Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zátiší s fialovým šálem
Autor: vosička (Občasný) - publikováno 8.5.2010 (17:50:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
vosička (Občasný) - 13.5.2010 > něco pro drahého Periskopa :-) od nadšené fanynky amateurky
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 13.5.2010 > vosička> milá vosičko, já to už samozřejmě viděl, stejně jako ty ostatní... co čekáš, že ti na to řeknu? alespoň jedno, uvědom si, že nejsi, stejně jako věza, kterou si pořád beru do úst prostě proto, že ona a její alternicky jsou nejvíc vidět, amatérka... jste diletanti, to je velký rozdíl, zkusíš to pochopit? zatímco proti amatérům publikujícím na totemu nemám ani to nejmenší, naopak, těch, kteří se zlepšují a hledají výraz si velmi vážím... diletanty považuji za zlo, které je nutné vymítit... snad je to takhle jasné...
<reagovat 
vosička (Občasný) - 13.5.2010 > tak se tak nečerti, někde se začít musí, vidíš to jen ze svého omezeného technokratického pohledu, technická dokonalost - základ. My, co nadšeně fotíme jen mobilem, té technické dokonalosti nikdy nedosáhneme, ale třeba to nakonec někdo ohodnotí jako nevšední pohled - zde do zákulisí :-) (a vůbec, tebe štve, že se focením musíš živit, kdežto my diletanti si cvakáme a upravujeme jen a jen amatérsky pro potěchu - a co je vlastně dobrá fotka? je to něco jako dobrý obraz? a co je dobrý obraz? - to ti pak každý řekne, že je to věc individuálního náhledu a vkusu. Ty jsi totiž jeden z těch, kteří si myslí, že jeho jedinečné názory jsou pupkem světa :-) a vůbec, pozvi mě na večeři (už jsem si ji odpracovala).
<reagovat 
 čtenář Periskop - 13.5.2010 > vosička> opakuji, je velký rozdíl mezi amatérskou fotografií a diletantstvím, proč to nechceš pochopit? a řemeslo je sice základ, on takovej picasso se taky musel nejdřív naučit kreslit a malovat, než se posunul jinam... ale technické nedostatky u fotografie, z které je cítit, že autor chce něco víc, než jen tupě reprodukovat danou skutečnost... ty mně nechávají chladným, takovému autorovi totiž potom s řemeslem můžeš poradit, to už by mělo smysl...
P.S.: a večeře? musíš se snažit, více snažit... :-))
<reagovat 
vosička (Občasný) - 13.5.2010 > jsem toho nepatrného názoru, že jen nereprodukuju ... ale jak zlepším techniku u mobilního záběru, raď! (tu večeři jsem si už opravdu odpracovala, mein lieber Freund :-) ... je opravdu řemeslo potřeba? mám jako vlízt do temný komory a začít si máčet ruce do vývojky? nebo jak?
<reagovat 
 čtenář Janek - 13.5.2010 > vosička> kozo jedna, to nemůžeš říct hned? :-))) víš, že sem nechodím, tak jak mám vědět kdo má jakej novej kabátek? v tom případě beru zpět, večeři sis samozřejmě zasloužila, jen prosím vydrž, než se dokopu do práglu, nějak se mi to pro samou práci už půl roku ne a nedaří... ad technika, vždyť říkám,že to není všechno... ale vem si ty tvoje záběry noční architektury třeba... něco takového fotit mobilem prostě nemá cenu, na vymalování bytu si přeci taky nevezmeš retušovací štětec... a navíc, co tím chce básník říci? že jsou ty baráky v noci nasvícený? to je totiž asi tak všechno, co s takového obrázku poznám... je to sice fotografie architektury, ale není to uher, chňápeš?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.5.2010 > čtenář> snad se nezlepšil Tvůj vztah k té fotografii...? :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter