Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sokolské šibřinky z kolekce jen tak
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 28.2.2010 (10:38:23)
následující v kolekci>


vomi (Občasný) - 28.2.2010 > máš pravdu "pořezaná sluncem", není to žádné mistrovské dílo. Jsou to několikametrové kresby. Kreslil jsem to dva měsíce kvůli jednomu večeru sokolských šibřinek. Je to kresleno zdarma. Počmáral jsem tentokrát přes třicet běžných metrů papíru z metrového návinu role papíru. Sám nakreslit celý sál sokolovny a přilehlé prostory - to není žádná sranda stihnout to vedle své práce. Nikdy jsem si nehrál na žádného "umělce". Jsem vlastně vesnický kluk který v kresbě je stoprocentní samouk a tak když při zahajování šibřinek při průvodním slově přes tisíc lidí - návštěvníků - začalo tleskat při vyslovení mého jména jako autora, poznal jsem jaké to je třeba pro herce když stojí před obecenstvem a oni jej tím plácáním rukou ohodnotí. Říkáš je to špatný. Byly to jen účelové kresby a je to určitě velmi dobrá škola zvládání umu a já bych každému to doporučoval si něco takového vyzkoušet.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli vomi
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter