Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stíny budoucnosti
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 3.4.2010 (16:11:28)


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 3.4.2010 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.4.2010 > Věza> To mám radost :)
<reagovat 
klein (Občasný) - 3.4.2010 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 4.4.2010 > je to v každým případě zvláštní
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.4.2010 > jaxxana> Mohl bych vědět jak je tahle zpráva myšlena? Obličej v tý zprávě mi říká že je ''to'' asi ''špatně'' zvláštní, ale co je to ''to''? Tím je myšlen obrázek, nebo jeho název, nebo názvy mý tvorby celkově?
Každopádně děkuju za 5.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 4.4.2010 > rozhodně ne špatně ale moc k smíchu to není-žene ?
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.4.2010 > jaxxana> Tak budu vycházet z toho že se teda bavíme o názvech mojí tvorby - K smíchu to rozhodně není, a mělo by?
Měla by se moje tvorba jmenovat nějak pozitivně?
Aby se na to líp lidem dívalo, nebo aby to lidi lákalo se na to podívat?
Je to jednoduchý, názvy mojí tvorby vychází ze mě stejně tak jako moje tvorba sama a pokud se někomu nelíbí ať už ty názvy nebo ta tvorba, nemusí to sledovat.
Samozřejmě by mě mrzelo kdyby se kvůli těm názvům někdo přestal na mou tvorbu dívat, popř. ji číst, ale rozhodně se kvůli tomu nebudu přetvařovat a nezačnu názvy mý tvorby měnit.
Navíc, ani si nemyslím že by to co dělám bylo nějak extra pozitivní a negativnější/tajemnější názvy by to kazily, myslím že k sobě sedí, takže v tom nevidím žádný problém.
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 4.4.2010 > jo tak to jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.4.2010 > Ovečka> Moc děkuju :)
<reagovat 
snítek (Občasný) - 4.4.2010 > krása,děsně hluboký,šikulka
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.4.2010 > snítek> Děkuju, je to jeden z mých nejoblíbenějších výtvorů, takže mám radost že se líbí :)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 3.4.2010 >

ach, ty Tvoje tajný šifry!


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 3.4.2010 > germanica> Jj to jsem holt já ;)
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.4.2010 > Abstt> To teda seš!
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 4.4.2010 > germanica> Hmm, pokud je to problém, tak je to holt problém, ale ne můj, názvy mojí tvorby k mojí tvorbě patří a stojím si za ní.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 5.4.2010 > Abstt> To je v pořádku že si stojíš za svojí tvorbou, jen mě občas štve, že mi nejdou ty tvoje tajnosti rozluštit... Ale to je asi Tvůj účel... S tim smajlikem sem se nejspíš minula, no..
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 5.4.2010 > germanica> Ok, jsem rád že se to vyjasnilo. Že ti nejdou moje názvy rozluštit.. Myslím že zdaleka nejsi sama, a myslím že vlastně málo kdo se o to vůbec snaží, i když to nevím samozřejmě.
Ty názvy jsou často něco co cítím nebo na co myslím při tvorbě toho kterého výtvoru, pak už vždycky jen domyslím vhodné slova pro ty pocity. Jen občas je to jednoduše pojmenováno podle toho co v tom sám vidím..
<reagovat 
boval (Občasný) - 5.4.2010 > líbí velmi
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 5.4.2010 > boval> Super, dík
<reagovat 
Pavelb (Občasný) - 7.4.2010 >

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 7.4.2010 > baaba> Dík :D
<reagovat 
žaža (Občasný) - 9.4.2010 > dufajme ze to nebude az taketo drasticke... citit uplne co si chcel povedat  ..paci moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.4.2010 > žaža> Díky.
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 11.4.2010 > Hodně děl těží akorát ze zajímavě zvoleného názvu (prostě trapná kalkulace)...ale to opravdu není tvůj případ. U tebe se název a dílo nádherně doplňují...a popravdě...úplně to žeru..Můžu se zeptat jak se např. tohle dílko vyrábělo?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 11.4.2010 > Sartori> Děkuju za pozitivní ohlas, fakt mě potěšil. Akorát tvou otázku si nejsem jistej jak mám pochopit, jestli se ptáš blíž na postup jakým to bylo vytvořeno, nebo jestli tě zajímá jestli ta tvorba byla lehká/těžká//rychlá/pomalá..
Ale obecně řečeno tenhle obrázek, pozadí jsem měl už dýl připravený, vymodelováno a vyrenderováno v Apophysis ( občas dělám obrázky 100% v ps, občas v kombinaci s renderem z tohodle programu ) a pak po pár dnech jsem tomu v ps sebral barvy, a dodělal tvary, obohatil je o pár efektů, hlavně rozprášená záře se tu vyplatila, šlo to celkem rychle :) Promiň jestli jsem neodpověděl podle tvých představ..
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 14.4.2010 > takhle je to mnohem lepší, čistší, jednodušší... prostě výraznost sama o sobě a je tu prostor pro vyniknutí jednoduchosti s kontrastem což je fajn.. moc fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 14.4.2010 > nicemice> Díky, jsem rád že se to takhle líbí :)
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter