|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Deník těhotného manžela XIV Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 31.10.2002 (00:14:50)
|
| |
PŘEHRÁVÁME A ZÁLOHUJEME DÍTĚ
Máme doma čtenářský klub. Já jsem usazen v křesle, víceméně houpacím, které si pochvalují všechny návštěvy a soudě dle našich zviřátek, je i pro ně ideálním místem odpočinku, má milá, těhotná přítelkyně, která spokojeností září jak sluníčko, okupuje rozkládací gauč, který jsem, snad příliš přísně, v minulosti nařknul z nedostatečné velikosti. Tímto se mu omlouvám, má spokojená družka se na něj vejde hned několikrát! (Minimálně, počkejte, musím se obrátit a odhadnout ten poměr, zrovna na něm usnula, bodejť by ne, je půl třetí ráno…, dvakrát až dvaapůlkrát!)
Ale zpátky k literatuře. Tituly? Všeříkající! Zatímco já mám už týden hlavu plnou “DVD – Přehráváme a zálohujeme video”, tzn. s knihou před sebou se znovu a znovu snažím dosáhnout vytvoření “avíčka” z DVD a jsa doposud postaven zcela mimo podobná dění, slavím jisté ne zcela zanedbatelné úspěchy, přítelkyně je pohlcena titulem “Těhotenství – V otázkách a odpovědích”. Asi by se slušelo přiznat, kdo z nás dvou čte užitečnější titu l, ale to nechám na vás.
Každopádně naše debata probíhá asi takto (oba s nosem ve svých rozevřených knihách):
Já : Sakra, proč to má jedna šest giga?! Doprčic, asi jsem to nějak blbě nastavil…
Ona : Podívej (ukazuje na obrázek), takhle velké už to je, to je dost, viď!
Já : Tak poslední pokus, dvě hoďky to nechám komprimovat a pak už se na to fakt vyprdnu!
Ona : Posloucháš mě vůbec??
Já : Jasně, jasně, že poslouchám… Cože? Proč se to tak blbě ořízlo, ježiš!
Ona : Budeš chtít přestřihnout sám pupeční šňůru?
Já : (Procitám z monitorové agónie) Cože? Ježišmarjá, to snad ani nemusim…!
Atd., atd., jsem to ale partie…
|
|
|