Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tam a zpět
Autor: Li-duše (Občasný) - publikováno 29.1.2010 (00:15:11)

na struně kytary

zní tvůj smích

i pláč

a stesk

mrazení po zádech

radost

touha

co krouhá

tvůj život

akordem vplouvá

do mých žil

osciluje

nahlodává a dráždí

snadný cíl

tu prach z křídel

motýla

vmetl jsi mi do očí

ó lásko

svět, nechť se zatočí

a duši prodej dál

pouličním chodcům

v tónech líbezných

rozdávej

nač držet kormidlo

když topí se kapitán

zurčení protlo

tak zase

hrajem dál

laskavé divadlo

svých chtíčů

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 29.1.2010 > docela jsem si v tom pochodila
Body: 5
<reagovat 
tuik (Občasný) - 29.1.2010 > to je jak tokový ten račí kánon, když jeden hraje tam a druhý od konce...pěkný nápad, ale tady nevidím, že by při čtení pozpátku docházelo k nějakéme efektu...proč to tak mám číst?
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 29.1.2010 > tuik> protože když to čteš po zpátku jsou tam jiné obrazy, celkem dost hezký...pro mne:D ale číst to nemusíš.
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 29.1.2010 > tak to je hodně dobrý...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 29.1.2010 > kouzelný človíček> děkuji, také si to myslím:D
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 29.1.2010 > LidaStudenovska>  super...líbí se mi to co píšeš a líbí se mi i ten člověk pod tím...takže...TY.
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 29.1.2010 > kouzelný človíček> tyjo, tak to je hustý:D děkuji za kompliment:-)))) kouzelný človíčku:-)))
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 29.1.2010 >   
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 30.1.2010 > whispermoonlite> přesně tak whispere, pro mne nejkrásnější obraz je "vmetl jsi mi do očí motýla" a tys ho tu zmínil...znamená to že už mě tak trochu vidíš uvnitř:D si dobrej:-)))
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 30.1.2010 > whispermoonlite> jo? a co jsi vystudoval? :-)))
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 30.1.2010 > whispermoonlite> nic, je votřesnej
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 30.1.2010 > LidaStudenovska> já miluju Jeffa Buckleyho nebo Bruna Pelettiera :-)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 30.1.2010 > whispermoonlite> 

:D :D :D

 

no ale tak to není...

víš, že ten předobraz vlastně vykresluje otce či matku...tak mě přitahují typy takový zvláštní. Hezounek nehezounek, někomu se líbí někomu nelíbí...

můj otec byl symbolem dívčích srdcí a matka zase mužských, když sem je viděla na fotce než měli mě a bratra byl to takovýhle popis: malá krásná tmavovláska s dlouhou hřívou a velkýma modrýma očima, tělo jak venuše, štíhlý pas, dokreslující poprsí a boky a byla zavěšená do vyššího týpka, blond vlasy a zelenohnědé oči. dost svalnatej a v obličeji dost výrazně mužný tvrdší rysy. Držel jí dost penvě a měli rozevlátý vlasy větrem...a táta si nesl kytaru v druhé ruce hozenou na rameni...jakoby nic nevážila...nojo holt dělal řeckořímské zápasy:-)))...taky maloval obrazy a vyřezával.

takže mě přitahují ty typy, dost mužný, mající vztah k hudbě či malování...ale můj táta je takovej fakt drsoň, uvnitř měkej a citlivej...

takže odtud to všechno je.. a u jeffa vnímám tu vnitřní krásu...ten hlas, to je pro mne to co mně dost vytrhává z klídečku:-))

taky miluju zpěváka z aháčů...protože má nádhernej hlas a bruno pelettie taky...

víš o tom že jeff měl čtyři oktávy rozsah? to je to co mně fascinuje... jemnej hlas!

nejsem žádná kráska...sem obyčejná malá a křehká vichřice:D


<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 31.1.2010 > whispermoonlite> 

hi hi, tos mě pobavil a zároveň potěšil:D

 

 


<reagovat 
Džajata (Občasný) - 31.1.2010 > to je fakt dost dobrý :-))
ještě by to měl někdo zhudebnit, já to slyším jako písničku
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 11.5.2010 > no, a mě se líbí jenom pozpátku....

akordem vplouvá
tvůj život
co krouhá
touha
radost
mrazení po zádech

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter