Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Věz a ...
Autor: rybizus (Občasný) - publikováno 10.4.2010 (13:21:29)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         Věz a ...

                                                                                      ... bude hůř

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jamala (Občasný) - 10.4.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 10.4.2010 > jamala> dobrej fórek :-))
<reagovat 
ich (Občasný) - 10.4.2010 > Co na to říct, asi jen, že doufám, že hůř nebude... (Taky nevidim zaškrtnutej zájem o hlubší kritiku.......)
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 11.4.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 11.4.2010 >
<reagovat 
ich (Občasný) - 11.4.2010 > Vanitas vanitatum et omnia vanitas - pomalu by se to mohlo stát sloganem tohoto serveru....
<reagovat 
čtenář fiš - 13.4.2010 > tady se vede pěkná diskuze
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2010 > pěkná lamička
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.4.2010 > Pěkně ti pózuje.  :-) Jen bych ji neumisťovala až tak na střed u klasického formátu, chtělo by to lépe zaostřit a škoda těch menších přepalů. Jinak za lamu jako takovou palec nahoru. Fotky dobré.   ;)   Dvě až tři, ale za to že sem dáš dvě najednou ti pomyslná hodnota stoupá, takže dnes za pěknou troječku.
Body: 3
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> tento příspěvek není určený ke kritice ... i tak tvá kritika je nuzná jako ty sama ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > rybizus> Vidím, že kritika je nevítaná, přestože je poučná....   A kolonka "POUZE KLADNÁ KRITIKA" tu chybí. :D
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> slepá nebo blbá? ... že se ptám :-( ... tvoje názory jsou k pláči ...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > rybizus> Urážky, jsou jak vidím jediný co by ti šlo. Neboj kámoši ti bodíky doplní.......  ;-)) Ono focení v protisvětle není u zvířat ideální. Něco jiného je to například u listů a podobně...
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> ááá...králíček sežral šalamounyho hovínko :-))
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> až budeš dávat fotky takové aby tvá slova měli nějákou váhu prosím ... ale zatím tam máš takové skvosty že když si přečtu některé tvé blafy tak nevím jestli mám plakat či se smát ... ... nepiš nefoť nemluv ... postav si vor a odpluj se svoji farmičkou zvířátek do zvířecí pohádkové země kde tvá eterická duše najde spásu a klid ... pokud možno věčný ...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> ty říkej něco o technice focení ... vzhledem k tomu jaké shitky tady máš, tak bys měla držet blonďatou blbost na uzdě...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 25.5.2010 > Věza> víš o tom hovno! už si to konečně přiznej!
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 10.4.2010 > jamala> 

Skákat do řeči v cizích rozhovorech je neslušné. To tě nenaučili?  :-))


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> Vtipné. Ono slyšet pravdu není moc příjemný, co...  :))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> To by se ti líbilo viď, ale opět utřeš. A raději si oprav chyby a hrubky pane vševědoucí a všemohoucí - rádoby...   viz. "slova měli" - má být slova měla a když už nesprávně použiješ i/y, bylo by v tomto případě tvrdé, neboť podmět "slova" jsou rodu neživotného. Nebylo by na škodu si zopakovat učivo základní školy. Jinak slovo "nějákou" působí také poněkud prapodivně. :)) A neplač prosím, to bych nerada, směj se, stejně jako já. :D
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> Opět jen trapný pokus o vtip....
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 26.5.2010 > mmiiaa> Jdi ty, pokud o fotce ty něco víš, vidíš to sama.
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 10.4.2010 > Věza> v písmu to Králičku neplatí - to nevíš??? :-) teď už jo!
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> splňuješ klinický obraz diagnózy porucha osobnosti ...
měla bys s tím něco dělat ...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> krom toho napsat blbě slovo je furt lepší než si plést významy slov ... a nepiš lamo ... nejsi čtivá ...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.5.2010 > Věza> já vím a vidím...ale ty víš o fotografii hovno.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > jamala> Jak pro koho...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> to se nejprve musíš naučit číst  ;-))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.5.2010 > mmiiaa> Vzhledem k tomu co tu píšeš nabývám dojmu že toho zase tolik nevíš. Jinak ta pěkná slůvka ti jdou líp než focení.
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> nepiš lamo...
<reagovat 
 jamala (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> chudinko
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 27.5.2010 > Věza> nevědět je tak osvobozující...
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > rybizus> děkuji za kompliment
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.4.2010 > jamala> 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 27.5.2010 > mmiiaa> :)
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> nepiš lamo...
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 30.5.2010 > Povedené:)
Doporučil 
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 30.5.2010 > krispinaa> dekuji a myslite ze je to vystizne?
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 31.5.2010 > rybizus> Raději bych tu viděla nezmara. . .
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 3.6.2010 > špatně
Body: 2
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 3.6.2010 > sikatka> proč... nemyslim ted TK :-)
<reagovat 
 sikatka (Občasný) - 3.6.2010 > rybizus> vyfocené stejně špatně, jako to vyčítáš jiným, nicméně objekt je úžasný
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 3.6.2010 > sikatka> "jinym" v tve vete je zase spatne .... nejakou konkretni kritiku ktera byla negativni jsem venoval uzivatelum ze by se to na prstech jedne ruky dalo spocitat ....
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 5.2.2011 > Haha..zasmál jsem se :) Je úžasné, jak komentáře pod dílem, vyzdvihly trefnost díla samotného... takřka geniální práce :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 21.2.2011 > Sartori> dík ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter