Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Po půl roce u holiče
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 13.2.2010 (00:29:38)

      Již asi tři roky trpím omezenou pohyblivostí kloubů. Nemohu si sám zavázat boty ani obléci ponožky. Na ponožky jsem už rezignoval. Asistent mi je v sobotu po koupání oblékne a následující sobotu po dalším koupání mi je zase vymění za čisté. Prádlo si zvládám vyprat sám (pračka Indesit). Zvládnu ho i pověsit, ale už ne složit. To mi dělá buď asistent (má zácvik v děcáku) nebo pečovatelka.
      Nepříjemnosti se zavazováním bot jsme s asistentem zásadním způsobem vyřešili nákupem mokasín, které se pochopitelně zavazovat nemusejí. Prošli jsme celou Budějovickou a sehnali jedny vyloženě letní, které mají bohužel po stranách větrací otvory, ale zároveň měly pro mě neocenitelnou výhodu – dokázal jsem si je i v krámě obout zcela bez cizí pomoci. Ostatní nabídnuté boty touto vlastností neoplývaly, proto jsem si ty letní koupil, i když bylo jasné, že je budu muset nosit po celý rok. Loni jsem je také bez problémů v zimě nosil. Až letošní zima učinila letním mokasínám přítrž. Proto jsem si při bohaté sněhové pokrývce objednával na všechny cesty pečovatelské auto. Normálně jsem ho využíval jen na cesty k lékařům, ale vlasy mi rostly a rostly, u holiče jsem byl naposledy v létě, a tak jsem vypadal jako dostatečně zpustlý bezdomovec s vlastním bytem.
      S holiči je na Pankráci vůbec problém. Kadeřnictví U Svépomoci 2 zrušili. Nejbližší holič je nyní v Arkádách Pankrác, kam lze snadno dojet autobusem, ale ostříhání tam stojí 490 Kč. Ostatní místní holiči se neosvědčili, protože stříhali blbě. Až loni objevil asistent holičství v ulici Zdaru, kde sice stříhají hezky a levně, ale je to tam daleko a žádná veřejná doprava tam nejezdí. Jít k tomuhle holiči v letních mokasínech po sněhu, kterého je na chodnících pořád habaděj, by znamenalo buď nastydnout, nebo si zničit jediné boty, které bez problémů obuju a proto si je musím šetřit. Z tohoto důvodu jsem se rozhodl objednat si na cestu k holiči pečovatelské auto. Byla to akce svou přípravou srovnatelná s vyloděním Spojenců v Normandii. Nejdřív jsem se musel objednat u toho holiče a vysvětlit mu svou situaci s dopravou, tedy že se pečovatelské auto občas opozdí. Následovalo samotné objednání auta a potvrzení objednávky. Vlastní vylodění v Normandii (operace Overlord) však dopadlo dobře. Řidič přijel včas a řádně zaklepal na okna místo zbytečného zvonění, které stejně nikdy neslyším. Pěkně mě tam ostříhali, dal jsem 20 Kč spropitné a řidič mě v pořádku dovezl domů. Normandie byla úspěšně obsazena, Němci se dali na úprk a generál Patton mohl jít klidně na pivo.



Poznámky k tomuto příspěvku
maxima gali (Občasný) - 13.2.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
sklem (Občasný) - 13.2.2010 > ...dobrý jsou strojky na vlasy - to pak nikam nemusíš :) jen nevím jestli bys ježka zkousnul :)
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 13.2.2010 > sklem> Ne, ježka bych nesnesl.
Kdysi mě v Bohnicích násilím ostříhali strojkem dohola.
Od té doby jsem silně alergický na krátké vlasy, ale jen u sebe.
Např. můj asistent se neholí a nestříhá, takže holičům vydělat nedá ani 1 Kč. Vše zvládá sám strojkem na vlasy, podobným, jakým mě barbarsky ostříhali v Bohnicích.
<reagovat 
 sklem (Občasný) - 13.2.2010 > Montrealer> ...to chápu...
<reagovat 
malá a šikovná (Občasný) - 13.3.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter