Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Právě vyšlo
Autor: S.z.i. (Občasný) - publikováno 13.2.2010 (00:30:01)


Poznámky k tomuto příspěvku
klein (Stálý) - 13.2.2010 >

nádhera


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
atreb (Občasný) - 13.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 13.2.2010 > hm, zvláštní atmo

super nebe

i barvy sněhu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jisl (Občasný) - 13.2.2010 > a svítilo celý den?
Body: 5
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 13.2.2010 > jisl> kdepak, asi za půl hodiny bylo po všem
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 13.2.2010 > nádhera i když krátkájak píšeš ale stálo to zato !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.2.2010 > ano, dle mého gusta....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.2.2010 >

Působí to přeplácaně, ty stromy v pozadí to úplně zkazily.


<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 13.2.2010 > Janahe> 
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 13.2.2010 > jůůůůůů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 13.2.2010 > příjemné měkké teplé světlo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.2.2010 > před časem jsem listoval v jedné hezké publikaci o kompozici, jeden z autorů J. Saudek v ní říká: "na začátku Vás musím zklamat, kompozici se nelze naučit" zřejmě chtěl naznačit, že cit pro ni člověk buď má, nebo nemá, tahle fotka svědčí, že má
Body: 5
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 13.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 13.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 13.2.2010 > Kompozice je věc citu a ty ho máš, ne vždy je příroda tak příjemná jako na této fotce. Slunce tomu dodalo nádherný barvy. Ta hloubka je úžasná:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Havlík - 13.2.2010 > Cvakale ty tvé výcvaky za mnoho nestojí, to jistě víš, ale teprve ty trapné komentáře pod fotkami druhých tě degradují na úrověň opravdového ubožáka.
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 14.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 13.2.2010 >

Je to trochu rozmazané, to se balvanovi/S.z.i. stává poměrně často, budiž, odpustil bych mu to, ale naprosto nezvládl danou situaci. Někde v příručce o kompozici si balvan přečetl, že je účinnější pravý dolní roha tak vše cpal do prava. Největší bříza půlí fotku, ale ne vždy se vyplatí kopírovat cvakala, balvane! Levá třetina obrázku je prázdná .

Školská ukázka zvorané kompozice, přitom stačilo tak málo a mohl vzniknout působivý záběr.


Body: 1
<reagovat 
 Kadavý (Občasný) - 14.2.2010 > cvakal> Cvakale,jsi správný exot!Kvůli Tvým zasvěceným kritikám přijdu častěji.Svých rad se drž i Ty,hned to bude líp vypadat!
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 14.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.2.2010 >  nádherná atmosféra
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.2.2010 >

"... -

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.2.2010 >

"... -

 

."


Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.2.2010 > ...šerosvit romantický, trochu baroka do toho na nebi, navíc je tam prostor, pohyb, takže jasné, že jde o chvilku, a bude  po atmosféře...krásné!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 16.2.2010 > jojo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
forerunner (Občasný) - 16.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář sugar - 16.2.2010 > kouzelné
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 17.2.2010 >

Nerad, ale musím tu dát zapravdu Větvičkovi, sice mele - jako vždycky - pičoviny (a musel jsem se smát v místě, kde se elegantně pasoval na někoho, jehož styl focení si zaslouží kopírovat :-D), ale souhlasím, že ta kompozice je zvoraná. Máš málo místa nahoře i dole. Osobně by mi nevadilo, že jsou ty stromy vpravo, vadí mi spíš placatost té fotky - nenacházím tu k ní důvod. A vyloženě mi překáží useknutej kmen vpředu a závěj v pravým dolním rohu - jestli je tam dál cesta, asi ji chtělo buď zahrnout do fotky, nebo úplně vyřadit.

Narozdíl od Větvičky nemám patent na rozum, tak to ber jen jako názor :).


<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 17.2.2010 > sempull tampush> Samozřejmě, že to beru jen jako názor a proto si zasloužíš, abych se pokusil o vysvětlení svého záměru. Skutečně se zdá málo místa nahoře i dole, ale překážela cesta, jejíhož zbytku jsem se už nedokázal zbavit (ta si zaslouží samostatnou pozornost), a oblohy je tam ažaž na to, abych ještě přidal. Nejbližší strom není to nejdúležitější na fotografii, proto je nekompromisně uříznut. To samé platí i o množství sněhu. Hlavním záměrem tohoto obrazu je přiblížení atmosféry vycházejícího slunce v anonymní krajině. Mám dojem, že je to velmi dobře patrné i z názvu, a reakce obsažené v mnohých poznámkách mi potvrzují, že to poměrně významná část "návštěvníků" pochopila tak,  jak bylo zamýšleno.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 17.2.2010 > S.z.i.> Záměr tam samozřejmě vnímám :), ale samo o sobě mi to nestačí, musí to pro mě být zvládnutý i řemeslně, se vším všudy, no. Možná by to šlo volbou vyloženě krajinnýho detailu (takhle mi to přijd,e že to není ani ryba ani rak) a/nebo jiným ořezem (třeba na 5/4, čtverec by asi byl ideální..), ale zase si to žádá oželet většinu kontextu toho prostředí - a především už bychom se tu už bavili o úplně jiné fotce :), tak těžko říct...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 17.2.2010 > S.z.i.> 

Jo, tohle bych skoro zapomněl - na reakce na Totemu moc nespoléhej, ty ti tady nepotvrdí vůbec nic, velká část lidí (a teď se nechci dotknout těch, u kterých to tak není) se ti budou nad fotkou rozplývat už jen proto, že je na "fotečce sluníčko a snížek", ale nepoznáš, jestli si třeba tu atmosféru sami vy/domysleli, nebo jestli je to povedeným přenosem, resp. pochopením záměru, a tedy tvou zásluhou - teď mluvím obecně. A na tohle spoléhat je cesta do pekel.

Těším se na tvoje další fotky, měj se. 


<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 17.2.2010 > sempull tampush> No právě...Ale děkuju každopádně za názor a docela dobře zvládnutý pokus o seriozní přístup...
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 17.2.2010 > sempull tampush> Díky za upozornění, to si velmi dobře uvědomuju a nehrozí mi, že bych měl snad podlehnout falešnému uspokojení. Je to všechno jen sranda, neměli bychom brát sami sebe příliš vážně. Mé fotky, které jdou na totem, jsou zveřejňovány s vědomím, že si je neprohlíží pouze úzce vyhraněná skupina lidí, ale ač malý, přesto velmi "pestrý" vzorek návštěvníků.  Taky se měj..
<reagovat 
zrcadlení (Občasný) - 18.2.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pari (Občasný) - 18.2.2010 > Taky Vysočina? Bydlím kousek pod Lipnicí a tvoje fotky mě dojímaj:) Je tu tak nějak ostro a fično
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 19.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter