Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
No Efectin Today
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 2.2.2010 (14:49:46)
      Název je parafrází na prastarou písničku od Herman's Hermits jménem No Milk Today. Samozřejmě jsem si Efectin dnes v jednu ráno vzal, ale on prostě nezabral, nemohu se pořád probudit. Moje Efectinové storky už tady (na Liteře) stejně nikdo nečte, měl bych přejít na nějaký zajímavější lék, třeba začít kouřit trávu a psát o tom triády. Snad by mě to trochu probudilo, když to ani čtyři Dnescafé nedokázaly. Jaký omamný jed vlastně obsahuje tráva? Asi Travín, když je v ní obsažen a lze se jím možná i otrávit. Já sice mám s omamnými jedy zkušenosti, ale jen s takovými, které může předepsat MUDr a které se už do ČR dávno nedovážejí. Třeba amfetaminil nebo sydnominin. Poslední doktorem předepsaný omamný jed byl Ritalin, po něm se moc dobře psalo, opakuji psalo a nikoliv spalo, ale já stejně tenkrát páchal jen samé grafomanské bláboly plné násilí, za které se dnes stydím a které nehodlám nikdy nikde publikovat.
      Pak jsem začal dostávat po Ritalinu opravdu zlou kocovinu s depresemi a přestal jsem jej po doktorovi vyžadovat. On mi stejně psal jen jedno balení na měsíc a já to bral po třech, takže mi nikdy dlouho nevydržely. Na Ritalin tenkrát musel být speciální opiátový recept s modrým pruhem, který platil jen 5 dní. Tím jsem s omamnými jedy skončil. Zbyl mi jen tvůj mokasín a dvě balení Efectinu od Michaely. To je moje psychiatrička.

11-Herman´s Hermits - No milk today.mp3

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter