|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Tato aplikace Principu podobnosti platí i pro vztah Stvoření a člověka. Ne však pro jeho ego, to je pouhým blokem mezi spodními a horními částmi. Bůh nás opravdu stvořil ke Svému Obrazu. Co je v Něm, je i v Nás, tedy nekonečně složitá h ierarchická struktura.
Ve Stvoření se nic neděje náhodně. Musí být tedy řízeno dokonale fungující organizací. Podobně to probíhá i v každé individualitě, i ta je stvořena Bohem. V podstatě je věčná a proměnná současně.
Podobně jako v každém podniku má každý člověk svoje místo, úkoly, zodpovědnost a specifické vztahy s nadřízenými i podřízenými, stejně tak i části našeho já. Karma je vlastně popisem práce vyšších částí, které nastavují podmínky spodním tak, aby se rozvíjely, očišťovaly a harmonicky slaďoval y s ostatními vzhledem k úkolu celá individuality, který vznikl už při jejím tvoření kořenovými archetypy.
Konkrétně je to tak, že myšlení má řešit spoustu běžných úkolů, dohlížet na emoce, aby nepřekročily své místo a rozumě pečovat o tělo. Samo má neustále sledovat postoj vyšších sil, kterým může říkat svědomí či intuice a řídit se jejich pokyny. Nemůže si tedy dělat co by chtělo, absolutně svobodná vůle neexistuje nikde. Všichni mají přidělený rozsah pravomocí za něž jsou odpovědni.
Za překročení by bylo brzo upozorněno od vyšší síly myšlenkou, snem či událostí, často bolestivou. Symbolizovala by jim chybné chování. Ne vždy přijde výchovný trest hned, vyšší části dávají spodním určitý čas k tomu, aby mohly poznat a napravit svůj omyl. Pokud požádají o od puštění trestu, může jim být vyhověno.
Vždyť v každém náboženství se hovoří o poslušnosti k Bohu, budhismus hovoří o řádu – dharmě. Božského vedení se není potřeba bát, není úzkoprsé a omezené jako u lidí. Myšlení má postupně poznávat logiku a svět vyšších částí a připravit se k proměně v Ně. Jeho místo zase zaujmou části původně emocionální. To je věčný vývoj, Hra Boha.
http://mystika.mysteria.cz/download/kniha.ZIP
|
|
|