Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Do kořán
Autor: wizigot (Občasný) - publikováno 16.5.2010 (00:52:42)


Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 16.5.2010 > mno,kdyby za těma dveřma,bylo něco jinýho než ty auta tak by se mi to líbilo !
Body: 4
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.5.2010 > no, experiment :-)
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 16.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 16.5.2010 >

Dokořán - nebo do kořán? nevím co jsou kořány ;) . No, omlouvám se - taková slovní hříčka, kterou neznají Pravidla českého pravopisu :) .

Pohrál sis, ale pro mě "by sis" musel pohrát kvalitněji :) .


Body: 3
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 16.5.2010 > JARO> ano
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 17.5.2010 > JARO> za gramatickou chybu se omlouvám,ale je to tak jak toje...
<reagovat 
boval (Občasný) - 16.5.2010 > velkým úpravám v zásadě fandím, ovšem s tím, že výsledek by měl být výrazně lepší, než originál
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 17.5.2010 > boval> Promiň ale originál jsi neviděl???
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 19.5.2010 >

jojo, já jsem to samý... ale minimálně zajímavý na tom je to, že co člověk - to úhel pohledu...dík.


Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 17.5.2010 > Vadí mi svět za dveřma, hlavně ta příšerná auta, jak se už zmínila Jaxxana, ale dveře samotné jsou skvělé. Stálo by za to něco s tím ještě udělat. Dveře na déčko, ale počkám si, jestli neuděláš variantu.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 17.5.2010 > Janahe> ten svět za dveřma - možná nepředstavuje ideál ale realitu tak jak je - a ta někdy nemusí být zrovna hezká na pohled...dovolím si oponovat tada...maličko
Body: 5
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 17.5.2010 > Janahe> A víš,že asi udělám,taky díky...
<reagovat 
 wizigot (Občasný) - 17.5.2010 > kouzelný človíček> vystihl jsi to uplně přesně-díky???
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.5.2010 > kouzelný človíček> Realitu tak jak je? Ty slaďounké barvičky?

<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 17.5.2010 > wizigot> stačí se dívat...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 18.5.2010 > Janahe> 

no, mám dojem, že  jistě vysoká úroveň tvé inteligence není hodna komentáře, který jsi zde předvedla na můj účet...

a jinak - hodnotíme Wizigota - pokud je mi známo...


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.5.2010 > kouzelný človíček> Moje inteligence není dost vysoká na to, abych pochopila, co se ti na mém komentáři nezdá. Nejsi třeba nějak přecitlivělý? Reagoval jsi na můj komentář, já ti odpověděla, to je obvykle podstatou diskuse. Ale jestli máš dojem, že já už na tvou poznámku reagovat nesmím, tak to je mi líto.
Nehodnotíme Wizigota, alespoň já ne, já hodnotím pouze jeho příspěvek.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 19.5.2010 > Janahe> 

jo omlouvám se za svou nedokonalost v doslovnosti - ano máš pravdu - nehodnotili jsme zde Wizigota ale jeho příspěvek...

a přecitlivělý nejsem - možná jsem to nepochopil já - takže ty "sladké barvičky" o kterých se tu zmiňuješ - patřily k Wizigotově dílu? pak ovšem pochybuju o své vlastní inteligenci co se týká vnímání barev, protože mně osobně tam nic "sladkého" co se barevného ztvárnění týká - nepřipadá...

a díky za odpověď.


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.5.2010 > kouzelný človíček> Sladké barvičky, které mají údajně představovat realitu jsou tohle:




Ale vážně nechápu, co sis myslel. Vůbec mě nenapadá, k čemu jinému by se to mohlo vztahovat.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 19.5.2010 > Janahe> 

no - tak to sorry - omlouvám se...fakt jsem to špatně pochopil...

 

no a tady na těch barvičkách - mi to opravdu sladký nepřipadá - spíš bych to odhadoval na ulici zalitou sluncem...je to hodně světlý...a možná z tvého pohledu "sladký"

ale tobě se to před tím přece nelíbilo - jako že jsou tam auta...a současně s tím ti to připadá jinak...takže sladký barvičky coby sladká vysněná realita...navzdory těm autům tam...takže přece jen to splňuje něco z tvých představ, že by tam mohlo být něco jinačího... jsem se do toho pěkně zamotal, tak už radši zmizím...

 

 


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.5.2010 > kouzelný človíček> No zmotal, to je fakt. Ne, že by mi bylo úplně jasné, co máš na mysli, ale prostě mi tahle část fotky přijde k těm dveřím jako pěst na oko, nikoli jako zajímavý kontrast. Ale když to autorovi vyhovuje, tak s tím nic nenadělám. Nejsem žádný odborník, není třeba na mě dát :)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 19.5.2010 > Janahe> a ještě jednou omluva - zapomínám pravidelně zatrhávat políčko "reagovat" - tak se tam prosím mrkni na mou reakci na tvou reakci.. ahoj a dík
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter