Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Národní park Podyjí z kolekce NPP
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 10.2.2010 (00:06:58)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
atreb (Občasný) - 10.2.2010 >
Body: 3
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 10.2.2010 > Tohle je zase ten divný chaos.
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > sikat> Proč divný ?
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 10.2.2010 > cvakale
začínáš dělat pokroky, od listu - listí jsi se již o něco vzdálil, i když kompozičně to není ještě ono, ale časem a možná s větším odstupem se dopracuješ i ke fotce krajiny.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > Rayer> Jsi velmi laskavý, Rajere, vážím si toho, že jsem hoden tvé vzácné pozornosti. 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 10.2.2010 > opět dost rozporuplná fotka,a při delším koukání se v tý houštině úplně ztrácím
Body: 4
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 10.2.2010 > jaxxana> Já taky,ale mně se to právě líbí .
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > jaxxana>  Jsem rád, že tu fotku nazýváš rozporuplnou. Houštiny jsou zde proto, aby se v nich všechno ztrácelo , potěšila´s mě. 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.2.2010 > cvakale, takhle ne...to je jen pohled do houštin...myslím, že nás ještě překvapíš nějakou povedenou z Podyjí...
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > sadaf> Jak to myslíš "jen pohled do houštin"? Jindy než v zimě se do těch houštin nepodíváš . Je to přísně chráněná rezervace, houštiny jsou krásné, docela si na ně potrpím .
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 10.2.2010 > Takové houštiny já miluju
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > Janahe> Já také .
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2010 > pardon, bodík jsem zapomněla poslat....
Body: 1
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 16.2.2010 > holky... to se ale nekde cvakalek potutelne usmiva, jakou pozornosti ho oblazujete. a tyka se to tak srackoidnich fotek... diskuze neni o fotkach. ty jsou opravdu ale opravdu tuctove (chca nechca). nerekl bych ze velmi spatne. jen nechutne tuctove... to se poprit neda... ale jemu nikdy o vic nepude...
Vy dve se zhluboka nadechnete... Je to jenom virtualni pasvet a rozumet si navzajem tady je blbost. klid ;)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 16.2.2010 > danuwaanalihi> ... souhlas   ;)
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
čtenář Kryton - 10.2.2010 > Stejná hrubá kompoziční chyba jako na snímku http://www.totem.cz/enda1.php?a=257599 a to ztracený hlavní motiv. Podle pravidel klasické kompozice má být hlavní motiv na první pohled jasně identifikovatelný (od pozadí oddělen ostrostí nebo barvou nebo jiným způsobem, ale zřetelně). Na tomto snímku předpokládám, že hlavním motivem je strom v popředí, stejně jako na snímku http://www.totem.cz/enda1.php?a=257599, kde to autor sám přiznává. Strom je ale utopen v pozadí a tím vzniká onen dojem chaosu.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 10.2.2010 > čtenář> 

Milý čtenáři Krytone, na kompozici velmi dbám, ale tak jako na ni dbám, stejně tak kašlu na "klasická pravidla". Jsi schopen hodnotit jen podle jakési "klasické šablony".


<reagovat 
 čtenář Kryton - 10.2.2010 > cvakal> Milý cvakale, vymlouváš se a lacině slovíčkaříš. Ale to je jedno. Chtěl jsem jenom vysvětlit, proč se některým lidem jmenované snímky nelíbí. Kompozici asi částečně znáš, to nepopírám. Není mi ale jasné, proč některá ZÁKLADNÍ pravidla porušíš a pak se divíš, že se to některým lidem nelíbí. U předchozího zmiňovaného snímku jsem nikde nepostřehl, že se snažíš o kompoziční novátorství. Tam naopak v komentářích označuješ jako hlavní motiv strom v popředí, který jsi ale potopil(úmyslě?). Aktuální snímek zatím komentuješ, jako bys chtěl fotit houštiny. V tom případě je tam rušivý strom v popředí (a neříkej, že k těm houštinám patří, to je nesmysl). Jestli jsi ale chtěl vytvořit chaotický snímek, je to samozřejmě Tvé plné právo, Ty jsi autor.(Stejně nechápu, jak pod takový snímek můžeš napsat, že velmi dbáš na kompozici).
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > čtenář> 

 Nemusíš všemu rozumět. Já také často něco nechápu.

Strom v popředí v žádném případě rušivý není, hraje důležitou roli, rozčleňuje plochu, je tam žlutá barva takových kuliček podobných jmelí, na fotce nejsou vidět. Vnímej fotku jako celek. Pravidla jsou jistě důležitá, ale není to žádné dogma. Aktuální snímek představuje fotku Národního parku Podyjí, houštiny k němu patří, ale jen "houštiny" tam být nemohou, nějaký nosný prvek v popředí být musí, co by rozčleňovalo plochu ?

U minulé fotky, "potopeného stromu", jak píšeš, šlo o dálky, obzor. Strom tam stojí ošlehaný větrem, ale proč by měl nějak zvlášť vynikat? Opět jde o fotku jako celek.


<reagovat 
 čtenář Kryton - 14.2.2010 > cvakal> Napsal jsi: "U minulé fotky, "potopeného stromu", jak píšeš, šlo o dálky, obzor. Strom tam stojí ošlehaný větrem, ale proč by měl nějak zvlášť vynikat?"
U toho snímku jsi ale 8.2. odpovídal Sikat takto: "Ale houby, o výhled nejde. Šlo mi o ten strom, prostor za stromem, výhled, měl jen doplňkovou funkci."
Tyto dvě tvrzení jsou ovšem v protikladu. Zcela evidentně lžeš, jen abys obhájil svojí práci.
Některé Tvé snímky mi připadaly zajímavé, proto jsem na tvé fotky reagoval. Ale tohle je na mně moc.
Všiml jsem si, že i některým dalším lidem zde na totemu připadá Tvé chování podivné.
Končím s Tebou a budu dál pouze pozorovatel.
Sbohem.

<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.2.2010 > čtenář> Kvůli tomu asi dneska ani neusnu, Krytone.
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 22.2.2010 > cvakal> kecáš a tlapeš zase pičoviny
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2010 > Miluju les a houštiny, a fotit les není jedhoduché. Promiň, ale tahle fotka se ti opravdu nepovedla, kompo žádné jen chaos nad chaos. Přestože píšeš Krytonovi že velmi dbáš no kompozici, diváci to bohužel nevidí. Promiň, ale pak to působí že jsi se jen naučil papouškovat pár přečtených frází o kterých ve skutečnosti nic nevíš.   Teď jsi mě rozesmál  - tvá slova: kašlu na "klasická pravidla". Tak proč tedy s oblibou ostatní tvrdě peskuješ za kompozici?? Já taky pravidla porušuju a na fotky se dívám víc podle vlastního cítění. Jen vidím že ty u jiných kritizuješ to co u sebe preferuješ a to je při nejmenším podivné, ne-li nespravedlivé. Nespravedlnost neomlouvám, proto i já tobě se snažím u tvých fotek poukázat kde děláš chyby. Nebýt tebe, nezasmála bych se tu a nepokecala bych si. Myslím, že tobě ani tak nejde o fotky, ale o to zasednout si na někoho a vyžívat se v tom jak se ho budeš snažit atakovat nízkými body, kritikou a okecáváním všeho dlouhýmí větami. Očividně si v tom libuješ a vyžíváš se v tom. To ale svědčí o jediném, o nevyzrálé osobnosti, která si léčí nějaký svůj mindrák. Připádáš si tak důležitější, větší a snad mocnější. Ale nenech se oklamat, je to jen a jen tvoje iluze. Jinak Krypton ti napsal pravdu, souhlasím s jeho slovy. Jestli ti někdo neupřímně maže med kolem pusy a chválí fotky, které jsou jako právě tato, pak se nikam neposuneš. Pro tebe by byla pozitivnější upřímná kritika. Tedy pokud nechceš zůstat u stejných snímků, ale myslím že vlastně ano. Tobě to takhle vyhovuje, tak prosím, proč ne, je to tvoje volba. Každému se povede něco víc, něco míň. Fotky které se ti povedly, jsem ohodnotila kladně. Ty jsi ale zaujatý a zapšklý člověk a je to škoda. Nehraješ fér. Kdo ti neleze do pr..... , tak toho si zaškatulkuješ do "nepřítel" a je hotovo. Neboj, já jsem ale taky bojovník. Nikdy žádnou válku nevyvolám, ale bránit se umím a ustupovat nikomu nehodlám. Ráda přijímám (jak už jsem ti psala) konkrétní kritiku od autorů, kteří něco dokázali a ráda se nechám poučit. Ty jsi mě ale o tom zatím nepřesvědčil, jen o tom co jsem psala výše. No jsme lidi různí. Každý fotíme svým stylem, témata která jsou nám blízká a nemusíme hned pro to zatracovat ostatní.
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 12.2.2010 > Věza> palec nahoru :)
Body: 1
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.2.2010 > Věza> 

Děláš mi radost, Vězo . Samozřejmě, že "kašlu na pravidla", mohu si to dovolit. Tvrdě peskuji za kompozici, ale ne za to, že někdo nedodržuje pravidla!!

Ty žádná pravidla neporušuješ, protože žádná pravidla neznáš, promiň mi mou upřímnost, bez jakékoli ironie.

Poukazuj na mé chyby u mých fotek, rád si přečtu upřímné mínění, které není motivováno záštím . Můžeme vést diskusi, proč ne. Kryton snad není špatný kluk, ale dělá ukvapené závěry.

Nikoho si jako nepřítele neškaltulkuji, zajímají mě pouze fotky. Když můj "nepřítel" udělá pěknou fotku, rád ji pochválím.

Píšeš, že jsem tě "nepřesvědčil". Tvoje chyba.

Těším se na další diskusi s tebou. Nevadí mi, že mi křivdíš, je to otázka diskuse a názoru. Nikoho nezatracuji, ale špatná kompozice, všimni si, že píšu špatná, ne podle pravidel. Prostě špatná kompozice mi opravdu vadí. Můžeme vést diskusi o tom, co je, nebo není špatná kompozice .  


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.2.2010 > Věza> Jsi vulgární a agresivní, byla bych ti vděčná, kdyby ses o mě přestala otírat. Do toho, co mně se líbí, ti nic není.
<reagovat 
 zochrova (Občasný) - 22.2.2010 > Věza> Stavím se za tebe a za toho Krytona.Napsalas to dobře.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.2.2010 > danuwaanalihi> :)
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.2.2010 > cvakal> Ach, ach aůůůůůůůůůů to bolí. Tedy ne tvá slova, ale tvá nechápavost. Takže ty kritizuješ jen za kompo? Neřekla bych, u mých fotek jsi kritizoval i jiné věci. Ale budiž, to by bylo v pořádku. Mě jde spíš o tu TVOU kompozici. Tu kritizuješ skoro všude a všem a přitom ji absolutně sám nezvládáš. Na málokteré fotce se ke kompozici přibližeješ a když se zdá, že užuž, tak to zase nějak pohnojíš. Ale dělej si to jak ty uznáš za vhodné, tvoje věc.  Pokud si myslíš že já neznám pravidla, tak si pro mě za mě mysli, taky tvoje věc. Já vím své a to mi stačí, tvůj názor je mi šumafuk (protože jsi mě postupem času přesvědčil o své neupřímnosti), to mi věř. Se svojí povahou si děláš zbytečně nepřátele, ale jsou lidi kteří rádi válčí, asi patříš mezi ně. Jak jsem už psala, připadá mi, že tu jen opisuješ pravidla focení z nějaké příručky, když peskuješ ostatní, ale že vůbec nechápeš co se tam vlastně píše. No, co..... Zášť, tu máš ty v sobě a spousta lidí vidí jak ji tu předvádíš. Nemůžeš čekat, že ti lidi za to budou děkovat. Ono se ti to pak jen vrací, to se nemůžeš hochu divit. A rozhodhě ti ničím nekřivdím, jen píšu pravdu, mám to v povaze. Prostě se nepřetvařuju. Vím občas je pravda tvrdá, ale myslím že jen s pravdou člověk dojde nejdál. A to platí i o tobě. Nad tím by jsi se měl zamyslet a ze široka.... Aha, takže tak je to, ty tedy píšeš, že u tebe je špatná kompozice něco jiného, než kompoice podle pravidel. Tak to je jasné, kdo prostě nefotí jako ty, fotí špatně. Ta tvoje kompozice, kterou jsi si TY vytvořil je ve tvých očích tou správnou. Hm hm, tak to jo. Ale líbí se mi, že když se tu objeví fotka s podobnou "vyzáží" jako jsou tvé fotky, je to zase špatně. To si pak opět poněkud protiřečíš, jak je tvým zvykem.... Jinak upřímně, mě už tady to debatování nijak moc nebaví. Je to pořád dokola a pořád o h....! Prostě zbytečná ztráta času. Když ti to dělá dobře, prosím, vyřaď se pod mýma fotkama jak je libo. Alespoň budu mít lepší pocit, že se ti ulevilo a jsi spokojený a psychicky vyrovnanější.  Ráda totiž dělám ostatním radost - a to myslím naprosto vážně a upřímně. Páááááá
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.2.2010 > Janahe> Prosím?????? Nebuď vztahovačná, já nikoho nejmenovala. :)) Nevím o jaké agresi a vulgaritě píšeš? Žádné sprosté slovo jsem nevyslovila a že se ti nelíbí, když vyjádřím svůj názor, za to já nemůžu. A jestli se někdo o někoho otíral, byla jsi to ty, když jsi nezvaně a opakovaně vstupovala do rozhovorů, které jsem vedla s jinými autory a sočila jsi proti mě....
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.2.2010 > Věza> Píšeš jen obecně. Samozřejmě může existovat spousta názorů na to, co je špatná nebo dobrá kompozice. Já svůj názor napíšu a je to. Nemusíš se mnou souhlasit, tak jako já většinou nesouhlasím s Tebou. Nebaví mě válčit a nejsem plný záští, ale nebudu se podvolovat většinovému názoru jen proto, že je většinový .
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.2.2010 > Věza> 

"když jsi nezvaně a opakovaně vstupovala do rozhovorů, které jsem vedla s jinými autory a sočila jsi proti mě..."

 

Hahaha, koukám, že mě nenávidíš už dlouho. Je mi to fuk, prostě si mě laskavě nevšímej, já si tě taky nevšímám.

Mimochodem vulgarismus nepřestává být vulgarismem, ani když ho vytečkuješ.



<reagovat 
 Věza (Občasný) - 14.2.2010 > cvakal> jj
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 15.2.2010 > Janahe> Moje milá, já k tobě žádnou nenávist necítím, nevím co si to namlouváš??? Taky nevím proč bych měla, jen jsem tě upozornila na fakt, který prostě tak je a kterému jsem se já nestačila divit - tečka. Já si tě nevšímám, nikde jsem nejmenovala tebe, tak nevím oč jde. Tak se prosím uklidni. A co si dosazuješ za moje tečky, je tvoje věc. ;) Pááá  :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter