že řežu do jeho vlastního těla, tak trochu kvičí, to se dá pochopit
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > sikat> Nežvaň nesmysly! Klidně mě kritizujte, milé dámy, ale nemrzačte mi mé fotky a nevnucujte mi své představy, PROSÍM!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> 

Ano, byla by to jiná fotka s jinou výpovědí, to je pravda. Kolikrát jsi tohle nabízel místním autorům, nevzpomínáš? A překvapovalo tě, když se našňupli.

Já nabízím jinou fotku, protože ta voje varianta je pro mne nesrozumitelná. Jak jsi správně pravil, moje škoda.


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> Já ti rozumím, že jsi fotil les a listy měly být jen podružné, ale ono to tak na fotce nevyznělo, potlačil jsi les ikdyž ho tam bylo hodně a vytáhl listy. Kdyby ten keřík s listy byl mezi stromy, tak bych to chápala, ale ne takhle vepředu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> To je ovšem prakticky nemožné.
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> OK, mrzač si svý fotky sám. Komu není rady.....
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> Janahe, když jsem někomu něco radil, snažil jsem se pochopit, i z názvu, o co mu šlo a jak jeho myšlenku co nejlépe zobrazit. Pokud jsem někomu přetvářel fotku proti jeho záměrům, omlouvám se mu, nebyl to můj záměr ani cíl.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > sikat> Já svoje ani cizí fotky nemrzačím. 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> Co je prakticky nemožné?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.1.2010 > cvakal> 

Nemrzačím, nemrzačím - slyšel jsi někdy o výchovném řezu?

Nesmíš to tak prožívat, vždyť ta tvoje fotka je stále celá. (Mimochodem, proti mému  mrzačení labutí jsi nic nenamítal, měříš sobě jinak než druhým.)


<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 11.1.2010 > Janahe> Asi to těžce nese a není splachovací, jak mi nedávno psal:-) Tak dobrou a nemuč ho už :-))))))
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> 

Proti mrzačení svých fotek (labutí) se měli ohradit jejich autoři, nemohu za to, že si netroufají, asi mají obavy,aby nebyli označeni za kyselé a paličaté.

Labutě jsi více přetvářela a dělala sis z nich legraci, mně ale chceš vnucuješ záměr, který jsem nechtěl. To je to samé, jako kdybys autorům labutí fotky ořezávala s tím, že vlastně nechtěli fotit labutě, ale něco jiného.

Zkrátka klidně mi řekni to a ono máš špatně apod., ale nepřesvědčuj mě, že jsem chtěl fotit listy, když jsem fotil les s listy. Výchovný řez se provádí při focení. 


<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> Tak momennt, tentokrát už musím reagovat i já. Naivně jsem Ti věřil, že Tvým počestným úmyslem jest mé labutě vylepšit a nikoliv mrzačit. A myslím, že jsem i v reakci naznačil, že se mi Tvá úprava líbí. Pakliže jsi mě však nehorázně podvedla, nezbývá mi, než Tě do smrti smrťoucí (mé) nenávidět
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > balvan> 

Říká se do smrti smrďoucí

Když někomu ukousneš hlavu, je to či není mrzačení? Labutě jsem zmrzačila, ale fotky jsem ti vylepšila. A to bylo i mým počestným úmyslem. Já mám vůbec samé počestné úmysly. Jak by se asi mohlo  říci, že jsem vylepšila labutě, když to pak už labutě nebyly?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> Já ti vůbec nechci vnucovat žádný záměr, já chtěla ukázat, jak listy prokouknou, když je neruší to roští vzadu. Nevydávám to za tu správnou fotku, za tou bych tě znovu  vyslala do Klánovického lesa. A jestli měly listy jen dělat barevný flek jako doplněk k lesu, pak jsou špatně umístěné. Pokud měly být les a listy rovnocennými partnery, měly by se doplňovat a ne navzájem srážet.  Z fotky prostě není jasné, co jsi vlastně chtěl fotit, je to přesně to, co tady vyčítáš jiným.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> 

Z tvého ořezu není jasné, co jsem fotil, jsou tam listy a kousek lesa.

Jestli z té fotky není jasné co jsem fotil je otázka diskuse. Vytýkám (nevyčítám) to jiným, teď to někdo vytýká mně, prosím, proč ne. Já jsem jiným řekl svůj názor, vytkl jsem jim to a to a tím to skončilo. Ať s mým názorem naloží jak chtějí.

O tvém názoru budu přemýšlet, k této fotce se vrátím za pár dní, teď to nemá žádný smysl, musím to nechat nějak usadit.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> 

Jak jsem už psala u tvé vedlejší fotky, ten ořez neměl být výslednou fotkou, jen jsem chtěla ukázat, jak jinak působí listy, když se na ně necpe ten výrazný les v příliš těsné blízkosti. A že jsi jim svou kompozicí ublížil. A když jim, tak celé fotce.

Už toho nechám, myslím, že bylo řečeno vše, nemá cenu to opakovat. Těším se na další Klánovický les.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> Omlouvám se, špatně jsem ti rozuměl. Další Klánovický les uvidíš dnes po půlnoci, ale raději jdi včas spát, zítra je také den .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> 

Když se dívám na svou původní poznámku, tak musím konstatovat, že jsem to naopak já blbě řekla. Ale přísahám, že jsem to od začátku myslela takhle. Dokonce jsem původně uvažovala o přesunu těch listů v rámci původní fotky, ale bylo by to moc obtížné, proto jsem zvolila ořez.

Jestli bude zítra taky den, to se teprve uvidí, nikdo si tím nemůže být zcela jist.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> Věřím ti, že´s to tak myslela . Vážím si tě, máš pěkné fotky a to mě baví .
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.4.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter