Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klánovický les
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 11.2.2010 (00:46:21)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 11.2.2010 >

rozhodoval jsem se..ne na 100% pro mě, ale za 5 ano


Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 11.2.2010 > Nádherná fotka, fantastické barvy, asi se budu muset taky vydat do zimního lesa, br.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 11.2.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 11.2.2010 >
Body: 5
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 11.2.2010 > Hm:-(
Body: 1
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 >

Jany, máš opět naprostou pravdu...jsi žena, a těm se neodporuje :-)

 

A možná o mě víš, že jsem zapřísáhlím odpůrcem veškerých rad, zákonů a jiných, co tě dokážou tak zblbnout, že se začneš hloubavěji zabývat kompozicí....Já komponuji tak, jak uznám sám za vhodné  a mám rád, když mi eventuelní recnzent pod mojí fotku napíše, jaký z ní má pocit....ne, že mně napíše : jinak bych ostřil, jinak bych clonil, jinak bych ...cokoliv....

 

 

 

Prostě JÁ jsem JÁ ,přesně tak , jako TY jsi ty......


<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 > Škoda zbytečně velkého prostoru pro pozadí. Hlavní motiv se tak nějak ztrácí...
Body: 3
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> Řekla bych, že hlavní motiv je tady nádherné pozadí. Tu větvičku tam má divák jako bonus.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> Hlavní motiv se vůbec neztrácí, protože hlavní motiv je les. Větvička je tam sice zaostřená, ale jen proto, aby tam bylo něco ostré . Větvička tě jen uvádí do situace, abys viděl, že je to zimní fotka, tento způsob používám poměrně často, třeba i u listů, mohl sis toho už všimnout. Nemám přesto pocit, že by se větvička ztrácela, ale tvůj názor ti neberu.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 11.2.2010 > větvička splývá s pozadím, to se mi ale líbí
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > germanica> Správný postřeh, germanico, větvička tvoří s pozadím takovou barevnou symfonii .
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.2.2010 >

Janahe, souhlas...ale prostornost pozadí můj zrak odvádí pryč....hlavní motiv není dle mého názoru až tak zřetelný, byť na snímku je středoosý...Osobně bych dal více prostoru právě tomu kmínku, což zde cvakal evidentně neučinil....

 

 

Samosebou, jen můj lajdácký názor :-¨)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> Prostornost pozadí ti správně odvádí zrak, máš se jím kochat, nechat se unášet a ne se pořád držet nějaké větve .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > sadaf> Kdybych dal větvičce větší prostor a potlačil pozadí, byla by to nudná, konvenční fotka .
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 12.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 11.2.2010 >

pěkný barvy-škoda toho šedýho podkladu,chtělo to o odstín světlejší

o tom,že ta větvička vypadá daleko líp když  není ve středu,je zbytečný muvit !


Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.2.2010 > jaxxana> Musím ten podklad hájit, původně byl světlejší, ale na mou přímluvu byl změněn. Rozhodně k lepšímu, o tom jsem přesvědčena.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > jaxxana> Docela mě udivuje, že bys dala přednost světlejšímu pozadí, sama používáš hlubokou čerň . Dlouho jsem váhal mezi světlejšíma tmavším, pak jsem tam dal světlejší, protože ho málo používám, ale s tmavším je to lepší. 
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 12.2.2010 > cvakal> máš pravdu a obvzlášť šedivou nemám ráda ale zkusila jsem to a ta světlejší tý fotce vysloveně lichotí !!!
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > jaxxana> No dobře, máš na to prostě jiný názor .
<reagovat 
Kadavý (Občasný) - 14.2.2010 >
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 14.2.2010 > Školská ukázka zvorané kompozice, přitom stačilo tak málo a mohl vzniknout působivý záběr.


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.2.2010 > čtenář> Pouze předvádíš svou omezenost .
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.2.2010 > :)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 15.2.2010 > taková maličkost proti síle,,,,,
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2010 > Sadaf má pravdu, pozadí ruší a navíc větvička trčící z prostoru je opět téměř středovkou. Ach ta nešťastná kompozice. Ale foť dál, vypilješ to. V lese je nepřeberné množství možností. ;)
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.2.2010 > Věza> 

"Ach ta nešťastná kompozice." Chápu, plně chápu tvůj povzdech, stále s kompozicí zápasíš. Jak bys  mohla mít na vlastních fotkách dobrou kompozici, když ji nevidíš ani na cizích . Máš co pilovat, foť dál, vypiluješ to


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.2.2010 > cvakal> 

...opakovaný vtip přestává být vtipem, vtipné ovšem je, že já to myslela vážně...


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.2.2010 > Věza> Já to také myslím vážně!
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 22.2.2010 > cvakal> kecáš a tlapeš zase pičoviny
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter