Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Escape from reality...?
Autor: Michaelenka (Občasný) - publikováno 26.6.2000 (07:28:03), v časopise 28.6.2000
Přišla jsem domů a on tam už čekal a líbali jsme se, až nám tekla krev ze rtů, praskaly jako lusky hrášku, jen byly červenější a náplň byla taky jiná.
Bylo to tak sladké, až to uspávalo, pít tu krev, nevědět, jestli je moje nebo jeho.
A po těle jsme si dělali krvavé stopy, nejdřív rty, a pak jsme si tu krev masírovali do kůže, bylo to tak nádherně zvláštní, jako bychom najednou rušili všechny pocity, soucit a citlivost, zbyla jen zdeformovaná něha.
Touha nás hnala dál, přes všchny zábrany a ohledy, rty nepříjemně zaschly, všechno nám bylo jedno, bolest jsem znali jen z doslechu, proto jsme se jí nebránili, vítali jsme ji jako doplněk předchozí rozkoše.
Připadal mi tak maličký, tak zranitelný, snad ještě víc, než já se bál všho, co tušil, že se v budoucnu, už za chvíli, má stát.
Už jsme byli klidnější, jako když hodité do vody kámen, nejdřív vody prudce vystříkne a pak už se tvoří jen malé vlnky, malé, ale hezké.
Zjemňovali jsme- už žádná krev.


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.6.2000 > Teda, to je intimco ... :) ... ocenuji ale, ze dovedes psat o vsem, to kazdy nedokaze ...
<reagovat 
Cid (Občasný) - 28.6.2000 > Není to snadné být úplně otevřený, ale někdo to jinak nedokáže. Je to zajímavý postřeh. Velmi reálné zachycení okamžiku, kdy svět přestává být realitou.
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 30.6.2000 > Tma mě obstoupila ze všech stran. Dotek za dotekem mnou projížděl jako nůž. Vzpínala jsi se pode mnou jak rozvlněné moře a snad stokrát, tisíckrát jsi chtěla mnou projít. A najednou vyšla hvězda a najednou jsi do mne vešla celá. Nechtěla jsi dál ani zpět a jen z mých pohybů jsi žila. V mých rukou byl celý tvůj život, celý tvůj svět a pak jsi mi natrhla ret, pak vytryskla moje krev a ty jsi celým patrem chutnala svoji vášeň a já tě nacházel po sluchu a viděli jsme jedním zrakem. Pak se rozevřela naše srdce a proměnili jsme se v chvějící horký vzduch. Potom jen tráva voněla divoce tvým vláčným tělem a pryskyřicí, co zůstala ti ve vlasech. Na tu vůni ještě dnes myslím.
Body: 5
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 2.7.2000 > Nevim jak Hackman, ale ja s tim nemam zadnou zkusenost. Jsem totiz (i kdyz tak asi normalne nevypadam)desnej romantik. Libam jemne .Rad si pohravam . Jen pomalu a jemne. Pro maximalni pozitek z doteku. Pro absolutni vychutnani okamziku, pro vse...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter