Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Olomoucká cukrárna
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 7.5.2010 (16:29:20)
Každý den přichystat,

Dortíčky a úsměvy,

A kávu do zásoby,

To pro jistotu,

První středu v měsíci,

Je zkouška sirén, zkouška sirén…

A prázdný stůl čeká,

Náš nejlepší,

S výhledem do ulice,

Pro báby turkařky,

Jako už kolikátý rok,

Je zkouška sirén, zkouška sirén…

A nohy uběhané,

To pro ten malý tác,

Na který se vejde,

Než dvě kávy,

A o jednu míň zas,

Šeptají si báby

Je zkouška sirén, zkouška sirén…

Už po třetí.


Poznámky k tomuto příspěvku
Gogin (Stálý) - 7.5.2010 > lepší a to tak, že překvapivě hodně
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 7.5.2010 > Gogin> Tak toho si moc vážím a děkuji.
Dokonalé to jistě není, ale snažit se budu dál. Díky Tobě jsem si uvědomila, že jsem své básně osekala na kostru rádoby efektních slov a oprostila je o emoce života. Budu na tom pracovat. Ještě jednou díky. :-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 7.5.2010 > která pak cukrárna to asi je v Olomouci??:-))
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 7.5.2010 > BELA1> Cukrárna Bohemia naproti hlavnímu soudu :-) Nejlepší zákusky co znám :-D
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 7.5.2010 > Simonka> souhlasím..
<reagovat 
dadik (Občasný) - 7.5.2010 > a ty tam obsluhuješ jo?
:)))
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 7.5.2010 > dadadik> To sice ne, ale historku o babkách turkařkách znám od kamarádky z vyprávění. Měl z toho být cítit hlavně smutek, těch babiček, že zas další jejich kamarádka, už nikdy nepříjde, ale moc se to nepovedlo. Jinak zákusky jsou tam fakt moc dobrý, sladký moc nemusím, ale tam bych toho snědla vagón:D A děkuju :-)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 7.5.2010 > Simonka> ..a to já jsem zas pochopila o čem to je, neboj.... :)
<reagovat 
Amáta (Občasný) - 8.5.2010 > Fajn, dobře se čte... :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 10.5.2010 > Mlž Svatý>  třeba se dočkáš proč by ne :-) Děkuju za návštěvu od Tebe si Já to cenním :-) mimochodem co ta změna nicku? Předtím si byl (Osina v zadku), nebo, jak to bylo, nebo ne? 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 11.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 13.5.2010 >

"

 

."


Body: 5
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 14.5.2010 > Jéé, sladká Olomouc :o)
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 15.5.2010 > le.papillon> sladká je domovina :-) děkuju
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 18.5.2010 > Simonka> Jojo, můj druhý domov :o)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 18.5.2010 > le.papillon> Ty tedy teď žiješ v Olomouci? Se třeba potkáváme ani o tom nevíme :-)
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 18.5.2010 > Simonka> No, žiju-nežiju. :o) Jsem tu na vysoké :o) Takže tu žiju obvykle jen přes týden, víkendy jsem ve svém prvním doma. :o) Ale na Olomouc nedám dopustit, zamilovala jsem si to tu. :o) Ty jsi místní? :o)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 18.5.2010 > le.papillon> 

Pilná studentka :-) já jsem místní dokonce, tak místní, že ani jediný příbuzný o kterém bych věděla nežije jinde, než v Olomouci. Žádné prázdniny na venkově ani jinde v juesej :-( :-))


<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 18.5.2010 > Tak to máš dobré, já bych klidně brala být místní. :o) Takže ty jsi také kolegyně studentka? :o)
<reagovat 
NON01 (Občasný) - 8.5.2010 > Zkouška sirén, má nejoblíbenejší kapela z Hrdce Kraválové, mají svůj zvuk každou první středu v měsíci hehe
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 8.5.2010 > NON01> Děkuju, zajímavá informace podívám se jestli mají něco na netu :-) To v Olmiku sirény jen houkaj :-P každou první středu v měsíci :-)
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 1.6.2010 > Simonka> je fakt, že v O. bejvaj zkoušky sirén dost brutální. - ve srovnání s tím, kde sem teď, tady ani nejsou moc slyšet. - není to první básnička, která si všímá tohoto fenoménu, co jsem na netu našel :)).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter