Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Tančíme spolu po špičkách z kolekce Intimia
Autor: Amáta (Občasný) - publikováno 13.4.2010 (18:07:20)
další ve sbírce>
 

 

Očima hmatám po hlase,

ty uhýbáš jim po paměti.

Zkřehlými prsty po jehlách

čtu skutečnost jak slepé děti.


Neslyším ničí volání.

Necítím naději, když vane.

Oklikou kolem doufání

přichází nikdy nepoznané


Tančíme spolu po špičkách.

Klapotem srdcí míjíme se.

Stín bosých kroků v kameni.

Strach, že nás život neunese.


Že přikryje nás závěj slov.

Že podstatné se nedozvíme.

Že zapomenem napřesrok,

co od předloňska sotva víme.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
La Jeanne (Občasný) - 13.4.2010 > Musím to vydýchat....uffff...
Skvělé!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 13.4.2010 > La Jeanne> Jejda, tak to moc děkuju, La Jeane! :-))
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.4.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 13.4.2010 > Zeanddrich E.> Díky!
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 13.4.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 13.4.2010 > Impresse> Děkuju za přízeň! :-)
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 14.4.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 14.4.2010 >
<reagovat 
čtenář osika - 13.4.2010 > copak sbírka, je a nebo bude?
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > čtenář> Zdravím! :-)
Sbírka? Není žádná, zatím jsem se na něco takového neodvážila ani pomyslet. Nemám moc zkušeností, žádné známosti...ono dneska s tím vydáváním poezie je to asi trochu těžký, ne? Píše skoro každej a kupuje málokdo...
A jednou, jednou bych možná ráda! :-) Amáta
<reagovat 
Horac (Občasný) - 14.4.2010 > Jo Amáta. Jemné, vševypovídající. Taky publikuj už oficiálně jinde...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > Horac> Moc děkuju za poetický kompliment... :-) Jinde? Myslíš třeba zkusit obeslat nějaký literární časopis? Nebo kde?
Já netuším, kam se obrátit. Zkoušela jsem hledat nějaké kontakty na webu, ale prostě si asi zatím netroufám.
Budu o tom přemýšlet... :-)
Ahoj, Amáta.
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 13.4.2010 > jo jo, kdo umí ten umí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > kouzelný človíček> Díky, človíčku! :-)

<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 14.4.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > GabrielRonay> Děkuju, moc! :-) Ahoj, Amáta
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 13.4.2010 > miluju tě amáto
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 13.4.2010 > koloděj> :-) Co na to říct? :-) Čím jsem si to zasloužila? ... Každopádně děkuji!
<reagovat 
 koloděj (Občasný) - 14.4.2010 > Amáta> svojí Poesií...!!!
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 14.4.2010 > mne tiez hovori a sepka volaco svojim jemne prhlavim spovobom
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > HEROICKY> Díky za body i pěkná slova komentáře... :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.4.2010 > krásné verše, oslovily
Body: 5
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > Věza> Díky, Vězo! :-)
<reagovat 
čtenář Oliver St. John - Mollusc - 14.4.2010 > Kurňa, tak tady je mi opravdu líto, že jsem jako favorizovanej účastník 127. ročníku soutěže o Vola vyšší třídy roku dosud nepochopil princip registrace na Totemu... neb všechno ve mně volá po velkém D... Vzpomněl jsem si na Reynka... Nádhera!

<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > čtenář> Díky, díky... :-)
<reagovat 
čtenář osika - 14.4.2010 > Skromnosti není nikdy dost :) aneb takhle nepíše kde kdo, Skácel, Reynek, Dickinsonová, tyto stopy tam vidím, a přesto jsi svá, a to už je nadání!
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > čtenář> Hmmm, díky! Dickinsonovou nečtu, Skácela a Reynka mám ráda moc. Ale snad jsem v tom hlavně já... :-)
<reagovat 
 čtenář vrbka - 14.4.2010 > čtenář> To je tvoje věc, jestli se chceš zastřelit, ale tahle báseň má slabý rým a hodně špatný rytmus. Ale proč ti to vůbec píši? No, TOBĚ to zřejmě stačí, takto napsané!!!!!
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 14.4.2010 > moc pěkné, díky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > ČertíkB>  Já děkuji, Čertíku! :-)
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2010 > To co jsem od tebe četla mi přišlo líbivé, hezky vymalované, takové zkrátka hezoučké....tahle báseň má ale opravdu...TO. Tu trpkost, která verše polidš'tuje.alespoň pro mě, moc se mi líbí.
<reagovat 
Nebeská (Občasný) - 14.4.2010 > jeeje, nepřihlásila jsem se, tak Čtenář jsem já, prodnešek nebeský...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > Nebeská> Děkuju! Jo, je to trochu jiná poloha - mně vlastní, ale asi ne ta převažující, jsem spíš takový zasněný nostalgik a k těmto veršům mě popíchla jedna vztahová bolest. Bolest přešla a verše zůstaly...
Dřív jsem hodně psala v bolesti, v chandře a spleenu - teď spíš naopak v klidu a z radosti... :-)
Pěkně zdravím! Amáta
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 14.4.2010 >
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > JUDr> Tak na takové obecenstvo už snad ani nevím, co říct. To už je snad i "díky" málo... :-)
Ne, vážně dík - jsi milej, mám radost! Amáta
<reagovat 
 anae (Občasný) - 14.4.2010 > JUDr> doktore, nepřehánějte to, nedají se psát poznámky, klid!
<reagovat 
anae (Občasný) - 13.4.2010 > krásně to plyne ... a přesto .... od básně očekávám víc .. třeba co je to podstatné? :-)
<reagovat 
 čtenář osika - 13.4.2010 > anae> ta báseň je dokonalá, kdo nevyčte podstatné, asi špatně čte :)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 14.4.2010 > anae> asi od tebe čekám ... něco ... z tajemna ... za slovy ... budu čekat dál ..
<reagovat 
 čtenář vrbka - 14.4.2010 > čtenář> milá osiko, nikdo a nic není dokonalé. Tahle báseń je rýmovačka.Nerozumíš poezii, hodně nerozumíš poezii...
<reagovat 
 čtenář osika - 14.4.2010 > čtenář> ach, to se jdu zastřelit :0)
<reagovat 
Pavelb (Občasný) - 14.4.2010 >
hvězdný text
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 15.4.2010 > baaba> Děkuju moc, baabo! :-)
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 15.4.2010 > dobře sdělené pocity,trochu zobecněné
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 15.4.2010 > mademoiselle secret> Díky za koment... :-)
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 15.4.2010 >

báseň se stala nástrojem v mém vnitřním orchestru:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 15.4.2010 > LidaStudenovska> Tak to je mi ctí! :-) Díky.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 14.4.2010 > prva vec od teba ktora sa mi paci. .. nepacil sa mi tvoj vizualny pohlad  pisania....konecne to ma aj dusu..gratulujem
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Amáta (Občasný) - 14.4.2010 > žaža> Jojo, lidé mají různý vkus a různé vidění světa. Přesto je fajn, když se občas jejich světy protnou... :-)
Díky!
<reagovat 
 čtenář Oliver St. John - Mollusc - 15.4.2010 > žaža> Žaža, já bych si netroufal soudit, co má a nemá duši, páč duši má všechno. Ale v poho, já sem rejpal asi přes moc...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 8 9 (10) 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter