Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
....a pak přišlo léto.....
Autor: SOFIE () - publikováno 28.6.2000 (17:29:14), v časopise 30.6.2000
To jaro bylo tehdy něčím zvláštní... Bolelo ji v hrudi, že se mnohdy ani nadechnout nemohla, ale přesto nadále ležela na zádech s tím obrovským balvanem na prsou. Byla to žula, jeden z kamenů nejhouževnatějších. Voněla severem, její členitost skýtala tolik zákoutí a znovuobjevovaných překvapení, nad nimiž úžas mnohdy dával zapomenout na bolest, co připomínala pád po zádech do propasti... "Kam asi doletím?", říkala si, ale nechtěla vše domýšlet. Chtěla si té vzácné žuly užít, co jí síly budou stačit... Představ si člověka s kamenem na prsou... Může začít volně tančit? I když je pro ni ten kámen sebevzácnější, je to přece jenom kámen. Člověk, natož ŽENA, potřebuje tanec... A když taková žena začne tančit, tu se otevře nebe a z oblaků začne padat déšť... Teplý, hřejivý, něžný... Ta žena přestane tancovat, zastaví se, celá promočená udiveně hledí na své tělo, po kterém každá kapka tou svou cestou putuje až k nohám, aby je zlíbala a po tvářích jí začnou stékat slzy. Hřejivé, zářící slzy štěstí, které ženám tolik sluší... Z jejího těla se pomalinku smývá prach, který tam zbyl po kameni... Představ si tu ženu. A co když pršet přestne? Otevře se nebe napodruhé, rozzáří se Slunce a to je ten správný čas pro zpěv... Žena zpívá, kochá se svou krásou a v tom si uvědomí, že už je vlastně léto...


Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 30.6.2000 > zajimavy proud postrehu ciste zenskych
Body: 3
<reagovat 
Vea (Občasný) - 30.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.6.2000 > Zvlastni ... hezke, ale zvlastni ... ta zula na prsou mi pripomina nekoho, kdo je k zene chladny ... kamenny chlad ... je to tak ci jinak ? Zajimalo by mne to, co na tech prsou ta zula dela ... :)
Body: 3
<reagovat 
Cid (Občasný) - 30.6.2000 > Je to hloubavé a moc milé. Spíše tajemné než zvláštní. Ta žula na prasou je zvláštní proměnná. Možné výklady mě ohromují.
Body: 3
<reagovat 
bangabasawa (Občasný) - 30.6.2000 > ...ano, tu myšlenku už, už mám, je lehounká a vrtkavá jako chmýří babího léta...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter