Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Osamělost z kolekce Zátiší
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 13.5.2010 (21:16:10)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 13.5.2010 > sklenice před oknem mám moc ráda, jo
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 13.5.2010 > Osamělost je zavádějicí člověk by od té fotografie snad i něco čekal. Změnila bych název na Nuda. To se mi zdá výstižnější.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Simonka> Rozumím ti, ale nesouhlasím s tebou :-). Zkrátka tě fotka nudí? To je mě mrzí.
<reagovat 
čtenář literární agent - 14.5.2010 > Cvakale, ty jsi ale patolízal. Ubožáku :-(
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.5.2010 > nevím, jestli lze tohle označit jako zátiší ale co už... vidím jen bez špetky invence vyfotografovaný předmět, kterým si někteří lidé rádi zdobí obydlí... někdo tam strčí cibuli, jinej kameny z dovolený a další třeba drobný... celá nádoba je na osu, navíc nacpaná do formátu, práce se světlem veškerá žádná... zkrátka není použito nic, co by mohlo vzbudit třeba alespoň náznak atmosféry, kterou se autor snaží přenést na diváka... jenom vyfotografovaná sklenice... netuším k čemu může být taková fotografie dobrá... na dokumentaci rychlosti s jakou raší cibule?
Body: 2
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.5.2010 > Periskop> :-D
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> Skvělý postřeh, na další fotce uvidíš, jak cibule povyrostla .
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.5.2010 > cvakal> toho jsem se trochu obával, ale jistě žertuješ...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > Periskop> No ... jestli se toho opravdu obáváš, tak snad ještě jednu, nebo více fotek o růstu cibulové natě dodám, ať je trochu legrace
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 15.5.2010 > cvakal> v klidu, šetři čas...
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 14.5.2010 >

Bych to jako osamělost na foto neviděla - cibule s česnekem nadělají divy  ! Hehe, nj., pak musíš po "procesech" zůstat sám .

 

 

P.S.

No nikdy jsem cibuli a česnek do vody k rašení nedávala - to koukám!!! a že zahrádkář jsem. Stačí je vystavit světlu na suchu - ach, vy Pražáci...


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.5.2010 > JARO> A ty tam vidíš vodu?
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.5.2010 > JARO> Mýlíš se, žádná voda tam není , Janahe se asi dívala trochu pozorněji než ty. Cibule byla jen tak hozená do oné sklenice, nikdo si jí nevšímal a proto mi přišla osamělá, vůbec celkově to na mě působilo jakousi osamělostí, ale možná jsem byl trochu ovlivněn prostředím.  Jinak cibuli a česnek konzumuji v velkém množství, ze společenských důvodů se musím krotit a občas podstoupit "detoxikační kúru", aby to ze mě trochu vyprchalo .
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 15.5.2010 > Janahe> Ty ne  ?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 16.5.2010 > tak já jenom technicky: dobrý pocit, zhora možná trocha více světla...atd...
Body: 4
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 16.5.2010 > sadaf> Díky za úhel :-).
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 15.5.2010 >

nevím, co k tomu... světlo nelíbí, sklenice nelíbí (ani tvar ani - a hlavně - ty zářezy a vlnky, dále ta "okousanost" nahoře, a ještě zaschlé kapky vody)

 

Promiň mi upřímnost, 

 

další foto se snad vyvede


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 15.5.2010 > germanica> Další foto se určitě vyvede . Sklenice se mi líbí se vším všudy :-).
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 17.5.2010 > cvakal> jj :-)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 13.5.2010 > Osamělost je schoulená, tady je cítit touha po hvězdných výšinách. Neboli negativní geotropismus.
Fotka je moc pěkná.
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 13.5.2010 > Janahe> ´sem se musel kouknout, co znamená "geotropismus", kam na ty výrazy chodíš ? Je docela zajímavé, že osamělost vnímáš "schoulenou" :-). 
<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 18.5.2010 > cvakal> já bych se každopádně vykašlal na ty patetický názvy... krom toho všeho, co už ti napsal periskop
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 19.5.2010 > TheThing> Ano, děkuji za věcnou připomínku. Měl bych také věcnou poznámku, co kdyby sis vybral nějakou českou přezdívku?
<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 19.5.2010 > cvakal> jaká připomínka je podle tebe věcná? klidně jsem taky mohl napsat "sračka", což by víc než výstižně, a podle mýho i věcně, reflektovalo moje pocity z tvý publikovaný fotky... že mi vaděj patetický názvy, na tom snad neni nic nepochopitelnýho... když už se teda rozhodneš dát fotce název, tak ho já jako divák potom vnímám v těsnejch souvislostech s danou fotkou, a když je ten název hloupej je do značný míry hloupá i fotka, ke který patří...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 19.5.2010 > TheThing> 

Nerozumíme si, v mé odpovědi nebyla ani špetka ironie! To jsem ovšem ještě nevěděl, jakou, s odpuštěním romanticko-patetickou sračku, máš v dnešní galerii.

Rovněž má poznámka týkající se tvé přezdívky vůbec nebyla míněna ironicky, ale naprosto věcně, protože potíž různých cizojazyčných přezdívek spočívá v tom, že nejdou skloňovat, což v češtině, jako skloňovacím jazyce, představuje dost podstatnou závadu. Jak tě mám oslovit, když tvá přezdívka nejde skloňovat a v češtině se oslovuje 5.pádem, jak známo, že?

Patos mi vadí stejně jako tobě a stejně jako mi vadí v běžném slovním projevu spisovná čeština, vadi mi nespisovná čeština v projevu písemném. Nejsem uražený ani naštvaný, jen se ti snažím vysvětlit, že názory a kritika nejsou žádná jednosměrka a když chceš někoho kritizovat za patetický projev, neměl by ses ho jedním dechem sám dopouštět.


<reagovat 
 TheThing (Občasný) - 19.5.2010 > cvakal> takže tě nezajímaj názory lidí na to, co tady publikuješ a zajímá tě jenom, jakou má kdo přezdívku a jakou češtinou píše?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 20.5.2010 > TheThing> 

Opět překrucuješ mou odpověď, tentokrát zcela určitě úmyslně. Jen tak mimochodem, ohledně své přezdívky jsi mi "zapomněl" odpovědět.

Zajímá mě všechno, především názory lidí na mé fotky, je mi už ale jasné, že svou přezdívku "thing" jsi zvolil správně, přezdívku "think" bys mít nemohl :-).


<reagovat 
Rajče (Občasný) - 22.5.2010 > Tak mě to určitě oslovilo a něco to ve mě evokuje. "Nudný" mi to rozhodně nepřijde.
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 27.5.2010 > spíš ticho
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 27.5.2010 > Mira> Ano , možná.
<reagovat 
Negativ (Občasný) - 11.7.2010 > Oh br, tak to vůbec, možná kdyby se ta sklenic vypláchla, a nefotila se na pozadí okna. Chtě lo by to lepší světlo a vůbec, předmět jako takovej je na prd.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 11.7.2010 > Negativ> 

Bla, bla, jako všechna tvá vyjádření, zkus být konkrétnější .


<reagovat 
 Negativ (Občasný) - 11.7.2010 > cvakal> Jak konkrétnější, dyť povidám. Aspoň umejt sklenici, nebo zvolit upe jinou, což by bylo mnohem rozumější, dát na tmavší pozadí a zvolit zajímavější světlo. Víc konkrétnější bejt nemůžu, nejsem fotograf, což máme asi společné.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 12.7.2010 > Negativ> Víš, jednou mi jedna kultivovaná a vzdělaná dáma řekla:Když tomu nerozumíš, drž hubu.
<reagovat 
 Negativ (Občasný) - 12.7.2010 > cvakal> ano, a ty se tím taky řídíš, a tak držíš foťák :D je to poznat
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter