Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce pärt z kolekce ...že nemám klobouk
Autor: enthroper (Občasný) - publikováno 7.2.2010 (22:21:32)
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
enthroper (Občasný) - 8.2.2010 > nó, rýmuje, jen maličko a skoro omylem :) dost blízko - estonec. :)
<reagovat 
 tuik (Občasný) - 8.2.2010 > enthroper> 

aha, mé mentální obzory se díky Tobě rozšiřují až k Baltu;)


Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 8.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 9.2.2010 > Můj dojem s Pärta se odehrává spíš na úhlopříčné rovině tvého textu, takže bez "pastelového nebe, obzoru, kopce" bych se asi obešel.
<reagovat 
 enthroper (Občasný) - 9.2.2010 > cit-i-zen> chápu. ale bylo by to pak, podle mě, nevyvážený. díky za názor.
<reagovat 
travail (Občasný) - 18.2.2010 > ........vadilo mi na ní od počátku to rýmování a pak ta "pastelově" růžová křišťálová slova - měla jsem podezření, že jsi nehledal dost a prostě ses spolehl... na cosi nasnadě.
Ale ležela mi v hlavě a postupem ji beru i s tím. Proces přisvojování si toho, co zpočátku kladlo odpor;). Těším se, až dozraje další.

<reagovat 
enthroper (Občasný) - 18.2.2010 > děkuji:)
<reagovat 
tuik (Občasný) - 7.2.2010 > a! ono se to rýmuje, no to je pěkné! to byl nějakej moderní fin, ne? (promiň, moc se nevyznám:) )
<reagovat 
 enthroper (Občasný) - 8.2.2010 > tuik> jo a byl a pořád ještě je, myslim:)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 18.2.2010 > enthroper> 

"...-jo, a Bůh také byl, a

 

 pořád ...je, a to "zcela" určitě ...; ...  .. .

."


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 (4) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter