Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Otužilý šaman
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 12.1.2010 (00:02:25)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 12.1.2010 > no chlap je to v každým případě, tedy pokud ještě dobře vidím
Body: 5
<reagovat 
klein (Stálý) - 12.1.2010 >

Je skvělý , líbí se mi moc.....


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 12.1.2010 > ja mela za to, ze je to tanecnice, ale saman?, no taky dobry
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > atreb> 

Podle mě je to chlap. Už ten zarputilý výraz v obličeji!

Tanečník - proč ne? Šaman přece musí být dobrý tanečník.


<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> no chlap, už podle těch chlupů v podpaží :-D
Body: 5
<reagovat 
 atreb (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> mas pravdu, to musi byt, v nahledu mu nebylo moc videt do tvare, tak jsem to mela za divku s mini-pidi sukyneckou, a ony jsou to chlupy, hahaha...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.1.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 12.1.2010 > jako fotka to podle mě není tak výjimečným ale za dar vidění doporučím
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 12.1.2010 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 12.1.2010 > Bomba, je dokonalej :-)) Kouká a fotí ti to supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 12.1.2010 > Děvčata děvčata, jste úplně vedle, dyk mu chybí to hlavní! Kde má panděro?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 12.1.2010 > balvan> Paní Šamanová mu všechno zbaští :-)))
<reagovat 
marcif (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aneleh (Občasný) - 12.1.2010 > Lidi, co všichni máte s tím obličejem?? Vždyť on stojí zády k nám (a tiše se směje pod vousy těm psaným řečem tady). :-))
Body: 5
<reagovat 
Velkej Rum (Občasný) - 12.1.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 12.1.2010 >

Milá fotka nesoucí rukopis Janahe, opravdu výjimečný dar vidění, klobouk dolů. Myšlenka je bohužel potlačena zvoranou kompozicí. Fotka měla být oříznuta asi 1,5 centimetru pod "chloupky v podpaždí", pak by pohled zůstal ve vidlici paží a soustředil by se plně na výraz v obličeji, o nějž jde, který je na fotce velmi kouzelný, vzdávám hold autorčině fantazii, bohužel má mezery v takové jednoduchosti, jako je kompozice.

V této verzi pohled padá dolů, obličej je v ploše potlačen a tím je i potlačena myšlenka, záměr se kterým to bylo foceno, obličejík se prostě ve velké ploše ztrácí.

Janahe se mnou nemusí souhlasit, ale toto je mé stanovisko, dospěl jsem k němu po zralé úvaze a nehodlám ho měnit, pouze pod tíhou argumentů, nevím ale jakých.

Fotku fyzicky ořezávat a ořez v diskusi předvádět nebudu, přestože by se v tomto případě jednalo o ořez podporující záměr Janahe. Ona totiž Janahe mou předposlední fotku iniciativně ořezala, udělala z ní úplně jinou fotku a nemohla pochopit, že se mi to nelíbí. Nebudu druhým činit, co nechci aby oni činili mně.

Za zvoranou kompozici 2 body.

Body: 2
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 12.1.2010 > :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
 Čtenář - 12.1.2010 > cvakal> za debilní komenrář a žalování ty dovedo bys zasloužil přes hubu
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> Myšlenka je potlačena? Navrhuješ portrét místo celé postavy a tím chceš zdůraznit myšlenku? Tak to předveď, moje fotky nejsou posvátné, budu jen ráda, když mi ukážeš svou variantu. Já původně chtěla postavu ještě menší, aby byla ve sněhu ztracená, jenže pak zase nebyl zřetelný obličej, když jsem se soustředila na obličej a ořízla šamana zhruba, jak to navrhuješ (snad), ztratila jsem postavu do pasu zanořenou ve sněhu. Takže tohle je kompromis, fotka není nic extra, ale hříčku přírody jsem podle mého zachovala. Ráda bych viděla tvé pojetí, klidně ti pošlu originál, ukaž, co s tím provedeš.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > sikat>  Úplně se mi roztřásla kolena . Jestli si nevšimla, dal jsem si velkou práci své stanovisko zdůvodnit.

Raději se zamysli sama nad sebou.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > čtenář> 

Těším se na setkání s tebou, kdy a kde?!


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> 

Zdá se mi, že už nejsi v tak dobrém rozmaru jako včera.

Nic nenavrhuji, tvé myšlenky neznám, pouze se domnívám i z tvého vyjádření zde v diskusi, že jde o obličej, což se mi zdá logické. Nic jiného tam zajímavé není. Vztyčené paže a obličejíček tvoří velmi zajímavý celek, nechápu, proč´s tam postavičku nechávala do pasu, spodek je nezajímavý a jen odvádí pozornost. Nejde o posvátnost fotek, ale o respektování přání autora fotky. Vytkla´s mi, že mi parodování labutí jiných autorů nevadilo. Ano, nevadilo, protože šlo o parodování a ne vnucování svých představ jejich autorům a pokud jim parodování vadilo, měli se ozvat sami. Jestli chceš, můžeš moje fotky parodovat, vlož do nich svůj nápad, ale nenuť mi své představy, řekni mi svůj  názor, že něco dělám špatně, že nějaká moje fotka špatně vystihuje můj záměr. Rád s tebou o tom budu debatovat. 

Ořez bych si představoval asi tahle, na tvé přání:


<reagovat 
 Čtenář - 12.1.2010 > cvakal> opakuješ se!!!!!!!!!! a ve všem
<reagovat 
 Čtenář - 12.1.2010 > cvakal> nooo tos tomu vytřel prdel, to je síla fakt umíš kulový
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 12.1.2010 > cvakal> Hm, tak to mi lepší nepřipadá. Mně tam ten spodek schází. Ale díky za ukázku.
<reagovat 
 NEMINI (Občasný) - 13.1.2010 > cvakal> horší...spodek chybí
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > čtenář> Tak kdy a kde?! Snad se mě nebojíš, hrdino .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.1.2010 > Janahe> Mně to lepší připadá, odpadl kus fotky bez informace, pozornost se soustřeďuje na obličejík, ale svůj názor ti nenutím. 
<reagovat 
 Čtenář - 12.1.2010 > cvakal> už abys odpadl hlavně ty z tebe taky žádný kloudný informace nelezou
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 17.1.2010 > trpitel trpí
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 22.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter