Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tiché stíny
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 8.2.2010 (06:52:46)

 

 

Když napadne spousta sněhu, vždycky si vzpomenu na Seifertovy Všechny krásy světa, kde píše něco ve smyslu...:

"Vše, co jsem znal a měl rád, právě zakryl sníh." :-)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
S.z.i. (Občasný) - 8.2.2010 > možná blbě vidím, ale připadá mi to přeostřené, jinak zvláště ta druhá líbí
Body: 4
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 8.2.2010 > ta druhá i když dost ostrá-asi to byl úmysl?
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.2.2010 > Ta ostrost byla úmysl, ale máte asi pravdu, krapet jsem to přepískl:-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.2.2010 > oslovilo Martine
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.2.2010 > Jsou to moc hezké fotky, i když dodatečně  přeostřené. Líbí se mi obě, u té první mě ještě ruší vršek napravo, což je taky odtranitelné.
Body: 4
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.2.2010 >

No přátelé, trošku nechápu slovo přeostřené.  Buď je něco ostré nebo neostré, ale přeostřené? Sklenice taky může být buď poloprázdná nebo plná. Ale nemůže být přeplněná. Nevím, nějak mi to hlava nebere:-)

První pěkná a druhá suprová...


Body: 5
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 8.2.2010 > sadaf> V PC se dá bohužel i přeostřit, což znamená, že se přirozená ostrost přepískne až za hranici únosnosti :-)))
<reagovat 
 boval (Občasný) - 9.2.2010 > sadaf> fotoapát se samozřejmě dá jen zaostřit, ale fotku v počítači lze přeostřit snadno
<reagovat 
 boval (Občasný) - 9.2.2010 > sadaf> fotoapát se samozřejmě dá jen zaostřit, ale fotku v počítači lze přeostřit snadno
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2010 >

Mám ostrý nůž, všechno přeřeže. A tak jsem si ho nechal přeostřit a hle! Přeřezává!!! Je tudíž přeostřený???

 

Přátelé sorry, ale pořád to nemůžu nějak pochopit....nelze snad přeostřit ostré???

 

 

P.S.

Pravdou je, že fotky v PC upravuji minimálně, neboť si s těmi všemi programy moc netykám :-) Halt stará kinofilmová škola a staromladý začátečník nové éry digi-foto :-)


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2010 > viz výše:-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.2.2010 > Díky moc Sašo. S tím přeostřením se to má tak, že ve Photoshopu (a jistě i jinde) je funkce Doostři a rozostři a ta má zase spoustu dalších nastavení - zda ostřit vše, či zda vytáhnout černou a tak. Tímto způsobem lze i z horší fotky udělat slušnou. Ty stromy jsou brané na 300 objektiv a protože byla ve vzduchu mlha, měli takovou zašedlou barvu. Proto jsem popravdě řečeno musel tu šedou dát ve Photoshopu pryč a ty stromy trochu doostřit. Dělal jsem vše ale na notebooku, kde nemám zas tak kvalitní obraz a jak je vidět, na lepším monitoru je vidět, že jsem to přepískl.-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2010 >

Martine, to víš:-) Starýho psa novejm kouskům nenaučíš :-)

Až se příště uvidíme, budeš mě učit.

 

Hezký den :-)


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Cid (Občasný) - 16.4.2010 > Teda já myslel tvýho formátu fotky upravovat nebude. Kupříkladu já zde mám pouze neupravené a jak je to špatně. Ale já se svým mejdlíčkem si na profíka nárok nedělám. Cit pro poezii ale veliký. To první fotka má pro mě větší hloubku, ta druhá je zas líbivější. Člověk nemusí moc přemýšlet.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter