Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ukazují Tamaru
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 18.2.2010 (16:36:38)
Inspirace fotkama z výstavy Tamary de Lempicky na Picasse


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 18.2.2010 > Je mi líto,ale tohle neni můj šálek. obličej té ženy ještě ano, vše ostatní ne. 
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 18.2.2010 > mě se to zdá zajímavý a má to něco do sebe
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 19.2.2010 > copak Tamara! o té ses raději ani neměl zmiňovat ... co teď tady s tím? :-)
<reagovat 
 SATANICSAINT (Občasný) - 24.2.2010 > anae> Nejsem si jistý,jestli chápu jak to myslíš..Zůstanu tedy u té pro mne nejnegativnější možnosti,tedy eufemisticky řečeno:"nespadls z višně člověče?Snad nechceš navodit jakékoli srovnání s tou paní?!Když někoho takového zmíníš,člověk si vždy uvědomí propastný rozdíl mezi sračkama tady,a Uměním!"I takhle se Tvá pozn.dá interpretovat..
Ujišťujju,že jméno té paní tam je jen proto,že to má byt momentka z její vystavy-tedy ekvivalent momentky třeba z ranního busu!Navic to ani není žádný můj nápad.na netu byla fota z její výstavy,a vždy nějaký její obraz,a kolem něj rozmazané hlavy spěchajících diváků.Přišel mi zajímavý ten kontrast mezi starosvětským klidem,který na mě dýchá z většiny jejích obr.(jasně,já vím,že by mě nejspíš rozpůlila,kdybych se před ní zmínil,jak na mě mě její dílo působí-ona nejaktivnější iniciátorka a podněcovatelka nakonec nezrealizovaného nápadu pařížské bohémy jít spálit Louvre,a s ním i stojaté,nehybné bahno pseudoumění,které se v něm nachází!Krásný příklad relativity všeho!)
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.2.2010 > sračky tady ... nezevšeobecňovala bych, je tu víc dobrých malířů, i ty jsi nejspíš, ale neměl ses raději o ní zmiňovat, pro mě je opravdu jedinečná .. nastavil jsi zde srovnávání s ní, což opravdu nelze .. promiň mi mou upřímnost
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 24.2.2010 > Předně-já nejsem malíř,ale člověk,kterému/především po fyzické stránce/dělá dobře to namáčení štětců a tahání s nima po papíře a tak...Možná kdybych si této skutečnosti všiml v mladším věku-kdoví-začal sem čárat teměř na prahu 40ky,a to už je přirozené vstřebávání info a učenlivost vůbec značně pomalejší,než v dejme tomu 5letech,kdy s tím většina malířů(a předpokládám i T.deL.)začíná!Ale hlavně-já se s ní přece nikde ani náznakem nesrovnávám!Pokud to tak vnímáš,pak bys mohla tvrdit,že kdo nakreslí paseku,tak se srovnává s lesem apod..,neboli logické vyústění Tvých závěrů by muselo znít,že malíř se srovnává s objektem,jenž interpretuje!Neměl jsem nejmenší ambice napodobit T.deL.,ale(-když už,tak)momentku z její výstavy-či návštěvníky,kteří šmejdí kolem,a plní si osobního"bobříka uměnímilovnosti",a zítra budou předvádět svou lásku k umění zas někde jinde..Uznale pokyvují hlavama apod..,ačkoli to vlastně vůbec nevnímají,a návštěva v nich nezanechá nic!V kontrastu k té smutné a důstojné paní z obrazu,která nakonec vnímá více je,než naopak!!Nebo tak nějak;-)..Navíc,já vlastně ani nevím,jestli ten výraz ta dívka má na originále od Tamary,nebo mi takový pouze přišel z té reportážní fotky!Ten originál jsem coby předlohu vůbec nepoužíval,přesto..myslím,že to,o jaký obraz jde,je vcelku poznat.Tedy suma sumárum-chápu,že máš ráda Tamaru,a její dílo,ale pokud v Tobě pouhá zmínka jejího jména vyvolá asociace,které tam v kontextu se zbytkem obsahu zjevně nejsou,či jsou přímo v rozporu se záměry,s nimiž byla vyslovena,pak si nejsem jistý jestli.....;-)
<reagovat 
čtenář Literární agent - 25.2.2010 > Perfekt! Má to náladu, tahy se mi líbí, je znát zažranost malíře, citová zainteresovanost a to se mi líbí, nakažlivé!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter