Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duch země z kolekce Dech Mannitoua
Autor: tatokalan (Občasný) - publikováno 2.11.2002 (12:03:39)
další ve sbírce>

Zjev se nám ó duchu

Velký duchu naší země

Volám tě ó duchu

Velký duchu naší země

 

Slyšíš mě ó duchu

Velký duchu naší země

Přijď ke mně ó duchu

Velký duchu naší země

 

Přines nám vítězství ó duchu

Velký duchu naší země

Vzývám tě ó duchu

Velký duchu naší země

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 2.11.2002 > Pracuješ asi s teorií Cimrmanova absolutního rýmu,že jo? :-) To je dobrej pokřik na fotbal :-) Dobrý,fakt dobrý.Jako vtip je to pěkný.
<reagovat 
 tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > barlach> Vtip na tom je, že to vůbec není vtip. Zkus si někdy přečíst originální Indiánskou poezii. Poezie je zde relativní slovo, neznamená to, že se to musí rýmovat, naopak, Indiánům se to nerýmuje nikdy.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 2.11.2002 > Počkej,tys mě špatně pochopil.Já to nemyslel jako že ten text je špatnej.Jen mám naprosto skvělou náladu a vtipný mi přijde úplně všechno.Nějaký indiánský texty tady publikoval už hubert,takže o nich nějaký pojem - ikdyž jen vzdálený - mám.Jenže mě to všechno připadá jako věc,která se nedá napsat tak,aby způsobila tu sluchovou emoci,rozumíš jak to myslím?Zkrátka věc,která by Tě rozbrečela,odpoutala,rozběsnila nebo vyvolala strach v případě přítomnosti toho obřadu působí na papíře (na monitoru) -pro mě- hrozně divně!Jakoby opravdu směšně.Asi jsem hlupák.Hrozně se omlouvám,jestli jsem se Tě dotkl,já to nemyslel jako napadnutí Tvého textu,opravdu ne.Promiň.

Zkus pod to dát pozadí,pohrát si s barvou písma - zkrátka dát tomu textu vnější prostředky vyvolávající alespoň vzdáleně tu emoci.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.11.2002 > mně se to prostě líbí, no
Body: 5
<reagovat 
 tatokalan (Občasný) - 2.11.2002 > hubert> My o hubertovi, a hubert za humny.... :-) Doufám, že si nebudeš myslet, že jsem plagiátor a inspiruju se Tvojí poezií, ale jak Tě znám, tak určitě neeee.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter