Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skrz uši
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 3.11.2002 (14:04:30)

DESKÁŘ

 

Tady je pořadí desek, ktreré nejvíce poslouchám poslední dny, asi by se se slušelo podotknout, že následující řádky svědčí za a/ o vašem zcela jiném vkusu, za b/ o vašem nevkusu, za c/ o mém geniálním vkusu, za d/ a+b+c :o):

 

  1. AMORPHOUS ANDROGYNOUS The Isness (šest let čekání, šest let hrůzy, zda se má srdcová kapela neodchýlí tak, že přestane lahodit mým slechům, po Dead Cities z 96.(coby FUTURE SOUND OF LONDON) by nebylo divu. A konečně teď! První dojem byl asi stejný šok, jako kdyby Filip Topol nazpíval duet s Leonou Machálkovou. Ale teď, po pár posleších, si mnu ruce (uši) a opěvuji genialitu pánů Cobaina (nejde o jakoukoliv spřízněnost s mrtvým Kurtem :o) a Douganse. Doporučuji k ochutnávce! (Ale asi si budete muset zajet do Anglie, u nás tenhle titul nejspíše nenajdete!)
  2. TORI  AMOS  Scarlet´s Walk (protože tahle ženská je prostě úžasná, ač u nás ne tolik známá, ne tolik, kolik by si zasloužila, Tori a piáno, to je slast, snad se jí konečně při nové desce, která právě vyšla a vzala mě na první poslech, dočkám u nás naživo!
  3. FOR THE BABY (Various Artists) (tenhle mix namíchala má drahá polovička po seznámení se s vypalovačkou a Nerem a protože má na písničky nos, stojí to za to, neseženete ho, kdyby jste šli světa kraj, jedině snad do Vysočan :o)
  4. SINÉAD O´CONNOR Sean-Nós Nua (překrásná Irky s nezaměnitelným hlasem, od níž zní nádherně prostě všechno, v tomto případě deska irských tradicionálů, která prý zná každé irské dítě, školou povinné, v podání Sinéad je to balzám, ač jinak moc na lidovky nejsem, chrocht, chrocht!)
  5. MANIC STREET PREACHERS Forever Delayed The Greatest Hits (před 10 lety jsem zahlédl klip You Love Us a to mi stačilo k zakoupení skvělého debutu Generation Terrorists. Časem se nám pánové notně zakulatili, už to nejsou ti vyhublí, naštvaní „feťáci“, ale oplácaní fotříci, hudebně nám to dost silně vyměklo, ta levičácká manýra je skoro trapná, ale písničku umí furt! A na tomhle bilančním výběru je to znát, moc příjemně se to poslouchá a ještě k tomu dostanete navrch bonusové remixové CD s vesměs dobrými remixy (Chemical Brothers, The Avalanches, David Holmes, Massive Attack atd.), což není u rockové kapely až tak obvyklá věc!

 

Každý, kdo slyšel celou alespoň z těch pěti desek, má u mě lízátko, pánové (a dámy)!

 



Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 3.11.2002 >

Jen poslouchej, poslouchej a občas dávej tipa - já to rád využiju! Předevčírem mi došli ti Ill Niňo - od té doby neznám nic jiného!"God save us" a "Rumba" - to jsou kusy! A pak Tool - Lateralus - mhmm :o) A Aenima je ještě o krapítek lepší! Uch, nějak jsem se rozvášnil, jednuška pro Tebe 

(Filip Topol s Leonou Machálkovou?? :o)))


Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 3.11.2002 > A coz takhle Psychedelic sound?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter