Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí medůza v belgické z kolekce kavárenská
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 21.3.2010 (08:31:54)
 

aneb, tak mě bav.

 

seděli v páru, seděli dva a docela i pasují vědeckému pohledu, kdy jeden si vybírá povětšinou sobě fyzicky podobného. a tihle dva byli. ona, kdysi snad sportovkyně, podle velikých ramen a shrbených zad a s příliš malou pečlivostí o zevnějšek. byla ještě mladá (mladá - co to je? ale nějakou představu to dává), ale za sebou už přeci jenom něco, a proto patrný odstup životní. a taky krásně žárlivá.

přisedla si k nim jejich společná přítelkyně a exsportovkyně demonstrativně si hned hladí toho svého po vlasech a přidá i mazlivě ouško... společnice obou vykládá a je roztomilá a ani ne tak hezká jako půvabná a přitažlivá. drží v ruce cigaretu a doplňuje slova rukama a přítel bývalé sportovkyně nemůže oči z ní odtrhnout. teď pozoruje hořící sirku a dívka jen mává a povídá a sirka hoří. sirka hoří a přítel nevydrží a sfoukne. a další majetnická demonstrace hlazením po vlasech a oušku... jiná přítelkyně k jinému stolku spěchá a omluvy z pozdního příchodu nemají konce. z mladého kluka v bradce se vyklubal netrpělivý oslavenec a dostává dárek. vše odpuštěno. a navzdory proklamovanému: „muži jsou nemluvní mrzouti a ženy slovy vše zachraňují, já pozoruji pravý opak. a nejen dnes a nejen tady. přítelkyně s dárkem pro odpuštění vyřkne své: „tak povídej, aniž by se jednalo o jakousi konkrétní událost. a že to znám i z domova....

jsme přizvaní do tohoto světa žen jako šaškové na pobavení, kde se tváříme, že hrajem hlavní roli. a v této krásně fotkama obtočené kavárničce je to všem putna a medúza nad pultem se tváří jako jediná, že ví, jak je to doopravdy. a dřevěné stolky s cukřenkou nás lákají k posezení s hudbou dobarveného kostýmu pohody. a když přinesou naložený sýr s úsměvem vykresleným na talíři, tento svět nemá chyby.



Poznámky k tomuto příspěvku
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > Víš proč ti to nikdo neohodnotil? Protože to nikoho nebaví číst. Abych si tedy nenechala poznámku od cesty... Četla jsem to jen kvůli tobě:) Máš tam nelogická spojení slov, např. Přidá i mazlivě ouško. Co to znamená "mazlivě ouško"? Dál: Ani ne tak hezká jako půvabná. Podle mě je to totéž, takže zbytečná slova. Chybí ti čárky v souvětích. Tvých nekonečných..
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 11.4.2010 > princezna_podruhé> pořád nedokážu pochopit tvou péči za kterou jsem ti nadosmrti vděčen. škoda, že je mi to šuma-fuk jestli to někdo čte, nebo ne. nemůžu se totiž ubránit pocitu, že tady snad všichni píšou prvoplánově a tam já nemůžu, tam já nechci.
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > No tenhle pocit mám ale já z tebe! Chrlíš ze sebe jeden "fejeton" za druhym, jsi tu pomalu jedinej, kdo to tady zásobuje a přitom si s tím nedáš ani tu práci, aby sis opravil chyby.. Čteš to po sobě? A líbí? Lidi sem píšou i proto, aby měli zpětnou vazbu, jestli se to lidem líbí. A proč ty?
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 11.4.2010 > princezna_podruhé> jsem nemocnej grafoman a nepomůžu si, ale vůbec. a jen se omezuju a dávám sem každej pátej příspěvek.. :-)
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > pak ty body dostáváš ze soucitu, lidem je tě líto, říkaj si: chudák nemocnej, on to nemyslí zle..:)
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 11.4.2010 > princezna_podruhé> soucit je fajn. víš kolik holek jsem na to zbalil? :-)
<reagovat 
princezna_podruhé (Občasný) - 11.4.2010 > neodvažuju se hádat, ale když jen píšeš a píšeš, publikuješ a publikuješ, tak to asi nemělo dlouhého trvání:)
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 11.4.2010 > tvá poznámka je mnohoznačná a nevím jestli se sem zrovna hodí a tak ji nebudu komentovat.. v každém případě dělám jen pro zábavu. a to svou. všichni jsou mi putna a když ty máš opačný dojem, tak pak nevím o čem my dva..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 3 4 (5)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter