Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Gaius Iulius Caesar z kolekce Dějiny naruby
Autor: Sáša (Občasný) - publikováno 25.10.2002 (00:10:59)
Pokračování>
  Caesar byla bezpochyby význačná postava světových dějin a určitě první muž své doby. Měl však jednu chybičku – podléhal hazardu. Zvláště kostky hrával rád. Jeho nepřátelé v Evropě se ho potřebovali nějak zbavit a poslat ho zpět do Říma. Když objevili jeho slabůstku, hned věděli, jak na to. Jednoduše všude kostky zakazovali, ničili a kradli. Caesar vše nesl statečně a pro slávu Říma se svého potěšení vzdal, ale později se to stávalo čím dál tím nesnesitelnější. Proto jednoho dne sebral armádu překročil řeku Rubikon. Cestou však zjistil zdrcující novinu – jeho nepřítel v Římě nasadil vysoké daně právě na tento druh zábavy. Vtrhl tak úplně nešťastný do Říma a zařval: „Kostky jsou zdraženy!“ Na to jeho armáda zaútočila a zbytek je už všem znám.


Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > No jo no, Caesar něco napíše a pak si za to vleze nějakej mnich co neumí ani pořádně číst a přepíše to takhle blbě.A je z toho omyl dvou tisíciletí minus 46. (2002 - 46 = -44)
<reagovat 
barlach (Občasný) - 3.11.2002 > Ta je taky dobrá.Ani bych to neměnil...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter