Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
malý pevný bod vesmíru
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 27.3.2010 (08:15:37)
 

obřady

 

vlastně jakékoliv obřady, jak jsem se jim bránil, jak byly mým úhlavním nepřítelem. nepřítelem byla jakákoliv oficialita. pokřižování chleba babičkou, psaní pohlednic, rozbíjení talíře na svatbě.. tedy některé opravdu zaváněly stupiditou...

přímo jsem jimi pohrdal. dnes, když mám půl života za sebou, hledám jakýkoliv náznak pevného bodu našeho malého vesmíru. a koukám, jako blázen a nevěřím ani sám sobě, po čem to má ztracená dušička prahne. a malinkatý kocour přináší vysvobození. jak ten černej kocour vyžaduje svůj uvítací ceremoniál a pak noční usínací a pak ranní u krmení... a to, co vás otravuje zpočátku, vám najednou přijde jako soubor milých povinností, které způsobují takovou radost jednomu kocouru a skrze něj i vám.

malý pevný bod v tomto chaotickém vesmíru. a tak se přestávám smát podivným ceremoniálům při hospodských setkáních... jen to nechtějte probůh po mně.



Poznámky k tomuto příspěvku
Amáta (Občasný) - 27.3.2010 >  Hmmm...zraješ jako víno!
Body: 5
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 27.3.2010 > Amáta> má poklona, ptáčku!
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 27.3.2010 >

Super!!!

 

Taky stim mám co dělat. Naprosto to s Tebou soucítím. Jakobys mi z duše mluvil


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 27.3.2010 > germanica> moc mě těší, děkuju
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 27.3.2010 > slavekmiloslav> 

rádo se stalo.

 

Je prima vědět, že čověk neni na takový věci sám. Že existujou i jiní, který k tomu maj takovejhle přístup.


<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 27.3.2010 > mno, nevím, zda to správně chápu, ale připadne mi že tam neopodstatněně zatahuješ návyk..
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 27.3.2010 > A.x.e.l> co vlastně čekáš od mé odpovědi, když o hluboké rozbory nestojím, čímž nepopírám tvé právo na pohled. a pak je tu ještě otázka, co si s tvým názorem počít?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 29.3.2010 >

"

 

 

."


Body: 4
<reagovat 
 slavekmiloslav (Občasný) - 29.3.2010 > Zeanddrich E.> díky
<reagovat 
čtenář Jana - 10.4.2010 > Tos to vzal docela hopem, moc rychlý spád a pointa taky brzy, šlo to zpracovat líp, vtipněji. Už od první chvíle bylo jasné, kam míříš, mně to nebavilo. Krom vtipu to ale náležitosti fejetonu má.
<reagovat 
slavekmiloslav (Občasný) - 10.4.2010 > i když tě to nebavilo, přemohla si se a stalas ses hrdinkou. já bych to nečet. :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter